Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-14, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Vadå varför har det blivit så? När menar du att killar inte har varit efterhängsna toffel-bockar?
Jag har aldrig varit desperat efterhängsen toffel och får ändå fitta. Så var har de gått snett för andra?
Citera
2018-08-14, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolandinho
Jag har aldrig varit desperat efterhängsen toffel och får ändå fitta. Så var har de gått snett för andra?
Inte jag heller, men det betyder ju inte att man inte vet hur majoriteten av killar brukar bete sig.

Och att man får fitta är väl just för att man inte är som alla andra. Du lägger fram som att du får det trots att du inte är desperat men det är ju tack vare det som du får det eftertraktade hål-helvetet.
Citera
2018-08-14, 16:51
Medlem
Citat:
Inte jag heller, men det betyder ju inte att man inte vet hur majoriteten av killar brukar bete sig.

Och att man får fitta är väl just för att man inte är som alla andra. Du lägger fram som att du får det trots att du inte är desperat men det är ju tack vare det som du får det eftertraktade hål-helvetet.
Jag vill inte vara den men att få fitta är inget jag strävar efter. Jag har tackat nej till fler än jag legat med. Så förstår inte sitsen andra och har mycket svårt att sätta mig in varför man måste bli desperat online.
Citera
2018-08-14, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolandinho
Jag vill inte vara den men att få fitta är inget jag strävar efter. Jag har tackat nej till fler än jag legat med. Så förstår inte sitsen andra och har mycket svårt att sätta mig in varför man måste bli desperat online.
Klarar du inte att tänka utanför boxen?
Citera
2018-08-14, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfrey
Har fixat extremt bra bilder.
Alltså nu snackar vi utomlands och jag har extremt bra fysik.
Men tänk er att tjejer ÄNDÅ är svåra att haffa.
Många svarar men det rinner ut i sanden. De slutar skriva, eller så tar dom bara bort en.
De spelar sina spel etc.
Jag tror det kan ha att göra med att man är blatte också.

Någon tjej som vill ge sina tips på bästa bilder för att ligga så PMA mig tack.

Men du verkade ju inte ta till dig ett dyft från mitt PM heller.
Jag skrev en del till dig där du kan jobba med men när jag kollade dina Instagram nu så har du ändå fortfarande kvar prettyboi-selfies och ser fortfarande för snäll ut där.
En kvinna som ska titta på dina bilder och hjälpa dig nu kommer ju bara säga åt att dig att se ännu trevligare/mesigare ut och kommer nog inte gå i rätt riktning.

Och inte för att vara den som är den här heller, vännen... visst har du en bra fysik bra över genomsnittet men den är inte "extremt" bra, inte heller dina bilder är "extremt" bra.
När man snackar extremt fysiker snackar man ju om sådana som skulle kunna delta i Men's Physique-tävlingar men det är du fortfarande långt ifrån.

Med det sagt, så tror jag ändå du är en av de få som har potential till det här men lite självinsikt är bra också.
Senast redigerad av BrunoC 2018-08-14 kl. 17:27.
Citera
2018-08-14, 17:41
Medlem
ja det funkar inte riktigt att fråga en tjej (inte riktigt alltså det kan säkert vara vettigt men då måste man ha förstånd att sålla vad som är vettigt och inte som hon säger) dom flesta tjejer är ju ändå (oftast) mer intresserade av förhållanden och då kanske hon svarar på vad det är för kille som skulle vilja lära känna för ett förhållande...vilket inte nödvändigtvis är samma typ av kille som hon vill knulla.
Citera
2018-08-14, 18:08
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burken89
Men vafan menar du? Om du får matchningar så har du väl fått likes? Du matchar ju inte om den andre inte likat precis som du eller har jag missat nåt
Ja men aldrig like först, min pixelbild och siffror är oförändrade (har ej gold så får inte notifikationer om likes, antar man måste ha det)

Varför är det omöjligt för tjejer att svepa på mig först, jag verkar dyka upp i deras kortlek först efter jag likeat dom och då sker matchningen... egentligen spelar det väl ingen roll men hade varit kul med variation.
Citera
2018-08-14, 18:26
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ja men aldrig like först, min pixelbild och siffror är oförändrade (har ej gold så får inte notifikationer om likes, antar man måste ha det)

Varför är det omöjligt för tjejer att svepa på mig först, jag verkar dyka upp i deras kortlek först efter jag likeat dom och då sker matchningen... egentligen spelar det väl ingen roll men hade varit kul med variation.

Är väl rimligen för att du säger dig konstant swipa upp hela flödet?
Citera
2018-08-14, 18:34
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Är väl rimligen för att du säger dig konstant swipa upp hela flödet?
Är det bara jag som är NoLife här? Det vill jag inte tro...
Citera
2018-08-14, 18:36
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Är det bara jag som är NoLife här? Det vill jag inte tro...

Händer här också. Behöver inte vara nolife för det. Jag har en jävla massa FBtid, men är rätt HighLife ändå. Kom igen nu.
Citera
2018-08-14, 21:27
Medlem
Citat:
Det där kommer du vinna på i längden. Plus att du har ju redan testat den andra varianten så du vet ju vad det ger. Iom att du verkar få bra nivå på tjejerna så tror jag definitivt att detta är rätt väg att gå.

Jupp. Träffade en tjej i fredags. Va där 5h prata o drack vin. Va trevligt men kände inte den fysiska attraktionen så tillslut lyckades jag komma mig loss.
Lär väl tro min kuk är liten Lr ngt men bryr mig inte
Citera
2018-08-15, 00:36
Medlem
Parvatiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Herregud! Stärker en av de större fördomarna folk har om Tinder: Män swipar höger på allt och alla.
Hon fick även flera superlikes och folk som skrev meddelande till henne. Så vissa har kollat in profilen,
Senast redigerad av Parvatii 2018-08-15 kl. 00:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in