Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-10, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Haha, fan vilken personlighetsstörd flockmänniska jag just undslapp!

Såg på hennes Instagram att hennes sociala väsen var starkare än hennes intellektuella sådana då hon omfamnade den grundlösa femiteistiska hypotesen. Var lite sugen på att sluta svara men ville ge henne ”the benefit of a doubt” och tänka att Hon kanske kunde vara ödmjuk i frågan.

Fick frågan: ”var står du politiskt, hejar du på rött eller blått?” av henne imorse.

Gav som svar att jag är spretig. Fördelningspolitiskt vänster men finner deras kulturella problemanalyser snudd på religiösa. Sa att jag tror hon och jag står långt ifrån varann – vilket kan vara en fördel, förutsatt att prestigelöshet och intellektuell nyfikenhet finns där från bägge parter.

Två minuter senare var hon borta från min matchlista.

Riktigt läskiga, såna människor. Och livsfarliga under särskilda omständigheter.

Ja herregud som om det skulle spela nån roll med politik, dock verkar det har vart en riktig batikhäxa du slapp iaf så grattis
Citera
2018-06-10, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Precis. Jag har legat med fem kvinnor från Tinder, varenda en hade uttryckt klart att de sökte "seriöst och inte ligga" men de hade inte svårt att sära på benen första dejten. Och att höra av sig efteråt sket de i.

Har legat med 6 av 16 dejter (varit aktiv på Tinder i 3 månader). Av dessa sex så typ hälften på första, två på andra och en på femte (!).

Hur länge har du varit aktiv?
Citera
2018-06-10, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Hur viktigt är ens namn på Tinder? Har ett invandrarnamn. Brukar få höra att det är fint väldigt ofta men kanske skrämmer jag bort tjejer?

Det skrämmer definitivt bort en del. Mitt ex swipear alltid vänster på invandrarkillar (utseende såväl som namn) för enkelhetens skull efter att ha träffat på för många med "tveksam kvinnosyn". Tycker inte att det är rätt, men risken finns att vissa klientel skräms iväg.
Citera
2018-06-10, 14:38
Medlem
Honeyvoices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Klart där är. Finns ju prostituerade och camgirls som skickar vänförfrågningar på gulliga facebook t o m.

De kanske gör såhär?

Trålar Tinder efter killar att träffa/chatta med och lägger till dem på Facebook t ex

Vänlistan blir en kind of kundlista…tre grupper

Grupp 1: De som fattar och blir kunder direkt

Grupp 2: De som fattat men inte tagit steget än sk prospects

Grupp 3: De som inte fattat(än eller aldrig) men har en funktion ändå i att ge uppmärksamhet,bekräftelse och lajks. Då har hon alltid lite vanligt stöd.

En typ till?…Tindereskorten…går absolut inte ihop med Tindersnåljåpen haha

Citera
2018-06-10, 14:55
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Har legat med 6 av 16 dejter (varit aktiv på Tinder i 3 månader). Av dessa sex så typ hälften på första, två på andra och en på femte (!).

Hur länge har du varit aktiv?

Hur lyckas man haffa 16 dejter på ynka 3 månader? Måste vara någon form av rekord.

Man undrar om du är sådan där spänntyp med naken överkropp på dina bilder.
Citera
2018-06-10, 15:02
Medlem
Är det lönt att skaffa tinder om man är ute efter att träffa någon för mer än bara sex?

Jag har inte träffat någon på över två år och även om kanske kanske skulle behöva ha det "roligt" ett tag så tror jag inte att det är något som passar mig.
Citera
2018-06-10, 15:06
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
De kanske gör såhär?

Trålar Tinder efter killar att träffa/chatta med och lägger till dem på Facebook t ex

Vänlistan blir en kind of kundlista…tre grupper

Grupp 1: De som fattar och blir kunder direkt

Grupp 2: De som fattat men inte tagit steget än sk prospects

Grupp 3: De som inte fattat(än eller aldrig) men har en funktion ändå i att ge uppmärksamhet,bekräftelse och lajks. Då har hon alltid lite vanligt stöd.

En typ till?…Tindereskorten…går absolut inte ihop med Tindersnåljåpen haha

Grupp 4: jag och andra som accepterar förfrågan och blockar efter man ser att det inte är en "vanlig" tjej
Citera
2018-06-10, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annefian
Är det lönt att skaffa tinder om man är ute efter att träffa någon för mer än bara sex?

Jag har inte träffat någon på över två år och även om kanske kanske skulle behöva ha det "roligt" ett tag så tror jag inte att det är något som passar mig.
Det bestämmer du väl själv? Oavsett om nu alla skulle vara ute efter sex (så jävla trött på den utslitna pretto-frasen) så spelar det ju dig ingen roll för du släpper ju inte till och då ser du ju vilka som stannar kvar och vilka som faller ifrån.

Grejen är ju att det är ganska komiskt med att gå ut med den frasen för det är så jävla många brudar som gör det men som lik förbannat ligger där sen och stönar. Är det inte bättre då att inte säga nåt och så blir det som det blir, du vet inom dig hur du tror dig vilja ha det men om du nu skulle träffa e som du blir väldigt attraherad av, ska du då stå på dig för sakens skull, för att du sagt att INGEN SEX, eller kan man inte ta saker som de kommer?

Jag tycker din inställning är sund men frågan är om alla liksom deklarerar vad de vill (tror inte att alla ens vet det), och även om en kille kanske blir närgången mot dig, så behöver ju inte det ena utesluta det andra.
Senast redigerad av xtroverto 2018-06-10 kl. 15:12.
Citera
2018-06-10, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det bestämmer du väl själv? Oavsett om nu alla skulle vara ute efter sex (så jävla trött på den utslitna pretto-frasen) så spelar det ju dig ingen roll för du släpper ju inte till och då ser du ju vilka som stannar kvar och vilka som faller ifrån.

Grejen är ju att det är ganska komiskt med att gå ut med den frasen för det är så jävla många brudar som gör det men som lik förbannat ligger där sen och stönar. Är det inte bättre då att inte säga nåt och så blir det som det blir, du vet inom dig hur du tror dig vilja ha det men om du nu skulle träffa e som du blir väldigt attraherad av, ska du då stå på dig för sakens skull, för att du sagt att INGEN SEX, eller kan man inte ta saker som de kommer?

Jag tycker din inställning är sund men frågan är om alla liksom deklarerar vad de vill (tror inte att alla ens vet det), och även om en kille kanske blir närgången mot dig, så behöver ju inte det ena utesluta det andra.

Min fråga var kanske lite dum men jag undrar väl egentligen i hur stor utsträckning, enligt er erfarenhet appen används för att faktiskt hitta någon att dejta istället för att bara hitta tillfälliga ligg.

Den lilla uppfattningen jag själv har fått genom mina vänner är det "Hej här kommer en film när jag runkar"

Naturligtvis tar man saker som det kommer och jag vet säkert inte ens själv om jag saknar att ha någon i mitt liv eller om jag egentligen bara saknar att ha sex dock så är jag väl inte så intresserad av att sitta och neka folk fittbilder hela dagarna.
Men och andra sidan lär jag inte komma längre än vad jag har gjort de senaste två åren genom att vänta på att någon ska råka gå fel och knacka på min dörr.
Citera
2018-06-10, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annefian
Min fråga var kanske lite dum men jag undrar väl egentligen i hur stor utsträckning, enligt er erfarenhet appen används för att faktiskt hitta någon att dejta istället för att bara hitta tillfälliga ligg.

Den lilla uppfattningen jag själv har fått genom mina vänner är det "Hej här kommer en film när jag runkar"

Naturligtvis tar man saker som det kommer och jag vet säkert inte ens själv om jag saknar att ha någon i mitt liv eller om jag egentligen bara saknar att ha sex dock så är jag väl inte så intresserad av att sitta och neka folk fittbilder hela dagarna.
Men och andra sidan lär jag inte komma längre än vad jag har gjort de senaste två åren genom att vänta på att någon ska råka gå fel och knacka på min dörr.
Jag har inte Tinder med av det man läst i tråden att döma så verkar det vara lite så som det brukar vara. Med den skillnaden att många tjejer verkar vara ganska pantade och lättfångade. Det gör ju inte att de tafatta snubbarna skärper sig direkt. Då finns det nog andra ställen som är lämpligare, även om det självklart måste finnas guldkorn där också.

Men upplägget med just avstånd gör nog att man hamnar ganska snabbt i när ska vi ses-snacket och det har nog sina för och nackdelar. Kanske mest nackdelar i långa loppet.
Citera
2018-06-10, 16:26
Medlem
NirvanAs avatar
Kan inte hjälpa att störa mig på tjejer som, trots att man spenderat ca 72 timmar tillsammans under ganska kort tid, fortfarande går in på tinder då och då (avståndet ändrat)... visst jag ska inte hyckla (jag gör samma sak, men jag är kille) men när allt är bra och man vet om att man är den bästa hon kan få så skrattar man lite för sig själv.
Senast redigerad av NirvanA 2018-06-10 kl. 16:32.
Citera
2018-06-10, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Kan inte hjälpa att störa mig på tjejer som, trots att man spenderat ca 72 timmar tillsammans under ganska kort tid, fortfarande går in på tinder då och då (avståndet ändrat)... visst jag ska inte hyckla (jag gör samma sak, men jag är kille) men när allt är bra och man vet om att man är den bästa hon kan få så skrattar man lite för sig själv.
Går hon in under den tiden ni ses eller efteråt? Att man gör det efteråt kanske inte är så konstigt, visst är 72h mer än 48h men det är inte inte speciellt mycket och man utvecklar ju inget underverk på den tiden.

Kan man inte se det som omvänt, man har gett någon 72h och hon fick såpass bra pejl och du med att man kanske inte är nyfiken på mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in