Citat:
Ursprungligen postat av
maxad101
Cope
Enda anledning till varför tjejer inte tar första steget med dig är för att du är ful, likaså jag. Om du hade varit snygg så hade tjejer betet sig annorlunda omkring dig.
Mina snygga kompisar får nästan dagligen handskas med närmanden från tjejer.
Ful, men har lite mer än 1000 matchningar på mitt konto. Men du kanske har rätt.
Att ta första steget på tinder eller sociala medier överlag kräver inte mycket som det skulle göra ute i verkliga livet. Ponera att du ser en 10a ute. Du går inte fram till henne om du inte har ett bra självförtroende. Oavsett hur snygg du själv skulle vara. Och det gör inte hon heller om inte hon har det.
Jag säger inte att tjejer inte kan ta det steget, men det är inte lika vanligt i rl som det kanske skulle kunna vara på sociala medier.
Snygga människor kan vara osäkra också, inte bara fula, och det var just det som jag ville få fram. Att avsaknad av självförtroende bara kommer göra krokben för dig själv. Tjejer gillar inte osäkra killar, och vice versa. Man maxar inte sin potential om man inte har ett gott självförtroende, till svar på att ’folk tror att man inte får ligga pga bristande självförtroende’ och jo, utan självförtroende ligger du inte lika mycket.