Citat:
Ursprungligen postat av
johannespaulus
Jag kanske är dum i huvudet, men det förändrar inte det faktum att du endast har fått 4 matchningar denna vecka och ändå tycks tro att du är mer än medioker?
Det blir dessutom en väldig komik över det hela när du som medioker kille gnäller över mediokra tjejer.
Du har uppenbarligen aldrig använt Tinder så jag förstår att du inte är insatt i hur det fungerar.
Mediokra tjejer (säg en knapp 6a på 1-10-skalan) tror att dem förtjänar minst en 7a. Snygga tjejer 7+ sveper inte ja på killar under 8 osv. De manliga 7orna är dem som har det svårast skulle jag påstå, de hamnar i ett jävligt mellanläge.
Detta är till största delen de manliga Tinderanvändarnas eget fel då många bara sveper 'Ja' på allt som dyker upp för att sedan gallra. Jag gjorde själv så tidigare men sveper numera endast 'Ja' på de tjejer som verkligen tilltalar mig.
Summa summarum; I och med att så många killar sveper 'Ja' på allting som dyker upp på skärmen så fullständigt regnar det in matchningar till dessa mediokra tjejer vilket gör att de p.g.a. detta tror att de spelar i en högre liga än vad de gör IRL.