Citat:
Ursprungligen postat av
fabula
Såklart, du verkar skön och då vill man ge konstruktivt inspel!
Du tror på fullaste allvar inte att det var rätt noga utstuderat från hennes sida?
Det vill säga, du tror inte att hon inte timade in det med en dag hon inte behövde hänga med ungen dagen efter? Att hon gick med på baddejt för att spana in dig? Att hon hade ett option att avbryta dejten tidigare och åka hem om hon inte hade varit sugen?
Haha, come on! Brudar är ju inte dumma i huvudet, dom smider ju också sina strategiska planer framförallt om de ser något framför sig som de gärna vill fortplanta sig med.
Blir lite rörd här faktiskt. Silly me!
Jo, absolut att hon tajmade in det för att få till en eventuell övernattning. Men jag tänkte i min enfald att det ändå kanske kunde finnas en önskan om någonting seriöst där också. Hon gav inte intrycket av att bara vara ute efter sex, speciellt inte eftersom hon åkte så långväga, men där kanske man snarare ska tänka tvärtom. I synnerhet givet hennes situation. Att avståndet spelar mindre roll om hon vill ligga än om hon vill ha någonting som fungerar i längden.
Citat:
Ursprungligen postat av
sinmandt
Havsbad kan väl bara tolkas som en liggdejt? Dejten går ut på att klä av er inför varandra...
Visst, man får spana in varandra liksom. Det är ju spännande och en del av anledningen till att jag gör det, men med just den här tjejen så var huvudattraktionen faktiskt picknicken – som jag lyckades fixa klart över förväntan. Badbiten var rätt perifer och någonting vi övervägde att skippa, men eftersom hon så sällan är vid havet så ville hon ändå få det gjort. Typ. Vilket ju som sagt var "tur" då jag blev helt blown away av hennes kropp.
Citat:
Ursprungligen postat av
anteri17
Bra! Jag gillar ju gänget här inne, även om vi alla är lite sjuka. Men jag tror våran rakhet gör tråden gott.
Det blir ju halvt avklätt, kanske en kyss i vattnet, och därifrån är det ju extremt lätt att låta det eskalera.
Ja, rakheten är en absolut nödvändighet för att vi ska kunna hjälpa varandra att komma framåt!
Som sagt ovan så var det egentligen en picknickdejt vid vattnet med bad som eventuellt inslag. Vi var på väg att hoppa den biten men hon var så satans taggad då hon aldrig får tillgång till havet annars. Som lite slumpmässig kuriosa var hon disträ och klumpig (trillade två gånger) vilket jag fann ganska gulligt. Några excentriska drag ska man ändå ha.
Ett litet hopp till min andra nuvarande kontakt (ovärdigt, jag vet): Jag skrev jag lite med flygvärdinnan (som utbildar sig till jurist, kan jag tillägga) nu och hon har tydligen någon idé för en dejt mellan oss som hon ska berätta om imorgon. Spännande!