Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Jag har sett en i liknande ålder och jag har aldrig varit mer återhållsam. Jag skrev massvis av gånger att vi ses på hennes villkor, men att hon aldrig kommer få mig; åldersskillnaden är uppenbart för stor. Hon var dock väldigt vuxen av sig och faktiskt rätt rolig. Synd att hon var så ung bara.
På hennes villkor?
Citat:
Det intima var dock uselt. Rätt trist.
Vad fan hade du väntat dig, en 15-årig panter i sängen?
Citat:
Men som sagt: ta fan ansvar om det är unga tjejer.
Ska du säga det som endast vill knulla dem?

Ta ansvar, skämtar du eller? Hoppas du ger dig på nåns lillasyster som möblerar om käften på dig, så du lär dig.
Citat:
Edit: och hon gillar dig för att du är just äldre. Spela/visa dig lite belevad. Driv lite med hennes okunskap och ålder. Trigga henne lite. Det ska nog gå ska du se.
Ta ansvar grabbar, men spela belevad om du nu inte är det, alltså utge dig för att vara något du inte är. Men ta ansvar för fan!111 Snirkla in henne och hitta vägen till sex, om du så ska lura henne, men ta ansvar.
Som sagt, hoppas nån slår in ansiktet på dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tsk0
Varför inte? Jag kan se att fyra av de 11 tjejerna går på gymnasieskolor där jag vet att man måste ha högsta betyg i alla ämnen utom typ tre (och i de tre näst högsta) från grundskolan för att komma in och snittet på avgångseleverna ligger runt 18-19, vilket kan jämföras med rikssnittet på 14 i betygssnitt, så det rör sig om elever som tar skolan på stort allvar. Sedan har jag också angett universitet jag pluggat vid i min profil. Men du tror ändå att fråga om skolan är fel? Vad är mer lämpligt att skriva om för att utmärka sig?
Ditt jävla mongo, om du inte vet hur man ska bete sig, om du inte kan få en såpass ung tjej intresserad, ja då kan du ju ingenting.
Ska du be om hjälp för att du inte duger, för att du inte bemästrar det? Överlåt detta till de grabbar som åtminstone vet hur de ska göra.