Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-15, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Jag som intellektuell har stängt av autokorrekt, men vissa kanske behöver lite språklig hjälp.

Sedan kan jag också ha vissa skrivfel, men det beror på stora händer, med allt vad det innebär...

Var det något hot eller? Ni är ju då många som har nävar, händer, vapen eller tillhör alla Sveriges gängkonstellationer. Fast jag tror att de flesta av er som dribblar mest här, har minst att komma med.

Jag tycker om män som inte alltid är de mest intelligenta, men jag föraktar dem med er attityd. Annars skulle jag inte sitta och plöja igenom alla aldrig sinande likes eller prata med män även om inget klick kommer uppstå. Men ni som är dryga, ni kan racka ner på mig och ändå inte få ens i närheten av hur många män jag kan få dejter med.

Ni klankar ner på egenskaper ni påstår att jag har men gillar alla kvinnor ni ser. Jag har inte ens varit uppe och synts men är ändå alltid lika populär. Om en vecka kanske det ändras men annars räcker det med att jag är online. Utan bild kommer istället era verkliga ansikten fram med hur ni uppträder här. (Bortsett från alla troll på dejtingsidorna såklart).

http://www.bilddump.se/bilder/20180615002939-90.141.199.160.jpg
Citera
2018-06-15, 00:46
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Var det något hot eller? Ni är ju då många som har nävar, händer, vapen eller tillhör alla Sveriges gängkonstellationer. Fast jag tror att de flesta av er som dribblar mest här, har minst att komma med.

Jag tycker om män som inte alltid är de mest intelligenta, men jag föraktar dem med er attityd. Annars skulle jag inte sitta och plöja igenom alla aldrig sinande likes eller prata med män även om inget klick kommer uppstå. Men ni som är dryga, ni kan racka ner på mig och ändå inte få ens i närheten av hur många män jag kan få dejter med.

Ni klankar ner på egenskaper ni påstår att jag har men gillar alla kvinnor ni ser. Jag har inte ens varit uppe och synts men är ändå alltid lika populär. Om en vecka kanske det ändras men annars räcker det med att jag är online. Utan bild kommer istället era verkliga ansikten fram med hur ni uppträder här. (Bortsett från alla troll på dejtingsidorna såklart).

http://www.bilddump.se/bilder/20180615002939-90.141.199.160.jpg

Hahaha, du är ju aspie som inte fattar min referens. Herregud.

Jag är hård men snäll. Ibland lite arrogant. Tjejer brukar gilla mig. Till och med feminister som egentligen vill döda mig.

Det är ingen som förnekar dina möjligheter som kvinna. Du har alltså inget att skryta över.

Classic trollanklagelse. Du hade precis som många andra korkade kvinnor, ändå velat träffa mig (se mitt kommande inlägg nedan).

Jag är ganska selektiv med mitt gillande. Jag kan dock bara tala för mig själv. Men det är ju inget att gnälla över; kan man inte vara selektiv så bör man inte heller vara selektiv.
Citera
2018-06-15, 00:50
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
En lång diskussion med en halvt begåvad feminist.

https://imgur.com/a/ctNaO1a

Citat:
Hon kryper väl fram om några dagar och vill se den hemska högermänniskan

Ja hon var begåvad men ideologiskt förblindad. Det kan fälla även de skarpaste av hjärnor. Blev dock jävligt lack över att hon kan vara så lättstött när hon själv rider in med en stark attityd.

Citat:
En uppföljning. Ville se hur långt hon kunde ledas. Tämligen långt, visade det sig.

Märk väl också användandet av emojis. Jag tycker det är på en lagom nivå i alla fall.

https://imgur.com/a/pAUuLXk

Se på fan. Mitt i natten, en torsdag, så kom suget. Hon fullkomligt hatar mina åsikter, men attraktionen är blind för de hycklande djuren.

https://imgur.com/DBftRLj

Edit: länkarna inom de citerade inläggen är döda, men skitsamma.
Citera
2018-06-15, 00:55
Medlem
Citat:
Hahaha, du är ju aspie som inte fattar min referens. Herregud.

Jag är hård men snäll. Ibland lite arrogant. Tjejer brukar gilla mig. Till och med feminister som egentligen vill döda mig.

Det är ingen som förnekar dina möjligheter som kvinna. Du har alltså inget att skryta över.

Classic trollanklagelse. Du hade precis som många andra korkade kvinnor, ändå velat träffa mig (se mitt kommande inlägg nedan).

Jag är ganska selektiv med mitt gillande. Jag kan dock bara tala för mig själv. Men det är ju inget att gnälla över; kan man inte vara selektiv så bör man inte heller vara selektiv.
Jag har inte för vana att vilja döda män.

Jag får rätt bra med snygga män, problemet är att min ålder börjar dra iväg och jag är lat. Även om jag ser ok ut pallar jag inte ha överdrivna krav och jag har haft rätt bra med snygga killar och möjligheter med ännu snyggare i mitt liv för att efter 30 se det som en tillgång om det inte finns en seriös mening (familjeplanering). Dock är jag sjukt svag för blonda män som ser bra ut eftersom de är sällsynta och har så kort blomningstid som män ofta. Är du mörk, är ditt utseende bara något i mängden.

Jag vet inte. Det är män från de absolut snyggaste till dem ofördelaktiga till smartare till mindre begåvade som gillar mig. Absolut att jag kanske inte är rätt typ för många, det påverkar än så länge ändå inte min marknad märkbart.
Citera
2018-06-15, 01:00
Medlem
Citat:
Se på fan. Mitt i natten, en torsdag, så kom suget. Hon fullkomligt hatar mina åsikter, men attraktionen är blind för de hycklande djuren.

https://imgur.com/DBftRLj

Edit: länkarna inom de citerade inläggen är döda, men skitsamma.
Jag som trodde du stoltserade med att ha sått säden såpass att du inte visste om du har ungar.

Hyckleri? Du kanske dög när lusten kröp inpå och det är inte mer hyckleri än att män skaffar förhållanden ibland.
Citera
2018-06-15, 01:00
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Jag har inte för vana att vilja döda män.

Jag får rätt bra med snygga män, problemet är att min ålder börjar dra iväg och jag är lat. Även om jag ser ok ut pallar jag inte ha överdrivna krav och jag har haft rätt bra med snygga killar och möjligheter med ännu snyggare i mitt liv för att efter 30 se det som en tillgång om det inte finns en seriös mening (familjeplanering). Dock är jag sjukt svag för blonda män som ser bra ut eftersom de är sällsynta och har så kort blomningstid som män ofta. Är du mörk, är ditt utseende bara något i mängden.

Jag vet inte. Det är män från de absolut snyggaste till dem ofördelaktiga till smartare till mindre begåvade som gillar mig. Absolut att jag kanske inte är rätt typ för många, det påverkar än så länge ändå inte min marknad märkbart.

Vilken tur!

Kul för dig. Också kul att jag läste dig som en öppen bok; du är en kvinna som har försakat att stadga sig genom kortvariga relationer vilket sätter dig i problem. Inget nytt under solen här.

Du får gärna hålla dig borta från mig som blond.

Helt ärligt. Jag zoomar ut. Jag tycker du är både weird och närmast obegåvad. Du inbjuder i alla fall till diskussion och möjlighet att bättre på sina egna okvädingsord. Alltid något. Puss och kram.
Citera
2018-06-15, 01:06
Medlem
Citat:
Vilken tur!

Kul för dig. Också kul att jag läste dig som en öppen bok; du är en kvinna som har försakat att stadga sig genom kortvariga relationer vilket sätter dig i problem. Inget nytt under solen här.

Du får gärna hålla dig borta från mig som blond.

Helt ärligt. Jag zoomar ut. Jag tycker du är både weird och närmast obegåvad. Du inbjuder i alla fall till diskussion och möjlighet att bättre på sina egna okvädingsord. Alltid något. Puss och kram.
Nej jag har faktiskt haft bra chanser till ordentliga relationer de senaste månaderna också faktiskt.

Ja chansen är inte stor. Det är främst invandrare med hyfsade utseenden som tar mina likes. Givetvis gullar och gillar jag de enstaka riktigt söta blonda männen med särskild entusiasm.

Jag känner mig inte det minsta ledsen över att vara konstig och obegåvad i dina ögon, jag relaterar absolut tillbaka. Kära, blonda lilla moderat. Jag hoppar över dig när jag ser dig posera i fula kläder på bild. Promise 😘
Citera
2018-06-15, 01:07
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Jag som trodde du stoltserade med att ha sått säden såpass att du inte visste om du har ungar.

Hyckleri? Du kanske dög när lusten kröp inpå och det är inte mer hyckleri än att män skaffar förhållanden ibland.

Du missade bakgrundsinfon, tillika trådens bästa kopierade konversation. Det var en tjej som sågade mina hemska åsikter på ett fullkomligt absurt sätt, till den grad att hon rusade ut ur min lägenhet på första träffen. Likväl har hon krupit tillbaka och vill träffa den hemska, patriarkala, mörka högermannen...

Det sagda är hyckleri. Hon dras mot saker hon inte gillar. Hon struntar i att hon "upprätthåller strukturer" genom att föreslå träffar med hemska, patriarkala, mörka högermän, bara för att hon vill ha kuk. Det är på gränsen till oanständigt.

Jag å andra sidan, är höger som fan, men utesluter inte att träffa henne for fun för att hon hade en helt crazy sexuell aura. Men jag sitter inte heller på höga ideologiska hästar vad det gäller löst sex, vilket hon uppenbarligen dock gör när hon stormar ut från en sexdejt för att sedan fullkomligt undergivet krypa tillbaka till det som hon för 10 dagar hatade.
Citera
2018-06-15, 01:10
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Nej jag har faktiskt haft bra chanser till ordentliga relationer de senaste månaderna också faktiskt.

Ja chansen är inte stor. Det är främst invandrare med hyfsade utseenden som tar mina likes. Givetvis gullar och gillar jag de enstaka riktigt söta blonda männen med särskild entusiasm.

Jag känner mig inte det minsta ledsen över att vara konstig och obegåvad i dina ögon, jag relaterar absolut tillbaka. Kära, blonda lilla moderat. Jag hoppar över dig när jag ser dig posera i fula kläder på bild. Promise 😘

Oväntat att du är MENAälskare. Trasig kvinna.

Haha. Du är som tjejer på krogen som vid politiska diskussioner, med bestörtning, frågar om jag är från MUF. Jag är betydligt värre än så.

Magstarkt att påstå det som avdankad 30plussare. Men om det känns bra för dig att ljuga, så kan du fortsätta leva i förnekelse.

..............................

Vi sabbar tråden. Ta sista ordet så stänger vi för kvällen.
Citera
2018-06-15, 01:34
Medlem
Grodriddares avatar
Jag var på min första Tinder-dejt ikväll.

Vi hade snarlika intressen och vi bestämde träff (mitt initiativ, hennes förslag på dag/tid) på neutral mark. Det gick väl hyfsat. Jag är lite introvert och har lite svårt för det sociala de första gångerna jag träffar någon ny, men med några öl innanför västen går det bättre. Vi pratade om lite allt möjligt, drog runt i sta'n och drack några öl var. Hon var glad och trevlig, jag försökte vara så öppen och spontan som möjligt. Hoppas det inte framstod som påklistrat. Det blev lite varvat skratt med "pinsam tystnad", men det var inte katastrof på något sätt.
Hej- och hejdåkram blev det. Dock när vi satt och väntade på mitt tåg så drog hon upp mobilen och skrev på vad som såg ut att vara Tinder, men är osäker. I så fall kan jag ju utgå från att jag inte gjorde ett så bra intryck.

Jag tog sista tåget hem och skrev en halvtimme senare tack för ikväll och att jag hade haft trevligt. Får se vad för respons det blir.
Citera
2018-06-15, 01:49
Medlem
Citat:
Oväntat att du är MENAälskare. Trasig kvinna.

Haha. Du är som tjejer på krogen som vid politiska diskussioner, med bestörtning, frågar om jag är från MUF. Jag är betydligt värre än så.

Magstarkt att påstå det som avdankad 30plussare. Men om det känns bra för dig att ljuga, så kan du fortsätta leva i förnekelse.

..............................

Vi sabbar tråden. Ta sista ordet så stänger vi för kvällen.
Jag har uttalat en mängd politiska åsikter som inte uppskattats men nu har det svängt för andra människor som plötsligt ändrar åsikter gällande invandringen etc. Hämnden i sista ordet innebär allt ifrån att varit riktigt högljudd gällande vad jag anser om de upplevelser jag gjort och den sista hämnden är givetvis mot män likt dig, jag studerar enbart dem för potentiell barnalastrande. Det blir min sista hämndgåva mot män och den är riktat mot er svenska män. Men jag öppnade sparkonto för IVF idag och även om jag är sugen på de mest högpresterande männen så har mitt mål alltid varit att främst blanda ut mig som presentation åt er odugliga män. Men varken mitt yttre eller intellekt är ändå något du sätter värde till.

Så mycket betyder dina ord och åsikter för mig, Blondie.
Citera
2018-06-15, 01:51
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodriddare
Jag var på min första Tinder-dejt ikväll.

Vi hade snarlika intressen och vi bestämde träff (mitt initiativ, hennes förslag på dag/tid) på neutral mark. Det gick väl hyfsat. Jag är lite introvert och har lite svårt för det sociala de första gångerna jag träffar någon ny, men med några öl innanför västen går det bättre. Vi pratade om lite allt möjligt, drog runt i sta'n och drack några öl var. Hon var glad och trevlig, jag försökte vara så öppen och spontan som möjligt. Hoppas det inte framstod som påklistrat. Det blev lite varvat skratt med "pinsam tystnad", men det var inte katastrof på något sätt.
Hej- och hejdåkram blev det. Dock när vi satt och väntade på mitt tåg så drog hon upp mobilen och skrev på vad som såg ut att vara Tinder, men är osäker. I så fall kan jag ju utgå från att jag inte gjorde ett så bra intryck.

Jag tog sista tåget hem och skrev en halvtimme senare tack för ikväll och att jag hade haft trevligt. Får se vad för respons det blir.
Tror du hade tjänat på att styrt in det på att ni går hem till henne eller hon följer med dig, eller åtminstone att du gått in för kyssen istället för kram.

Sen skulle du vart lite "cool" och tacka för kvällen nån gång dagen efter istället, eftersom du har så mycket annat för dig i ditt upptagna, coola liv.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in