2018-06-16, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillefisan
Menar du att tjocka människor ska lägga upp en helkroppsbild För att visa att man är tjock?
Jag har inga helkroppsbilder på mig över huvudtaget. Just my amazing face! 😉
Det är väl självklart man ska?
Man vill ju, kille som tjej, se hur helheten ser ut? Klädstil inräknat (iaf imo).
Citera
2018-06-16, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Då förstår jag hur du menar. Ja, jag kan bara tala för mig själv, klart att det slunkit förbi någon bar överkropp i mina högerswipes, men det har varit långt ifrån överrepresenterade nudies bland mina matchningar.

Jag ogillar super-rippade kroppar, det får gärna vara lite mjukare än så.
Det handlar väl främst på hur ansiktet ser ut. Kroppen är oväsentlig om inte ansiktet håller samma klass ( eller bättre). Rippad som orippad.
Citera
2018-06-16, 23:09
Medlem
Citat:
Aldrig haft något konto på snapchat, det där bild-chattandet är ingenting för mig. Varför byter ni inte bara nummer istället?

Det är vågat. Skulle nog inte våga träffa någon här, skulle kännas olustigt på något sätt.
Det är der som är det fina med Flashback, det är få människor som får samma inblick i ens liv och tankar som andra flashbackare.
Har du funderat över att en främmande människa som kommer fram och stöter på en på stan är ett större hot än någon du kan spåra flera år av aktivitet på Flashback?

Visst, jag har träffat allt ifrån pundare till poliser här på fb, men det finns sköna människor som i princip endast läser/följer trådar.
Tyvärr är det så, guldkornen faller ner till havets grund medan skräpet flyter till ytan.

På tinder är det lite samma visa, guldkornen reggar sig och tar bort sina konton inom en halvtimme.
Citera
2018-06-16, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Det handlar väl främst på hur ansiktet ser ut. Kroppen är oväsentlig om inte ansiktet håller samma klass ( eller bättre). Rippad som orippad.

Ja, säg det till kakan. Det är han som håller på att sprida falska rykten om att jag och alla tjejer sveper på en massa rippade kroppar.
Citera
2018-06-16, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kikksan
Hahaha!
Hon får väl göra vad hon vill men den kommentaren var kul 😂
Okej, på vilket sätt var den så rolig då?

Saturday Night Fever (nej, hon får inte göra som hon vill)
Citera
2018-06-16, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Beak
Det är der som är det fina med Flashback, det är få människor som får samma inblick i ens liv och tankar som andra flashbackare.
Har du funderat över att en främmande människa som kommer fram och stöter på en på stan är ett större hot än någon du kan spåra flera år av aktivitet på Flashback?

Visst, jag har träffat allt ifrån pundare till poliser här på fb, men det finns sköna människor som i princip endast läser/följer trådar.
Tyvärr är det så, guldkornen faller ner till havets grund medan skräpet flyter till ytan.

På tinder är det lite samma visa, guldkornen reggar sig och tar bort sina konton inom en halvtimme.

Ja, men då kan man fråga sig hur många som är 100% ärliga? Man ska vara väldigt naiv och godtrogen om man ska lita på allt som alla säger här.

Nej, jag skulle se det som ett lika stort hot. Däremot är det smickrande att ta kontakt i verkliga livet, men då ska det också vara rätt person, rätt ställe och rätt tid. Det är däremot desto svårare att leva upp till

Du menar att jag är ett guldkorn? aw.
Citera
2018-06-16, 23:23
Medlem
Citat:
Menar du att tjocka människor ska lägga upp en helkroppsbild För att visa att man är tjock?

Hela poängen med bilder bygger ju på att de ska förmedla utseende (och lite annat) – så ja?
Citera
2018-06-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Hela poängen med bilder bygger ju på att de ska förmedla utseende (och lite annat) – så ja?

Så varför inte ha en osminkad bild bland sminkade? Same shit.
Citera
2018-06-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut

Jag tänker att om man måste visa upp hur rippad kropp man har så är man nog inte så intressant som människa eller att de bara är ute efter något för natten i vilket fall som helst ett Nej Tack från mig.
Citera
2018-06-16, 23:30
Medlem
Citat:

Ja, så vi andra slipper sitta och chansa. Skämt å sido.
Tycker tinder kunde skapa kategorier där man hamnar utifrån nån algoritm, och då menar jag inte snygg/ful utan att den analyserar kroppen, bredden, längden, ansiktetsgeometri, osv. Finns ju såna appar.

Så appen matchar dig med människor i din kategori smal/normal/större, etc. Tex på badoo finns något som heter "lookalikes", inte för jag personligen tycker jag ser ut som nån av mina lookalikes, men något i motsvarighet fast kvinnor då, haha.
Dvs är du bred som kille dyker breda tjejer upp, osv.

Då skulle vi ju slippa det här läget som det är just nu att tjejer helt utanför ens liga dyker upp till och från hela tiden. Men visst absolut, finns killar med mitt utseende som går igång på tindertjockisar, men tror tyvärr dom tillhör en minoritet, hehe.
Citera
2018-06-16, 23:32
Medlem
Citat:
Haha och jag kan säga att det finns gott om sexpacknollkroppsfetthejjagtävlaribodybuildingimor gon-profiler som jag bara vill kräkas åt. Framförallt dessa som tas i spegeln.

Precis det vi diskuterat, det är dom bilderna man inte ska ta. Det är "äckligt", en strandbild som ser ut att vara tagen "in the moment" kanske med en beach volleyboll
Dvs mera "smakfullt/oskyldigt".
Citera
2018-06-16, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Precis det vi diskuterat, det är dom bilderna man inte ska ta. Det är "äckligt", en strandbild som ser ut att vara tagen "in the moment" kanske med en beach volleyboll
Dvs mera "smakfullt/oskyldigt".

Har du det? Körde du självutlösare eller fick mamma ta bilden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in