Nejdå, jag har inte tjatat om det alls som någon kärring. Det har däremot du gjort. Går du tillbaka några inlägg så ser du att det var du själv som från ingenstans fick för dig att gå off-topic och började hetsa upp dig som en idiot över ett inlägg som handlade om några festbilder på Tinder och över huvud taget inte om några svenska kvinnor.
Som sagt, det kvittar vad du nu har för uppfattning om mitt tindrande eller vem det är som nu säger att svenska kvinnor gått förlorade idag. Det var liksom bara att titta på skilsmässotalen i Sverige och se att det är kvinnor som initierar dem. Hade du velat föra en saklig diskussion hade du kunnat kommentera mer på det istället. Men enligt dig har inte den utbredda feminismen i landet påverkat kvinnorna negativt ett enda dugg?
Det råder inte någon diskrepans mellan mitt tindrande och mina åsikter.
I en dekadent värld finns det ingen belöning för att vara en "bra" man. Jag skrev tidigare att för 200 år sen hade jag nog redan varit gift med en fru och haft ungar vid det här laget. Utöver det så gäller inte samma standarder för män och kvinnor.
Genom människans historia har det alltid varit färre män än kvinnor som fått fortplanta sig och skaffa avkomma. Förr kunde det t. ex. vara 17 kvinnor som fick avkomma för varje man som fick det (
https://psmag.com/environment/17-to-1-reproductive-success).
Så förutom uppenbara biologiska aspekter som att kvinnor bara kan få ett begränsat antal barn och behöver gå havande i 9 månader, så ligger det alltså i (vissa) mäns natur att ha harem och att kvinnor delar samma man. Det här är ju även ett mönster man ser i djurvärlden där t. ex. ett flertal honor delar på en och samma hane.
Idag krävs det fortfarande någonting mer av en man (i form av antingen utseende, pengar/resurser, status) för att han ska kunna ha ha tillgång till sex med ett flertal olika kvinnor, medan en kvinna kan vara i princip hur jävla ful, fet och ha hur bedrövlig och oattraktiv personlighet som helst, men sex kommer ändå alltid vara billigt och enkelt för henne.
Det är varför kvinnor som ligger runt är luder medan män som gör det med attraktiva kvinnor kan vara kungar, så det ligger ingenting "magstarkt" med det utan det är helt i sin natur.
I övrigt så är majoriteten asiatiska kvinnor inte thailändskor inom prostitution. Att majoriteten av vita män som skaffar asiatiska fruar skulle vara prostituerade hävdar jag också är rent bullshit, men visst, har du någonting att backa upp påståendet med och som visar på att det inte bara är helt taget från ditt egna arsle igen, så är jag förstås öppen för att ändra åsikt.