Citat:
Ursprungligen postat av
Annefian
Är det lönt att skaffa tinder om man är ute efter att träffa någon för mer än bara sex?
Jag har inte träffat någon på över två år och även om kanske kanske skulle behöva ha det "roligt" ett tag så tror jag inte att det är något som passar mig.
Det bestämmer du väl själv? Oavsett om nu alla skulle vara ute efter sex (så jävla trött på den utslitna pretto-frasen) så spelar det ju dig ingen roll för du släpper ju inte till och då ser du ju vilka som stannar kvar och vilka som faller ifrån.
Grejen är ju att det är ganska komiskt med att gå ut med den frasen för det är så jävla många brudar som gör det men som lik förbannat ligger där sen och stönar. Är det inte bättre då att inte säga nåt och så blir det som det blir, du vet inom dig hur du tror dig vilja ha det men om du nu skulle träffa e som du blir väldigt attraherad av, ska du då stå på dig för sakens skull, för att du sagt att INGEN SEX, eller kan man inte ta saker som de kommer?
Jag tycker din inställning är sund men frågan är om alla liksom deklarerar vad de vill (tror inte att alla ens vet det), och även om en kille kanske blir närgången mot dig, så behöver ju inte det ena utesluta det andra.