Citat:
Ursprungligen postat av
Kroppskakoregott
Du tror inte den här typen utav beteende genomstrålar när du träffar tjejerna du faktiskt vill något annat med? Jag vill inte verka som en översittare, men konversationerna jag visat är tjejer jag är genuint intresserad utav att knulla/ev vara ihop med. Inte Ulla-Greta 150kg med hängbröst som vill att du kallar henne playboy-kanin medans sängen din brakar ihop.
Varför ska jag sätta på tjejer som jag finner oattraktiva? Ingen vettig kvinna finner en sån man attraktiv, bara efterblivna idioter. Vettiga kvinnor gillar en kille som kan säga "Jag runkar hellre med värdighet än sätter på en fet gris" tillexempel, eftersom det visar att du har standards i livet, och inte nöjer dig med vad som helst.
Nej, jag tror du är körd. Sen när du resonerar kring orgasmer. Tyvärr bra konstigt tänk för att behålla en kvinna. Kvinnor går på känslor, inte "åh han fick mig att komma". Snälla, var och varannan kille här inne på flashback kan åstadkomma det. Jag känner otroligt många kvinnor/brudar som INTE ens kan komma, det är ganska vanligt. Så varför håller deras äktenskap?
Nyckelord känslor

Är säkerligen rubbad på något sätt, haha men är väldigt säker på det inte avspeglas i min personlighet när jag dejtar seriöst vs oseriöst. Kör helt annorlunda upplägg beroende på vad jag söker.
Vem har sagt btw att jag sätter på fula, feta kvinnor? Eventuellt går jag väl ner upp till ett pinnhål under min egen standard, men sätter aldrig på tjockisar. Usch!
Vet inte om vi snackar om varandra här men om det endast rör sig om en sexuell relation, varför i hela friden skulle en tjej komma tillbaks om du inte presterar bra i sängen? Absolut gå på känslor om det handlar om långsiktigt, så långt är jag med...
Citat:
Ursprungligen postat av
BrunoC
Du är ointresserad av brudarna du träffar men sen efter en månad så vill du ha statusupdate, prata känslor och veta var ni står med varandra? Det här börjar lukta troll.
Nja, alltså kategoriserar ju vilka tjejer jag vill träffa seriöst eller oseriöst. Har ju en seriös Tinder-profil men kör som sagt HELT olika game från första meddelandet till bingen, beroende på vad jag söker med tjejerna. Ligg så är det träff direkt hos henne/mig annars skiter jag i det, annars är det hela dejtpaketet om jag hittar någon jag vill något seriöst med.
Kriterierna är väl typ såhär:
Liggobjekt
- Alla under 26 år
- Ingen utbildning / vettigt jobb
- Sexuellt utmanande eller allmänt märkliga bildval
- Något i utseendet som absolut inte tilltalar mig "men som funkar för en kväll" (typ för lång, rödhårig, glugg i tänderna etc)
- Utstrålar sex snarare än flickvänsmaterial
- Någorlunda OK kropp/proportioner
- Morsa
Flickvänsmaterial är väl typ "motsatsen" på allt utom kroppen där jag har något hårdare krav.
Är det bara jag som gör den här filtreringen eller är ni andra bara ute efter det ena eller det andra?