Citat:
Ursprungligen postat av
goldcashier
Det där är bara absurt om det stämmer. Hur kan kvinnan vilja slösa bort sina bästa år på att vara en runtknullande gratishora som hon inte får ett skit tillbaka för. Äckligt. Det tragiska i det hela är att de kan leva exakt som de vill och i slutändan ändå landa en familj med trygg ekonomi och en man som är helt ovetandes om hennes historiskt horiga uppehälle. Riktigt vidrigt.
Tro mig det stämmer, sättet du kan se på det själv är endra låtsas vara bög å bli kompis med asmånga tjejer, det är mycket lätt då för man är inget hot för dom, eller helt enkelt bli en av dom killarna som knullar mycket, dom får se och reda på allt, men det är nog inte det lättaste kan jag tänka mig.
Vi har en kille som under nollningen som var första året blev "känd" för att vara en player, alltså snygg, rolig charmig och sådär, han hade väl sex med typ 9 nya tjejer under enbart nollningen, när han sedan fick det ryktet så blev det ännu lättare för honom och nästan alla tjejer jag umgås med har "testat honom" nu, inte bara det men dom rekommenderar han vidare till andra tjejer. Flera tjejer som är upptagna har legat med honom, pojkvännarna får såklart aldrig reda på det.
Det finns en bartender här i stan där jag pluggar, vet inte ålder, lite äldre kanske 29-32 nånting, har jobbat i bar länge, snygg och rolig, först låg han med 1 tjej i kretsen jag umgås i, sen 2st samtidigt, sen under typ 5 månader eller något låg han med 8 andra tjejer ENBART I KRETSEN JAG UMGÅS I, förstår du? Det är 11 tjejer av bara dom jag är polare och bekant med, tänk dig alla andra tjejer han haft sex med från olika kretsar?
Killarna har monopol på typ alla tjejer. Sen kollar jag på resterande grabbar på universitetet/i studentlivet, det finns många av dom som fan gått hela terminer, mer, och inte fått nåt, många tror jag är oskulder, en stor del får kanske 1 ligg per år i studentsammanhang/festerier, ofta inte ens det.
Det är HAREM säger jag! Dessa tjejer har roligt med en liten klick, typ "tuppar" som besudlar alla hönor under flera års tid :P Sen är tjejerna 30 och försöker hitta pojkvän, då lurar dom honom att dom legat med "typ 3st".
Hahaha det är helt bisartt sjukt :P