Citat:
Ursprungligen postat av
vitbmw
Asså helvete vad brudar ska få kalla fötter. Verkligen alla får kalla fötter. Det är omöjligt ens att fixa träff på den där jävla skitappen.
Man säger liksom "ska vi ut nästa vecka". Så svarar de "haha sure". Sen när dagen D är här så ska de komma med nån bortförklaring.
Varenda jävla en.
T.o.m. den kåtaste bruden som öppet skrev på presentationen att hon vill ha KK, och som dagligen snapade "godmorgon" till mig, blev ställd och öppnade bara min snap när jag skrev "när skulle vi ses".
Helvetes jävla skit. De vill fan bara ha bekräftelse och nöjer sig med att skriva med killar. För nån kuk i fittan vill tjejer inte ha.
Att skriva med killar gör tjejer bara för att känna att de är "en av många" som är "inne" i dagens sexliberala samhälle och för att de är påverkade av medias ständiga flöde om sex.
Babianen har fan rätt, tjejer är fan inte intresserade av sex.
Nu lägger jag ner jakten. Skiter fullständigt i det här. Hållit på i flera månader med samma resultat. Händer något så händer det.
edit: Skrev nu till bruden att hon inte är tvungen till något. Vill hon inte ses så får hon vara ärlig med sina intentioner så att jag kan gå vidare, istället för att bara öppna en snap. Kändes skönt att få ut det. Man måste visa en tjej att man ligger över henne och att hon inte är en förlust för en. Det är det som får en kvinna att stanna hos en. Man får aldrig sätta henne på en piedestal. Nu har hon öppnat min snap helt plötsligt och skrivit något. Snart kommer hon ge ett svar, få se vad hon skrivit.
Har ändå ingenting att förlora på vidriga tinderbrudar. Det värsta är att de får en sjuhelvetesjävla bekräftelse och känner att de kan kontrollera en kille trots att hon ser ut som en jävla ful svamp.
Och nu fick jag svar: "Nej jag vill inte träffa dig, sorry om jag kastade bort din tid".
"bra hejdå" skrev jag.
Grabbar. Är ni medelmåttiga, håll inte på med tinder. Allt är bara ett spel herregud.
Jag har haft sex med väldigt många från tinder. Tro mig, dom vill ha sex och tjejer har extremt mycket sex, skulle ni veta hur mycket sex tjejer har skulle troligtvis hälften här inne ta självmord eller något.
Det går sällan mer än 2 veckor mellan gångerna tjejer har sex - när de är singlar. Antalet killar tjejer i regel ligger med är väldigt väldigt många, de börjar i 13-14 års ålder och kör sedan fullt ut tills de är runt 30 och - eventuellt - stadgar sig.
Att matcha med tjejerna är inte tillräckligt, det är bara steg ett. Efter det måste du få henne besatt i dig, genom att leka med hennes bekräftelse. Gör dig själv till ett form av beroende för henne, du gör detta genom att varva komplimanger med dissar, hon måste jobba för dig och uppmärksamheten. Föreslå ingen träff, ditt mål är att tjejen ska bli den som föreslår det å när hon väl gör det säger du KANSKE, få henne att näst intill tjata på dig, då och bara då accepterar du det men verkar fortfarande lite nonchalant.
Lyckas du med detta kommer åtta av tio tjejer att komma på träffen, lyckas du där framstå som någorlunda normal så får du sex den natten.
Tried and tested, många gånger.