Citat:
Ursprungligen postat av
Ordmojlig
Jag som trodde du stoltserade med att ha sått säden såpass att du inte visste om du har ungar.
Hyckleri? Du kanske dög när lusten kröp inpå och det är inte mer hyckleri än att män skaffar förhållanden ibland.

Du missade bakgrundsinfon, tillika trådens bästa kopierade konversation. Det var en tjej som sågade mina hemska åsikter på ett fullkomligt absurt sätt, till den grad att hon rusade ut ur min lägenhet på första träffen. Likväl har hon krupit tillbaka och vill träffa den hemska, patriarkala, mörka högermannen...
Det sagda är hyckleri. Hon dras mot saker hon inte gillar. Hon struntar i att hon "upprätthåller strukturer" genom att föreslå träffar med hemska, patriarkala, mörka högermän, bara för att hon vill ha kuk. Det är på gränsen till oanständigt.
Jag å andra sidan, är höger som fan, men utesluter inte att träffa henne for fun för att hon hade en helt crazy sexuell aura. Men jag sitter inte heller på höga ideologiska hästar vad det gäller löst sex, vilket hon uppenbarligen dock gör när hon stormar ut från en sexdejt för att sedan fullkomligt undergivet krypa tillbaka till det som hon för 10 dagar hatade.