Citat:
Tinder är meningslöst. Om inte männen måste sänka kraven så enormt mycket mer än vad man t.o.m. har på krogen.. de flesta konversationer blir inte mer än "hej" - "hej" och de övriga rinner ut i sanden. Fick ett par superlikes, men inte ens då skriver brudarna. Skrev med en fin brud jag fick superlike av men hon slutade skriva även efter hon avslutade sista konversationen med en fråga och följde mig på instagram. Helt sjukt.
Sen vet vi ju hur killar är, snygga eller inte så beter de sig som hundar. Spammar alla brudar.
Gått på ett par tinderdejter. En varav jag föll för som var psycho och en som trodde vi var ihop efter en promenad och lite hångel hemma hos mig. Nej, nu är det bara tidsfördriv om ens det för blir mst depp av det
Sen vet vi ju hur killar är, snygga eller inte så beter de sig som hundar. Spammar alla brudar.
Gått på ett par tinderdejter. En varav jag föll för som var psycho och en som trodde vi var ihop efter en promenad och lite hångel hemma hos mig. Nej, nu är det bara tidsfördriv om ens det för blir mst depp av det
Ja det är helt sjukt, förstår mig verkligen inte på brudar. De är svinsvåra att få i början, man får anstränga sig och dra hela konversationen och får bara tråkiga/korta svar i början, det tar ganska lång tid innan de själva faktiskt börjar bjuda till, oftast hinner man tröttna och skiter i att svara. Men anstränger man sig och får till EN träff så går det fan inte att bli av med dem sen istället.. Man träffas en gång med lite hångel (ofta vill de ligga direkt dessutom), sen verkar de tro att är ihop..
Något jag har märkt är att 80% av brudarna på tinder verkar träffar samma 5% av snubbar. Brudar är ännu kräsnare på tinder än IRL och swipar oftast nej på allt annat än 10or. Min polare är en solklar 10a och grym på att ragga, han har alltid 5-10 tinderdejter på G samtidigt, brudarna kastar sig över honom. Sen blir de sårade och "alla killar är svin"