Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-28, 10:27
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Hur ser ni som inte får matchningar ut? Har träffat ett par tjejer på rätt kort tid. Swipar bara höger på snygga tjejer också.
Citera
2017-07-28, 12:46
Medlem
Kroppkakors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetoBeto-San
Hur ser ni som inte får matchningar ut? Har träffat ett par tjejer på rätt kort tid. Swipar bara höger på snygga tjejer också.
Kan ladda upp bilderna jag använder senare ikväll
Citera
2017-07-28, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetoBeto-San
Ser inget vidare ut på grund defekter som jag ärvde när jag föddes. Använder inte Tinder mer men har använt i över två år och inte en enda matchning har trillat in på den tiden. Det hjälpte inte att byta bilder eller gymma och använda mer trendiga kläder.
Istället för att jaga brudar så gymmar jag eller tränar nån sport med mina polare.
Citera
2017-07-28, 18:31
Medlem
Bodickers avatar
Nu förstår jag hur killar i storstäder eller med premium får många likes... eller det är ju ingen garanti men iaf. Var i en storstad i Sverige och brudarna tog aldrig slut. Eftersom jag har begränsat och inte premium så swipade jag inte mycket höger ändå men det kändes som jag svepte vänster tusen gånger, fick aldrig slut på svepningar... klart man blir kräsnare när utbudet aldrig tar slut, så där har ni ett svar varför ni inte får likes. Man tröttnar ju, När jag kom hem stod det "ingen i din närhet" igen på tinder..... cest la vie
Citera
2017-07-28, 18:57
Medlem
Kroppkakors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker
Nu förstår jag hur killar i storstäder eller med premium får många likes... eller det är ju ingen garanti men iaf. Var i en storstad i Sverige och brudarna tog aldrig slut. Eftersom jag har begränsat och inte premium så swipade jag inte mycket höger ändå men det kändes som jag svepte vänster tusen gånger, fick aldrig slut på svepningar... klart man blir kräsnare när utbudet aldrig tar slut, så där har ni ett svar varför ni inte får likes. Man tröttnar ju, När jag kom hem stod det "ingen i din närhet" igen på tinder..... cest la vie

Hur menar du?
Citera
2017-07-28, 18:59
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppkakor
Hur menar du?

?

precis vad jag skriver
Citera
2017-07-28, 19:02
Medlem
Kroppkakors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker
?

precis vad jag skriver

Du menar att brudarna inte orkar swipa hur länge som helst för det redan finns så många killar att swipa på?
Senast redigerad av Kroppkakor 2017-07-28 kl. 19:05.
Citera
2017-07-28, 19:35
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppkakor
Du menar att brudarna inte orkar swipa hur länge som helst för det redan finns så många killar att swipa på?

Typ så plus att kraven höjs med utbudet
Citera
2017-07-28, 19:44
Medlem
Adelaides avatar
Har faktiskt aldrig träffat någon via Tinder ännu, trots att jag får 1-2 matchningar om dagen. Ytters få tjejer som skriver tillbaka också. Funderar på om man kanske skulle lägga av snart med den här skiten, för det leder ingen vart tydligen.
Citera
2017-07-29, 01:56
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Ser inget vidare ut på grund defekter som jag ärvde när jag föddes. Använder inte Tinder mer men har använt i över två år och inte en enda matchning har trillat in på den tiden. Det hjälpte inte att byta bilder eller gymma och använda mer trendiga kläder.
Istället för att jaga brudar så gymmar jag eller tränar nån sport med mina polare.

Det förklarar ju en del. Jag har dragit genetikens lott och fått ett symmetriskt och tilltalande utseende som tilltalar damerna.
Citera
2017-07-29, 03:04
Medlem
anteri17s avatar
Hur sent kan ni få matchningar från någon?
Citera
2017-07-29, 03:43
Medlem
VelvetReds avatar
Ja, ni träffar varandra och knullar, men vi andra då? Vi som inte har den appen? Vi vill också ha kärlek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in