Citat:
Ursprungligen postat av
Burkm4t
Det är nog inte lika högt i tak. BC har ett mer uttalat syfte, medans Tinder endast har ett inofficiellt rykte om sig, och i praktiken rör det sig om många olika typer av kontakter, inte bara ligga. Många som söker seriöst.
Men ja tjejer har ett större utrymme att kunna vara "rakt på" oavsett syfte. Kan inte tänka mig att så många killar skulle bli kränkta av explicita meddelanden från en tjej, oavsett deras egen ambition med appen.
Mitt tips är att du kör en lite mer stilfull approach. Se var det leder, börja med låg nivå av flirtighet och öka successivt, och se gensvaret.
Du kan också föregå "fel" matchningar till en viss gräns genom att skriva i din profil vad du söker för typ av sällskap.
Tack, ett väldigt bra inlägg. Men jag får väl vara lite ärlig också, vi alla vet ju att så länge rätt person säger en sak så får det en annan effekt än om fel person gör det. Spelar ju inte så stor roll vad det är för sak, det handlar om vem som säger/gör detta. Jag har inte klarat av att acceptera det tidigare, får erkänna att så är fallet. Sen funkar det ju såklart inte med alla personer ändå men denna princip finns ändå.
Oavsett, just nu orkar jag inte med nå nuppa ändå, har inte legat på minst 1 ½ år och jag känner att det finns lite annat jag är klart mer intresserad av just nu, var inte ens så skönt faktiskt senaste gången, hon damen jag kröp till kojs med en natt var så totalt känskokall. Är äntligen på väg att få komma till ett jobb igen där jag är rätt övertygad om att jag kommer trivas. Kommer bli lättare att ta tag i livet då och verkligen förändras, bli den man är menad att vara, den man alltid försökt vara. Så skönt det ska bli!!
Fy fan vad jag hatar mitt nuvarande jobb!!