Citat:
Förlåt för ett segt svar, men det generella är att kvinnorna aldrig vet, det går inte att ställa den frågan. Ett enkelt svar är att det är en känsla som finns, sen kan de aboslut veta vad de attraheras av. Men det måste pirra till, de är öppna och ärliga för det mesta. Men alltid ett jävla MEN, de har en mur runt sig har jag märkt. Den måste du ta ner, för de anser nu pga av alla fuckbois (jag förr åtmindstone) Har utnyttjat detta för att ligga, vilket skadat anseendet hos alla män som söker seriöst, de är låsta i sina känslor och rädda för att bli utnyttjade, så man måste ge dem säkerhet.
För du vill ju gärna kyssa och ligga med dem och det är oftast efter du kommit dit som de märker av att de gillar dig. Så det stora klivet mellan dejt och att faktiskt göra något fysiskt med dem måste du ta för att få svar på din fråga.
Sen är de alla absolut inte slampor som folk påstår, det är bara en skev syn. Man måste acceptera att folk har ett förflutet samt ha en öppen inställning till att folk har levt ett liv innan du kom in i bilden. Det gör det enklare att acceptera för mig att hon har haft andra partners och inte är en oskuld.
För du vill ju gärna kyssa och ligga med dem och det är oftast efter du kommit dit som de märker av att de gillar dig. Så det stora klivet mellan dejt och att faktiskt göra något fysiskt med dem måste du ta för att få svar på din fråga.
Sen är de alla absolut inte slampor som folk påstår, det är bara en skev syn. Man måste acceptera att folk har ett förflutet samt ha en öppen inställning till att folk har levt ett liv innan du kom in i bilden. Det gör det enklare att acceptera för mig att hon har haft andra partners och inte är en oskuld.
Ja jag kan förstå att många har byggt en mur runt sig, antar att de flesta börjar redan i tonåren även om det kanske har nått nya proportioner nu med nätdejting.
Utöver muren föreställer jag mig även ett ständigt tänkande kring att de har X antal andra män runt hörnet att gå på dejt med som kanske är en liiite liiten bättre matchning och snäppet närmre den perfekta prinsen.