Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-07, 22:07
Bannlyst
Herregud, trodde inte det skulle vara så här överdrivet!

Har alltså skapat en modellprofil (så verklighetstroget som möjligt) vilket jag skrev om igår.

Började swipa höger nu och min mobil kraschar av alla matchningar och meddelande.
Citera
2019-10-07, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Skapade mitt konto i juli och första 1-2 veckorna fick jag relativt många likes/matchningar, ca 30 likes och 5 matchningar (swipade inte höger på överdrivet med andra ord). Hur som helst, kryssade sen i "visa mig inte på Tinder" tills för ca 2 veckor sen och nu får jag verkligen inte en enda jävla like! Det kan väl bara betyda att man inte visas i tjejernas kortlekar längre, jag menar 30 likes på 2 veckor vs 1-2 likes kanske på dessa 2 veckor. Frågan är, ska man starta om kontot igen? Noob-boosts är ju definitivt real. Frågan är om man måste köpa nytt kontantkort/nummer dock först, för kör man med samma nummer finns väl risken att algoritmen "bannar" en = man syns fortfarande inte.
Seriöst är ni fortfarande så jävla efterblivna som tror att ni inte syns i kortleken?

NI SYNS!

Jag var också lika naiv som er tills jag testade göra en profil nyss med en modell. Över 100 jävla likes på tre timmar bara!

Fan vad naiva ni är! Inse att ni är average och att appen inte är för er.
Citera
2019-10-07, 22:33
Bannlyst
Kul att en massa fyror som dessutom är ensamstående morsor tror sig ha chans på den där modellen. En hel del "Hej snygging" och hit och dit. Seriöst nu har man det svart på vitt hur jävla skevt det här är.

Leker lite svår med dem bara så de får känna lite som oss incels
Senast redigerad av karldenelfte 2019-10-07 kl. 22:36.
Citera
2019-10-07, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Seriöst är ni fortfarande så jävla efterblivna som tror att ni inte syns i kortleken?

NI SYNS!

Jag var också lika naiv som er tills jag testade göra en profil nyss med en modell. Över 100 jävla likes på tre timmar bara!

Fan vad naiva ni är! Inse att ni är average och att appen inte är för er.

Snarare du som är efterbliven. Du skapade alltså en NY profil skriver du ju själv. Noob-boost med andra ord.
Citera
2019-10-07, 22:39
Medlem
R.Bloodworths avatar
Skaffade Tinder igen efter ett uppehåll. Lyckas matcha med en riktig vacker kvinna, lite äldre. Hon har skrivit på profilen att hon är 175 cm lång, jag är tre cm kortare. Vi chattar och jag tycker att det ser bra ut, hon verkar intresserad, ställer frågor och verkar allmänt skön. Sedan kom frågan: "Hur lång är du?".
Så fort jag läste frågan så visste jag direkt att det var en dödsdom. Svarar med att jag är 172 cm lång och efter en liten stund är jag unmatchad.

Så killar, om ni är under 175-180 så fyll i det i eran presentation, skulle nästan säga att det är ett måste. Man vill inte matcha med en tjej som tror att hon chattar med en lång jävel, för att sedan bli besviken och ta bort en. Har nu fyllt i min längd så att tjejerna iaf vet på förhand hur lång jag är :-)
Citera
2019-10-07, 22:41
Bannlyst
Citat:
Snarare du som är efterbliven. Du skapade alltså en NY profil skriver du ju själv. Noob-boost med andra ord.
Ja noob-boosts finns absolut. Men de gångerna jag haft tinder så har mina noob-boosts max gett mig 15 likes. Totalt har det slutat med ett snitt på 20 matchningar efter tre veckor.

Den här modellen hade efter tre timmar 99+. Jag vet inte ens hur mycket det är totalt. Det kan vara allt från 200 till 500.

Svälj det svarta pillret allvarligt. Det funkar inte att bara hoppas och tro. Ni har inte utseendet, ni är vanliga averages (precis som jag). Jag ser tydligt skillnaden på hur tjejer skriver i text med en själv jämfört med den här killen.

En sak är dock jävligt klart, ingen mer tinder för mig.
Citera
2019-10-07, 22:46
Bannlyst
Vill visa screens på min mobil hur det ser ut med de här tjejerna så ni får svart på vitt hur skevt och äckligt det här är.

Problemet är att min hemknapp på min iphone är trasig och därför kan jag inte ta screenshots. Nån som vet hur jag tar bilder från mobilen på annat sätt?
Citera
2019-10-07, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av realgomo
Jag har själv gjort ett par sådana experiment, tog amatörbilder från någon random okänd modell från USA. Jag blev fullkomligt sönderspammad och likead av svenska tjejer, vi pratar hundra och åter hundratals, konstant plingade det, konstant.

Detta även efter flera veckor, då jag inte längre var "ny".

Svenska män verkar leva i någon form av förnekelse, dom vill helt enkelt inte acceptera hur jävla körda dom är, dom vill inte acceptera att deras framtida flickvänner och fruar just i detta nu blir sönderknullade av några fåtal muskelhunkar som bokstavligt talat plöjer igenom dom alla.
Alltså så här är det. Jag är själv average men har alltid trott att man ska vara sig själv, att man ska vara snäll, att alla har lika stora chanser, att allt löser sig om man gymmar.

Jag gjorde det här nu för första gången för att tvinga mig själv att inse hur det ligger till. Det blir ingen mer nedladdning av tinder i framtiden. Ska chatta så mycket som möjligt med de här tjejerna och dissa de som de brukar göra så de mår dåligt.

Fyfan vad sjukt ärligt talat. Ge upp grabbar!
Citera
2019-10-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realgomo
Nae har inget med noob-boost att göra, de experiment jag gjort har killarna fått hur många matchningar som helst, dagligen, efter flera veckor och månader.

5-10% av killar på tinder tar allt, bokstavligen allt. Jag fattar verkligen inte hur killar fortfarande, 2019, kan vara så extremt naiva. Vad lever ni i för ding ding värld egentligen?

Ja, men saken är ju den att om en person får många (mer än medelsnittet) matchningar/likes under sin s.k. "noob-boost". Då får de också en högre "score" av algoritmen, så att de visas även när denna "noob-boost" är slut.
Citera
2019-10-07, 23:03
Medlem
TattooedFuckers avatar
Välj bilder som tilltalar brudar 👍 90% av bilderna ljuger som fan

Lite mystiska , lite spännande eller nåt

Jag ska fan prova tinder 😂trots ja är gift
Citera
2019-10-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Kul att en massa fyror som dessutom är ensamstående morsor tror sig ha chans på den där modellen. En hel del "Hej snygging" och hit och dit. Seriöst nu har man det svart på vitt hur jävla skevt det här är.

Leker lite svår med dem bara så de får känna lite som oss incels

Posta en bild på bilddump eller nåt på den modellen som du använde så kan vi få se hur killen i din fejkprofil ser ut.

Vill bara tillägga också att modeller har mycket bättre förutsättningar än oss vanliga människor, då deras "crew" har den proffsiga utrustningen sett till kamera, ljus, studio etc. samt proffs som photoshoppar deras bilder. Här är t.ex. en bild på Megan Fox innan och efter Photoshop, ser man till den första bilden där så ser hon egentligen ut som oss vanliga människor hon också. Även fast hon är modell.

https://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2016/09/before-after-photoshop-celebrities-16-57d0110fa2b8d__700.jpg
Citera
2019-10-07, 23:09
Bannlyst
Citat:
Posta en bild på bilddump eller nåt på den modellen som du använde så kan vi få se hur killen i din fejkprofil ser ut.

Vill bara tillägga också att modeller har mycket bättre förutsättningar än oss vanliga människor, då deras "crew" har den proffsiga utrustningen sett till kamera, ljus, studio etc. samt proffs som photoshoppar deras bilder. Här är t.ex. en bild på Megan Fox innan och efter Photoshop, ser man till den första bilden där så ser hon egentligen ut som oss vanliga människor hon också. Även fast hon är modell.

https://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2016/09/before-after-photoshop-celebrities-16-57d0110fa2b8d__700.jpg
Du är så himla naiv. Seriöst jag saknar ord.

Nej megan fox är fan så mkt snyggare på vänstra bilden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in