Citat:
Ursprungligen postat av
snubblen
Eller så handlar det om att det av män uppfattas som att kvinnor inte vet vad de vill ha eftersom det inte är konkret på samma sätt. Män vill väl ha typ en bil, en tjej att ligga med, fysiska muskler osv - saker som går att se och ta på, väldigt enkelt, även för kvinnor att förstå. Kvinnor däremot vill ha trygghet, uppskattning, någon/något som får dem att må bra osv. Och det må uppfattas som en djungel för många män och ses som att "kvinnor vet ju inte ens själva vad det är de vill ha". Men det är egentligen inte raketforskning och även för de män med grav autism så går det att hitta vägar för att möta tjejer på halva vägen åtminstone.
(obs, grova generaliseringar)
Pappahumor.
Troligtvis ställer du tråkiga/konstiga frågor. Bara det att det är en ja/nej-fråga är ett problem i sig. Utmana hennes kreativitet istället för att förvänta dig att stekta sparvar ska flyga tillbaka in i din mun.
Varför ska killar anstränga sig? Tjejer är sjukt tråkiga på tinder. Jag trivs bra med egentid sen finns alltid vänner familj och hundar.
Swipar numera mest som underhållning.
Jag blir glad när jag tänker att de förmodligen går någon ofrivilligt barnlös tjej för mig kommer hon då inte få (Endel tjejer i min ålder 30~) skriker ju att de ska barn i allt dom gör när man pratar med dom.
Nej att anstränga sig seriöst i någon på tinder känns menlöst, att knulla dom är ju enkelt men blir tråkigt i längden plus könsjukdomar, ej värt de.
Mer okomplicerat allting att bara skita i de helt och ”bryr mig verkligen inte” gentemot tjejer.