2019-01-27, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoxxyFox
Internetkramar och digital sympati från mig till dig. Tinder är dock väldigt overkligt, det är först man har blivit dissad i verkliga livet som man egentligen kan komma med ett facit.

Internetdejting dödar alla mäns självförtroende, sedan går det att diskutera hur smart en man som låter sig sänkas av dessa appar egentligen är, för det är en väldigt väääldigt sjuk marknad på apparna. Vääääääldigt sjuk marknad.

Tack, jo det blir så när man är nere i skiten då låter man sig sänkas av dessa skitappar. Dock är inte det vidare smart av mig att fortsätta utan jag borde radera skiten för användning i Sverige åtminstone.

Frågan är varför det är så här i Sverige och inte utomlands.
Citera
2019-01-27, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovecline
Feminism tror jag, och svenska kvinnor som har fått ett ego större än mount everest. Kvinnor utomlands är lite mer jordnära och vill bara ha en vanlig snäll man, svenskor vill ha något jävla rikt alfa-monster som är tatuerad, spännande, charmig, ser ut som en modell. Annars får det vara.

Du har rätt tyvärr. Dom själva kommer nog förneka detta faktum men fakta går inte att förneka.
Citera
2019-01-27, 19:13
Medlem
Xpander-s avatar
under inställningar kan du ställa in vilket område du ska söka på, där blir du då även synlig
Citera
2019-01-27, 19:17
Är 100% shadowbanned nu, inte fått en enda like på flera dagar med nytt konto. Rip till mig
Citera
2019-01-27, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
under inställningar kan du ställa in vilket område du ska söka på, där blir du då även synlig

funkar inte, kommer bara upp en massa folk i den stad där jag befinner mig
Citera
2019-01-27, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Boom
Är 100% shadowbanned nu, inte fått en enda like på flera dagar med nytt konto. Rip till mig
Lägg ner Tinder. Inte många män lyckas där.
Citera
2019-01-27, 19:48
Medlem
Vpn?
Citera
2019-01-27, 19:59
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoxxyFox
Problemet som jag ser det är att de flesta männen inte riktigt vill gå hela vägen och faktiskt acceptera tt utlandet är dess alternativ. Detta går att hänföra till "känslotänk" för det är inget rationellt. Det är upp till var och en att välja om hen vill ägna sig åt det eller ej. Gällande kvinnor och deras roll är det ingen som tvivlar på att de har lättare i Sverige.

Håller med dig Foxen…om man tänker att vi bor på en liten planet där man kan söka överallt via Tinder från sitt vardagsrum istället för att tänka så mycket i nationaliteter och länder så kanske det går lättare.

Kvinnan som passar kanske bokstavligen är på andra sidan jordklotet och Tinder kan vara inkörsporten att hitta henne. Med tidsskillnader är där ju alltid folk vakna.
Citera
2019-01-27, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chalas911
Vpn?

vad är det?

när jag tar bort platsdelning så funkar inte tinder
Citera
2019-01-27, 20:02
Medlem
Xpander-s avatar
säker på att du gör rätt?
du måste gå in på

inställningar för upptäckt
sedan klicka på kartan tills du får upp en nål på den plats du vill söka.
sedan trycka på den områdesflik som dyker upp.
Citera
2019-01-27, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GFD123
vad är det?

när jag tar bort platsdelning så funkar inte tinder

Aha sant tinder använder ju GPS och inte IP. Ingen aning isf hur man gör tyvärr 😕
Citera
2019-01-27, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
säker på att du gör rätt?
du måste gå in på

inställningar för upptäckt
sedan klicka på kartan tills du får upp en nål på den plats du vill söka.
sedan trycka på den områdesflik som dyker upp.

vad menar du med områdesflik? jag trycker på kartan men det kommer bara upp en massa folk i närheten, inte i den stad där jag vill synnas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in