Citat:
Ursprungligen postat av
Swedlite95
Jag: Så vad har du gjort idag?
Hon: Jag har hängt med min kompis =).
Jag: Jaså? Hittade ni på något kul då?
Hon: Vi har i princip knullat hela dagen haha, kompisen är min kk.
Asså inte för att vara sån men varför? Ska detta på något sätt göra mig mer intresserad eller något? Visst, jag frågade vad dom hittade på, men inte fan vill man väl höra något sånt om man håller på att planera en dejt med en brud. On to the next one.
Haha, har tänkt skriva det innan men inte ens orkat men nu när du också råkar ut för det så måste jag ju göra det, har varit med om exakt samma typ 3-4 gånger de senaste två månaderna, tjejer som man snackar med och är påväg att bestämma en träff med som plötsligt berättar om hur de knullar någon annan eller liknande, vem fan säger så till någon man pratar med i dejtingsyfte? Helt vrickat och respektlöst enligt mig.
Måste vara några tjejer som är/har blivit extra skeva i huvudet för jag har pratat med många många många, högst troligen så har flera av dom redan haft en kk eller träffar någon när man själv börjar prata med dom och kanske träffar dom men det får man ju bara acceptera, att kasta det i ansiktet på den andre är ju någon ny nivå av slyna som har uppkommit.