2019-07-20, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Förlåt för ett segt svar, men det generella är att kvinnorna aldrig vet, det går inte att ställa den frågan. Ett enkelt svar är att det är en känsla som finns, sen kan de aboslut veta vad de attraheras av. Men det måste pirra till, de är öppna och ärliga för det mesta. Men alltid ett jävla MEN, de har en mur runt sig har jag märkt. Den måste du ta ner, för de anser nu pga av alla fuckbois (jag förr åtmindstone) Har utnyttjat detta för att ligga, vilket skadat anseendet hos alla män som söker seriöst, de är låsta i sina känslor och rädda för att bli utnyttjade, så man måste ge dem säkerhet.
För du vill ju gärna kyssa och ligga med dem och det är oftast efter du kommit dit som de märker av att de gillar dig. Så det stora klivet mellan dejt och att faktiskt göra något fysiskt med dem måste du ta för att få svar på din fråga.

Sen är de alla absolut inte slampor som folk påstår, det är bara en skev syn. Man måste acceptera att folk har ett förflutet samt ha en öppen inställning till att folk har levt ett liv innan du kom in i bilden. Det gör det enklare att acceptera för mig att hon har haft andra partners och inte är en oskuld.

Ja jag kan förstå att många har byggt en mur runt sig, antar att de flesta börjar redan i tonåren även om det kanske har nått nya proportioner nu med nätdejting.
Utöver muren föreställer jag mig även ett ständigt tänkande kring att de har X antal andra män runt hörnet att gå på dejt med som kanske är en liiite liiten bättre matchning och snäppet närmre den perfekta prinsen.
Citera
2019-07-20, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Men kan ta bort en like? Det här var alltså en like, inte en match. Jag har inte sett att man kan ångra likes någonstans i appen.
Du kan alltid ångra det sista du gjort med ångerknappen, men inte om du svajpat vidare, då är det kört.
Citera
2019-07-21, 03:27
Medlem
Hur vanligt är det att nån swipar höger av misstag? (speciellt tjej)
Citera
2019-07-21, 04:29
Medlem
Får inga matchningar, känns shit
Citera
2019-07-21, 10:41
Citat:
Ursprungligen postat av Gova
Får inga matchningar, känns shit

Var inte ledsen, jag får kanske 1-2 i veckan max med stort avstånd och ändå har jag välskriven profil och många varierande bilder. Läser man tråden där killar skryter om 10+ matchningar i veckan blir man ju depp. De som får det bor i Stockholm och ser bättre ut än de flesta. Det är INTE vanligt.

Tjejer swipar nog fel en hel del. De brukar dock vara snabba med att ta bort.
Citera
2019-07-21, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gova
Hur vanligt är det att nån swipar höger av misstag? (speciellt tjej)
Hur många gånger swipar du fel?

Där har du ditt ungefärliga svar.
Citera
2019-07-21, 12:05
Medlem
RobocoprahWinfreys avatar
Dags för utvärdering! Har haft Tinder en vecka nu.

40 likes
20 matchningar
2 dejter (båda vill ses igen)

Tycker det flyter på bra. Hade verkligen noll förhoppningar om att Tinder skulle funka för mig efter att ha följt den här tråden ett bra tag. Med facit i hand är det den klart bästa dejting- appen/sidan jag provat.

Ett minus för mig som vanlig knegare är att de flesta tjejerna verkar vara högutbildade (blev bl.a. dissad tvärt av en vrålsnygg läkare när jag berättade vad jag jobbade med). Hur ser det ut på Badoo, är det mer ”knegare” där tro?
Citera
2019-07-21, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobocoprahWinfrey
Dags för utvärdering! Har haft Tinder en vecka nu.

40 likes
20 matchningar
2 dejter (båda vill ses igen)

Tycker det flyter på bra. Hade verkligen noll förhoppningar om att Tinder skulle funka för mig efter att ha följt den här tråden ett bra tag. Med facit i hand är det den klart bästa dejting- appen/sidan jag provat.

Ett minus för mig som vanlig knegare är att de flesta tjejerna verkar vara högutbildade (blev bl.a. dissad tvärt av en vrålsnygg läkare när jag berättade vad jag jobbade med). Hur ser det ut på Badoo, är det mer ”knegare” där tro?

Grymt! Har du köpt Tinder Gold?
Citera
2019-07-21, 12:11
Medlem
RobocoprahWinfreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nas0nex
Grymt! Har du köpt Tinder Gold?
Nej, jag kör gratisvarianten.
Citera
2019-07-21, 12:21
Fixade precis en Tinderprofil. Har dock inte orkat lägga upp någon bild eller presentation ännu, så min profil är helt tom. Dock så har jag redan matchat med en tjej. Känns lite skumt att få en match trots att man har en helt tom profil. Är det ett fejkkonto jag råkat ut för? Hon har bara en bild och hennes presentation är väldigt kort typ "jag gillar hundar och träning". Måste helt klart vara fejk, eller?
Citera
2019-07-21, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Var inte ledsen, jag får kanske 1-2 i veckan max med stort avstånd och ändå har jag välskriven profil och många varierande bilder. Läser man tråden där killar skryter om 10+ matchningar i veckan blir man ju depp. De som får det bor i Stockholm och ser bättre ut än de flesta. Det är INTE vanligt.

Tjejer swipar nog fel en hel del. De brukar dock vara snabba med att ta bort.
Tack. Jag känner mig som shit ändå, tycker det är bättre att vara ärlig med sånt - det känns bra
Citera
2019-07-21, 16:03
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Typ så, antar att vissa får en powertrip när dom bokstavligt talat kan välja till höger och vänster vilket är lite förståeligt.

När nån håller på sådär tänker jag alltid…vad arg hon verkar. Jag vet att det är haha vad cool och sexig jag är men det känns mer som hahahrhrrgrrrr woof.

Lite som när folk är dumma och säger MEN URSÄKTA DÅ!!!!…känns ju inte som de ber om ursäkt precis haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in