Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-22, 21:15
Medlem
FB-Kissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
30 kr mer än Plus. Typ.
44 kr för Android.
Citera
2017-09-22, 21:26
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FB-Kissen
44 kr för Android.

Ok. Dålig koll på vad jag pröjsade obviously!
Citera
2017-09-23, 01:44
Bannlyst
Gjorde själv ett experiment och köpte plus och gold från första början på ett nyskapat konto.

Först fick jag betala för plus för att ens kunna köpa gold. Fick alltså betala för båda skiten. Allting landade väl på 270 kronor.

Går väldigt segt. Många gånger matchar jag utan gold. Alltså det visas inte att en tjej gillar mig, utan jag får den matchningen bara så direkt.

Resultatet är riktigt kasst. Runt 20 tjejer varav 70 % är träsktroll. På min boost matchade jag med bara 4-5 brudar. Slängt iväg superlikes till kanske 30 brudar varav endast 1 har nappat och varit tillmötesgående.

Och vore det inte för att jag ändrade position till Göteborg (man visas mer då man byter stad) så hade jag fan bara haft runt 10 matchningar.

Använt skiten i två veckor.

Rekommenderar inte plus och gold. Man visas inte mer.

Om gold nu verkligen skulle fungera och placera mig först på kön så hade jag definitivt fått fler likes.

När jag körde plus i maj månad så fick jag ännu mer resultat. Landade väl på 50 brudar. Vet inte vad som har hänt nu, känns som att det blivit värre. Kört plus i maj, augusti och nu september (gold). Ser en stor skillnad mellan maj och de sistnämnda månaderna.

Fan händer? Kan inte fatta att jag bränt typ 500 kronor på de här tjänsterna haha.
Citera
2017-09-23, 08:59
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Ser att vissa nämner Superlikes i tråden, bland annat du Somaliskdelikatess. Jag tror det är bättre att inte använda superllikes. Det blir något klimax och brudarna tror bara att man är desperat, det är iaf min uppfattning.

Hör gärna vad ni andra tycker om superlike, men jag avråder från att använda den funktionen.
Citera
2017-09-23, 20:40
Bannlyst
Asså helvete vad brudar ska få kalla fötter. Verkligen alla får kalla fötter. Det är omöjligt ens att fixa träff på den där jävla skitappen.

Man säger liksom "ska vi ut nästa vecka". Så svarar de "haha sure". Sen när dagen D är här så ska de komma med nån bortförklaring.

Varenda jävla en.

T.o.m. den kåtaste bruden som öppet skrev på presentationen att hon vill ha KK, och som dagligen snapade "godmorgon" till mig, blev ställd och öppnade bara min snap när jag skrev "när skulle vi ses".

Helvetes jävla skit. De vill fan bara ha bekräftelse och nöjer sig med att skriva med killar. För nån kuk i fittan vill tjejer inte ha.

Att skriva med killar gör tjejer bara för att känna att de är "en av många" som är "inne" i dagens sexliberala samhälle och för att de är påverkade av medias ständiga flöde om sex.

Babianen har fan rätt, tjejer är fan inte intresserade av sex.

Nu lägger jag ner jakten. Skiter fullständigt i det här. Hållit på i flera månader med samma resultat. Händer något så händer det.

edit: Skrev nu till bruden att hon inte är tvungen till något. Vill hon inte ses så får hon vara ärlig med sina intentioner så att jag kan gå vidare, istället för att bara öppna en snap. Kändes skönt att få ut det. Man måste visa en tjej att man ligger över henne och att hon inte är en förlust för en. Det är det som får en kvinna att stanna hos en. Man får aldrig sätta henne på en piedestal. Nu har hon öppnat min snap helt plötsligt och skrivit något. Snart kommer hon ge ett svar, få se vad hon skrivit.

Har ändå ingenting att förlora på vidriga tinderbrudar. Det värsta är att de får en sjuhelvetesjävla bekräftelse och känner att de kan kontrollera en kille trots att hon ser ut som en jävla ful svamp.

Och nu fick jag svar: "Nej jag vill inte träffa dig, sorry om jag kastade bort din tid".

"bra hejdå" skrev jag.

Grabbar. Är ni medelmåttiga, håll inte på med tinder. Allt är bara ett spel herregud.
Senast redigerad av vitbmw 2017-09-23 kl. 20:57.
Citera
2017-09-23, 22:30
Medlem
Enok1Halvars avatar
Hmmm om man nu kör en månad , är det safe eller kommer dom fortsätta dra pengar och i princip omöjlig att avsäga sig?
Citera
2017-09-23, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Asså helvete vad brudar ska få kalla fötter. Verkligen alla får kalla fötter. Det är omöjligt ens att fixa träff på den där jävla skitappen.

Man säger liksom "ska vi ut nästa vecka". Så svarar de "haha sure". Sen när dagen D är här så ska de komma med nån bortförklaring.

Varenda jävla en.

T.o.m. den kåtaste bruden som öppet skrev på presentationen att hon vill ha KK, och som dagligen snapade "godmorgon" till mig, blev ställd och öppnade bara min snap när jag skrev "när skulle vi ses".

Helvetes jävla skit. De vill fan bara ha bekräftelse och nöjer sig med att skriva med killar. För nån kuk i fittan vill tjejer inte ha.

Att skriva med killar gör tjejer bara för att känna att de är "en av många" som är "inne" i dagens sexliberala samhälle och för att de är påverkade av medias ständiga flöde om sex.

Babianen har fan rätt, tjejer är fan inte intresserade av sex.

Nu lägger jag ner jakten. Skiter fullständigt i det här. Hållit på i flera månader med samma resultat. Händer något så händer det.

edit: Skrev nu till bruden att hon inte är tvungen till något. Vill hon inte ses så får hon vara ärlig med sina intentioner så att jag kan gå vidare, istället för att bara öppna en snap. Kändes skönt att få ut det. Man måste visa en tjej att man ligger över henne och att hon inte är en förlust för en. Det är det som får en kvinna att stanna hos en. Man får aldrig sätta henne på en piedestal. Nu har hon öppnat min snap helt plötsligt och skrivit något. Snart kommer hon ge ett svar, få se vad hon skrivit.

Har ändå ingenting att förlora på vidriga tinderbrudar. Det värsta är att de får en sjuhelvetesjävla bekräftelse och känner att de kan kontrollera en kille trots att hon ser ut som en jävla ful svamp.

Och nu fick jag svar: "Nej jag vill inte träffa dig, sorry om jag kastade bort din tid".

"bra hejdå" skrev jag.

Grabbar. Är ni medelmåttiga, håll inte på med tinder. Allt är bara ett spel herregud.

Jag har haft sex med väldigt många från tinder. Tro mig, dom vill ha sex och tjejer har extremt mycket sex, skulle ni veta hur mycket sex tjejer har skulle troligtvis hälften här inne ta självmord eller något.

Det går sällan mer än 2 veckor mellan gångerna tjejer har sex - när de är singlar. Antalet killar tjejer i regel ligger med är väldigt väldigt många, de börjar i 13-14 års ålder och kör sedan fullt ut tills de är runt 30 och - eventuellt - stadgar sig.

Att matcha med tjejerna är inte tillräckligt, det är bara steg ett. Efter det måste du få henne besatt i dig, genom att leka med hennes bekräftelse. Gör dig själv till ett form av beroende för henne, du gör detta genom att varva komplimanger med dissar, hon måste jobba för dig och uppmärksamheten. Föreslå ingen träff, ditt mål är att tjejen ska bli den som föreslår det å när hon väl gör det säger du KANSKE, få henne att näst intill tjata på dig, då och bara då accepterar du det men verkar fortfarande lite nonchalant.

Lyckas du med detta kommer åtta av tio tjejer att komma på träffen, lyckas du där framstå som någorlunda normal så får du sex den natten.

Tried and tested, många gånger.
Citera
2017-09-23, 22:42
Medlem
anteri17s avatar
Och lägg inte allt krut på några få tjejer. Man får ju ha en hel del bollar i luften samtidigt om man ska lyckas få till något.
Citera
2017-09-23, 22:48
Medlem
Castles avatar
Intressant det där med så många som skriver att tjejer inte dyker upp när ni bestämt möte. Tror jag har träffar runt 75+ personer från dejtingsidor och kan inte minnas en enda gång när en tjej inte dykt upp på en bestämd träff. En gång har jag avbokat 1-2 dagar innan jag hade bestämt att träffa en. En tjej från facebook jag hade typ flörtat med och bestämt träff dök aldrig upp och skickade någon långsökt förklaring om innelåsta nyckar, träffade henne aldrig. Men det är allt. Kan det ha med ålder att göra? Är runt 35, plus att min profil ger intrycket av att jag söker något långsiktigt, vilket är sant.
Citera
2017-09-23, 23:24
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Och lägg inte allt krut på några få tjejer. Man får ju ha en hel del bollar i luften samtidigt om man ska lyckas få till något.
Inte om man inte betalar, då är det snustorrt!

Lägger nog ner denna app nu (vägrar betala), uppenbarligen funkar den inte bra i en storstad...Brorsan som har liknande utseende kanske t.o.m mindre snygg får bra med matchningar i en småstad.
Citera
2017-09-23, 23:28
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Inte om man inte betalar, då är det snustorrt!

Lägger nog ner denna app nu (vägrar betala), uppenbarligen funkar den inte bra i en storstad...Brorsan som har liknande utseende kanske t.o.m mindre snygg får bra med matchningar i en småstad.

Men varken Plus eller Gold ger väl någon förtur i kö förutom vid boost en gång per månad?

Sen ska du inte ge upp så lätt. Jag antar att någon matchning trillar in då och då, så om några veckor/någon månad kanske du har en bas du kan jobba med.

Samtidigt har du ju redogjort för relativt höga krav. Kanske får du ändra din kravbild.
Citera
2017-09-23, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Jag har haft sex med väldigt många från tinder. Tro mig, dom vill ha sex och tjejer har extremt mycket sex, skulle ni veta hur mycket sex tjejer har skulle troligtvis hälften här inne ta självmord eller något.

Det går sällan mer än 2 veckor mellan gångerna tjejer har sex - när de är singlar. Antalet killar tjejer i regel ligger med är väldigt väldigt många, de börjar i 13-14 års ålder och kör sedan fullt ut tills de är runt 30 och - eventuellt - stadgar sig.

Att matcha med tjejerna är inte tillräckligt, det är bara steg ett. Efter det måste du få henne besatt i dig, genom att leka med hennes bekräftelse. Gör dig själv till ett form av beroende för henne, du gör detta genom att varva komplimanger med dissar, hon måste jobba för dig och uppmärksamheten. Föreslå ingen träff, ditt mål är att tjejen ska bli den som föreslår det å när hon väl gör det säger du KANSKE, få henne att näst intill tjata på dig, då och bara då accepterar du det men verkar fortfarande lite nonchalant.

Lyckas du med detta kommer åtta av tio tjejer att komma på träffen, lyckas du där framstå som någorlunda normal så får du sex den natten.

Tried and tested, många gånger.
Bevis på att tjejer har sex nästan varje gång? Tror tjejer klarar sig bra utan sex faktiskt. Deras liv går nog mer ut på att ta saker som det kommer och ha kul med tjejvänner.

En tjej riskerar graviditet vid sex. De är måna om att inte dela ut ägget till alla. (Biologi)

Hade alla tjejer haft sex så skulle männen idag vara gladare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in