Flashback bygger pepparkakshus!
2018-08-09, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Tja, varför skulle de också vara fejk? Finns ju inget som säger att inte bilderna är snodda från något annan sida.

Det är meningslöst att diskutera eftersom du väljer att tro på det du vill tro på.
Allt jag säger är att man inte ska tro blint på allt man ser och läser.
Hur vet ens att de där konversationerna på Tinder är äkta? Osv.

Alltså hur naiv är du? Har du snygga tjejkompisar i 20års åldern? Jag känner flera hundra från universitetet, jag känner också killar som är ruskigt snygga. Det är PRECIS sådär det ser ut i tinderkonvos med en riktigt snygg kille.

"Tjena, het som fan"
"Ligga?"
"Visst, när kan du?"

Klart.

Sen gör en ful/average kille samma sak, då blir det block eller sexuella trakkaserier.
Citera
2018-08-09, 22:27
Bannlyst
Alltså jag får en känsla av att kvinnor försöker lura killar som inte är "på toppen" hur saker och ting egentligen fungerar. Man förnekar, säger det är fejkade konversationer, man gör verkligen allt för att sanningen inte ska komma ut.

Sanningen är den att kvinnor lever loppan med en liten skara skitsnygga killar, man delar på dom, typ harem, en stor stor del av killar har ingen aning om vad som pågår och tror deras framtida fruar och mödrar till deras barn ligger hemma och läser böcker.

Jag undrar vad som skulle hända om en majoritet av killar verkligen fick se vad som pågår egentligen.
Citera
2018-08-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eramammorisback
Sänk till 18
Synd att det inte finns ner till 15
Turligt nog så finns det fortfarande tjejer inom min profil på tinder, hade tekniska problem och det jag skrev förut som du citerar stämde inte. För några år sedan stötte en blond och smal tjej med ett odefekt ansikte som börjat på universitet direkt efter gymnasiet på mig IRL, jag tyckte att hon var alldeles för liten/ung för mig då och lär inte få någon njutning av att dejta 18 åringar som dessutom sannolikt har lägre kvalitet än den tösen, till råga på allt är jag ännu äldre nu. Förhoppningsvis är du klart yngre än jag annars är du måhända lite av ett creep.
Citera
2018-08-10, 02:26
Medlem
Vad anser tjejer när de får superlikes? Lär väl bara hagla in så dom tröttnar.
Känns på vissa dock som att man aldrig kommer hinna fram ens då hon swipar och får match med liksom allt hon nu kräset kör höger på.

Framstås som desperat?
Vet att 3 gånger jag gjort se har jag därefter ”dejtat” dom ett tag.

Men väldigt få man ens få likes på de man nu superlikar...
Citera
2018-08-10, 10:21
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Vad anser tjejer när de får superlikes? Lär väl bara hagla in så dom tröttnar.
Känns på vissa dock som att man aldrig kommer hinna fram ens då hon swipar och får match med liksom allt hon nu kräset kör höger på.

Framstås som desperat?
Vet att 3 gånger jag gjort se har jag därefter ”dejtat” dom ett tag.

Men väldigt få man ens få likes på de man nu superlikar...
En superlike kan bara öka chanserna om hon tycker att du ser snygg ut och verkar seriös.

Desperat är man väl inte då det är enda möjligheten att utmärka sig bland alla andra hundratals matchningar.
Citera
2018-08-10, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Jag vet helt å hållet vad som pågår. Jag är gay och har mängder med tjejkompisar. 90% använder tinder när dom är singel och ALLA ligger med en mindre skara killar, som är jättesnygga. Den stora delen killar får aldrig reda på detta.

I min manliga vänkrets är det en kille som ligger så inot helvete, 15 knull på 2 veckor nu, han bara radar upp dom, de allra flesta får nästan inget alls.

Det är i princip en haremsituation i samhället nu där tjejer knappt ens vill ha förhållande längre och de alla delar på samma killar.
Det där är bara absurt om det stämmer. Hur kan kvinnan vilja slösa bort sina bästa år på att vara en runtknullande gratishora som hon inte får ett skit tillbaka för. Äckligt. Det tragiska i det hela är att de kan leva exakt som de vill och i slutändan ändå landa en familj med trygg ekonomi och en man som är helt ovetandes om hennes historiskt horiga uppehälle. Riktigt vidrigt.
Citera
2018-08-10, 12:16
Medlem
Det är ju bara att låta bli att pippa första bästa, märker man att hon är angelägen i ett tidigt skede så fattar man ju att det inte är hennes oskuld som ska ryka, så då är det ju bara att hoppa det. Vill hon inte vänta kan hon fara åt helvete, då vet man ju ändå vilken typ av tjej det är.

Och inte göra som majoriteten här som jagar knull med blåslampa men samtidigt grinar över den cirkusen som de själva är med och sponsrar genom att låta tjejerna få knulla när de vill.
Citera
2018-08-10, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Det där är bara absurt om det stämmer. Hur kan kvinnan vilja slösa bort sina bästa år på att vara en runtknullande gratishora som hon inte får ett skit tillbaka för. Äckligt. Det tragiska i det hela är att de kan leva exakt som de vill och i slutändan ändå landa en familj med trygg ekonomi och en man som är helt ovetandes om hennes historiskt horiga uppehälle. Riktigt vidrigt.

Tro mig det stämmer, sättet du kan se på det själv är endra låtsas vara bög å bli kompis med asmånga tjejer, det är mycket lätt då för man är inget hot för dom, eller helt enkelt bli en av dom killarna som knullar mycket, dom får se och reda på allt, men det är nog inte det lättaste kan jag tänka mig.

Vi har en kille som under nollningen som var första året blev "känd" för att vara en player, alltså snygg, rolig charmig och sådär, han hade väl sex med typ 9 nya tjejer under enbart nollningen, när han sedan fick det ryktet så blev det ännu lättare för honom och nästan alla tjejer jag umgås med har "testat honom" nu, inte bara det men dom rekommenderar han vidare till andra tjejer. Flera tjejer som är upptagna har legat med honom, pojkvännarna får såklart aldrig reda på det.

Det finns en bartender här i stan där jag pluggar, vet inte ålder, lite äldre kanske 29-32 nånting, har jobbat i bar länge, snygg och rolig, först låg han med 1 tjej i kretsen jag umgås i, sen 2st samtidigt, sen under typ 5 månader eller något låg han med 8 andra tjejer ENBART I KRETSEN JAG UMGÅS I, förstår du? Det är 11 tjejer av bara dom jag är polare och bekant med, tänk dig alla andra tjejer han haft sex med från olika kretsar?

Killarna har monopol på typ alla tjejer. Sen kollar jag på resterande grabbar på universitetet/i studentlivet, det finns många av dom som fan gått hela terminer, mer, och inte fått nåt, många tror jag är oskulder, en stor del får kanske 1 ligg per år i studentsammanhang/festerier, ofta inte ens det.

Det är HAREM säger jag! Dessa tjejer har roligt med en liten klick, typ "tuppar" som besudlar alla hönor under flera års tid :P Sen är tjejerna 30 och försöker hitta pojkvän, då lurar dom honom att dom legat med "typ 3st".

Hahaha det är helt bisartt sjukt :P
Citera
2018-08-10, 12:50
Medlem
Du generaliserar duktigt. Finns massor av snygga brudar som inte ger sin fitta lättvindigt. Oavsett hur killen ser ut, klart att det finns dem som kan göra ett undantag, men många är härligt svårfångade.

Du har även det fenomenet att vissa tjejer ska nobba den där snyggingen bara för att de vet att han får vem han vill, så ska minsann hon visa att han inte kan få henne. Hon vill egentligen nappa men nobbar av principiella skäl.

Så nej, alla snygga killar vill inte knulla runt och en del av dem stadgar sig och långtifrån alla söta tjejer är lättfotade.

Även om det ser ut så i din omgivning.
Citera
2018-08-10, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Du generaliserar duktigt. Finns massor av snygga brudar som inte ger sin fitta lättvindigt. Oavsett hur killen ser ut, klart att det finns dem som kan göra ett undantag, men många är härligt svårfångade.

Du har även det fenomenet att vissa tjejer ska nobba den där snyggingen bara för att de vet att han får vem han vill, så ska minsann hon visa att han inte kan få henne. Hon vill egentligen nappa men nobbar av principiella skäl.

Så nej, alla snygga killar vill inte knulla runt och en del av dem stadgar sig och långtifrån alla söta tjejer är lättfotade.

Även om det ser ut så i din omgivning.

Jag har ingen aning vad du pratar om. Kan du ge mig bevis på alla dessa tjejer som INTE "ger sin fitta länddvindigt" till snygga populära killar? För det låter mest som att du pratar av oerfarenhet.

Dom är INTE svårfångade när killen är poppis och snygg kan jag säga dig. Det är mer en önskedröm för dig låter det som, du vill intala dig själv att det finns en speciell kvinna för dig där ute som inte är en "slyna", det är en lögn tyvärr.

Alla tjejer jag känner är lättfotade, varenda en. Jag umgås med tjejer mellan ålder 20 och 30 i studentålder, sjuksköterskor, ekonomer, jurister, socionomer, ALLA snygga populära tjejer har enormt mycket sex med heta killar, varenda en, en stor majoritet använder sig av tinder.

Hur många tjejer umgås du med på daglig basis? Hur många fester med 22åriga tjejer är du på i veckan? För under studietider är jag det 3-4ggr i veckan och vet mycket väl vad som pågår.

Kanske det är dags för er heterosexuella män och sluta ljuga för er själva och andra om sanningen ska komma ut nån gång? Ni är fan clueless en stor del av er.
Citera
2018-08-10, 14:01
Medlem
Knobelsdorffs avatar
Det är bara att instämma i det skrivet ovan.

Att förneka det är bara idiotiskt.

Ja, det finns enstaka snygga tjejer som håller tätt, men de är undantag som bekräftar regeln. Och håller de tätt för hunkarna som de innerligt tänder på, varför skulle de släppa till åt en lågstatus mes?

Det tragiska i det hela är att det runt 28-30 års åldern ska etableras en långsiktig relation och då blir det med någon mes som tofflar nåt så in i helvete. Han skulle bara veta vad tjejen vuxit upp med i sig.

Usch och bläsch
Citera
2018-08-10, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Jag har ingen aning vad du pratar om. Kan du ge mig bevis på alla dessa tjejer som INTE "ger sin fitta länddvindigt" till snygga populära killar? För det låter mest som att du pratar av oerfarenhet.
Ska detta komma från en som dömer alla efter hur det ser ut på sina fester och folk i en viss ålder.

Jag har träffat flera av de kända bögarna (och deras vänskapskrets av tjejer är rätt stora, om vi nu ska mäta bög med mycket tjejpolare),så liksom kom inte här och tro att du sitter på nån jävla sanning för det gör du inte.

Citat:
Dom är INTE svårfångade när killen är poppis och snygg kan jag säga dig. Det är mer en önskedröm för dig låter det som, du vill intala dig själv att det finns en speciell kvinna för dig där ute som inte är en "slyna", det är en lögn tyvärr.
Du har alltså inte träffat tjejer på den nivån, snacka om begränsad erfarenhet

Inte nog med att alla snygga tjejer är lätta, de är dessutom ofta otrogna med. Du är duktigt offside, lilla homo-pojken.

Citat:
Alla tjejer jag känner är lättfotade, varenda en. Jag umgås med tjejer mellan ålder 20 och 30 i studentålder, sjuksköterskor, ekonomer, jurister, socionomer, ALLA snygga populära tjejer har enormt mycket sex med heta killar, varenda en, en stor majoritet använder sig av tinder.
Du känner inte alla, du har inte ens pratat med alla, men dum som du är så tror du att det ska låta bra när du påstår att just du inte bara känner till dem, du vet dessutom om deras sexvanor

Citat:
Hur många tjejer umgås du med på daglig basis? Hur många fester med 22åriga tjejer är du på i veckan? För under studietider är jag det 3-4ggr i veckan och vet mycket väl vad som pågår.
Och utifrån det tror du att världen ser ut så

"Hemma i Solna, va"

Citat:
Kanske det är dags för er heterosexuella män och sluta ljuga för er själva och andra om sanningen ska komma ut nån gång? Ni är fan clueless en stor del av er.
Jag har som sagt varit med i den svängen och vad du har lyckats snappa ryktesvägen är inte representativt all over.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in