Citat:
En 25 åring från Ukraina var 3 km från mig och ville "ha roligt" hon gav superlike och jag har inte ens bild på jag ser ut. Bara en när jag hoppar fallskärm och en när jag hoppar ur från 3 våningen och voltar.
Men det sket sig för jag hade inte whatsapp och då skrev hon bara ok by. Ok by wierdo svara jag.
Orka med massa jävla appar hit och dit.
Har det hänt någon nåt liknande?
Men det sket sig för jag hade inte whatsapp och då skrev hon bara ok by. Ok by wierdo svara jag.
Orka med massa jävla appar hit och dit.
Har det hänt någon nåt liknande?
Jo, hände mig lite i början. Men sen när jag uppgradera till bättre bilder så kunde jag liksom komma undan utan att behöva gå igenom hinder som Snapchat och all skit. Är tjejen verkligen intresserad så ger hon ju ut telefonnumret direkt när du ber om det. Du har ju inte ens en bild på hur du ser ut så det är klart att du inte kan komma undan med det då.
Men annars tycker jag Whatsapp är en av få väldigt bra appar.
Citat:
Jag får tonvis med matchningar men får aldrig en like, jag måste svepa extremt mycket mer än du? Kan inte se nån annan anledning att det blir så skevt.
Fast du kanske sveper i andra länder (med icke-bitchiga kvinnor, med tillhörande Boost osv (eller så blandar jag ihop dig med nån annan)
Fast du kanske sveper i andra länder (med icke-bitchiga kvinnor, med tillhörande Boost osv (eller så blandar jag ihop dig med nån annan)
Det var tidigare, jag är hemma i Sverige nu.
Jag vet inte men ska jag försöka ge någon form av tips på vad du kan testa så är det väl att jag i princip bara sveper bort tjejer (dvs vänster) under veckodagarna. Är jag inne på Tinder då så är det bara för att ta bort alla nosringar, feminister och tjockisar från kortleken liksom. Sen ifall jag vet med mig att jag ska gå ut under helgen så skaffar jag ibland en boost runt torsdag/fredag kväll (då det mest är finare tjejer kvar i leken och resten bortsvajpade) och då brukar jag alltid få jävligt bra utdelning.
Citat:
Förr när jag hade tinder hade jag upp mot 2000 likes och swipade höger på de mesta utan bry mig särskilt mkt. Så de där säger inte så mkt....
Kvalitet före kvantitet numera.
Skriver/Matchar hellre med någon jag faktiskt vill skriva/matcha med.
Istället för skaffa 50 randoms skitmatches bara för att skryta, så vet inte vad du vill uppnå med dina bilder? Kan lika gärna va träskberg som matchat med dig.
Jag matchar med 1-5/veckan nu men de är å andra sidan iprincip fitnesstjejer.
Kvalitet före kvantitet numera.
Skriver/Matchar hellre med någon jag faktiskt vill skriva/matcha med.
Istället för skaffa 50 randoms skitmatches bara för att skryta, så vet inte vad du vill uppnå med dina bilder? Kan lika gärna va träskberg som matchat med dig.
Jag matchar med 1-5/veckan nu men de är å andra sidan iprincip fitnesstjejer.
Lugn, det är med lite glimt i ögat och alltid retar det någon. Men alla "likes" jag får där är ju såklart inte någonting som jag eller så värst många andra skulle vara intresserad av, det är klart. Men ställer man in åldrarna på ca 18-24 så brukar det vara tillräckligt med heta tjejer för att man ska kunna ha ett grymt sexliv med variation.
Senast redigerad av BrunoC 2018-08-14 kl. 11:39.
Senast redigerad av BrunoC 2018-08-14 kl. 11:39.