Citat:
Jag vet inte om jag tolkar ditt inlägg fel, men för mig brukar "åhh vad jag älskar singellivet" från tjejer vara någon sorts omvänd psykologi där man försöker intala sig själv motsatsen.En gång jag hörde det var av en kollega på en after work. Också kring 25, snygg och rolig men kanske lite knepig. Ironiskt nog var singellivet över för henne en månad senare och när det tog slut efter ett halvår så var det som att hennes världsbild rasade. Mycket halvnaket på instagram sedan dess med "ironiska" bildtexter om vilken knasig tinder-värld vi lever i och hur hon verkligen inte behöver bekräftelse längre

Citat:
Jag tror jag förstår hur du menar men vad menar du med att bevisa patriarkala teorier? Helt otroligt vad sjuka dagens moderna tjejer är alltså.
Detta då: Min kusin, 45 år tjej, dumpar sin man hon varit med i 25 år och har 4 barn med, för att "leva singellivet"
Fy i helvete vad svenska samhället rasar i samman nu alltså, varför i helskotta bevisar kvinnor alla "patriarkala teorier" för?
Detta då: Min kusin, 45 år tjej, dumpar sin man hon varit med i 25 år och har 4 barn med, för att "leva singellivet"
Fy i helvete vad svenska samhället rasar i samman nu alltså, varför i helskotta bevisar kvinnor alla "patriarkala teorier" för?
Citat:
Vad är skillnaden på att få en like och att matcha? Jag trodde att man like:ade för att sedan matcha. Eller är det någon plus/gold-grej att kunna se likes före man väljer att like:a tillbaka?Lugn, det är med lite glimt i ögat och alltid retar det någon. Men alla "likes" jag får där är ju såklart inte någonting som jag eller så värst många andra skulle vara intresserad av, det är klart. Men ställer man in åldrarna på ca 18-24 så brukar det vara tillräckligt med heta tjejer för att man ska kunna ha ett grymt sexliv med variation.
Svårare att missa vilken turn-off desperation är irl antar jag.
Senast redigerad av Wheatley 2018-08-15 kl. 03:26.
Senast redigerad av Wheatley 2018-08-15 kl. 03:26.