Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-23, 17:48
Medlem
Sensings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Förbättras ens chanser att matchas med snygga tjejer om man skaffar premium? Det är stört omöjligt att få en riktigt snygg, blond tjej man gillat. Får hela tiden mediokra ansikten. Någon som testat om det blev bättre kvalite på matchningar?

Jag är typ en 8a i ansiktet.

Du är ju troligen en 6a då enligt tjejernas subjektiva åsikter. Och en 6a är ju nära medioker. Kaka söker maka kan man ju gissa.
Citera
2017-07-23, 17:58
Medlem
Noomiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Troligen så har han någon annan tjej hört av sig i sista stund och vill träffas och så hittade han på någonting för att avboka med dig. Ingen man väljer att göra chokladbollar och läsa en bok istället för att gå på dejt. Dom få män som gör den prioriteringen kan du räkna på ena handens fingrar.

Så kan det vara, och det hade nästan varit mer förståligt än att stanna hemma för att äta chokladbollar. Tror faktiskt ändå att han var ärlig för han beskrev kvällen rätt detaljerat. Jaja vad är väl en bal på slottet... Tänkte att jag skulle försöka dejta andra typer av killar men den här snubben var nog på tok för introvert och passiv. Lite komiskt idag dock även om jag för en stund igår kände mig som den mest ratade människan på jorden.
Citera
2017-07-23, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sensing
Du är ju troligen en 6a då enligt tjejernas subjektiva åsikter. Och en 6a är ju nära medioker. Kaka söker maka kan man ju gissa.

En tjej som var en klockren 9:a i ansiktet, dyrkad av alla, rik pappas flicka, ansåg att jag var snygg.

Så en 8a i ansiktet anser jag vara en bra estimering. Tjejer har raggat på mig ute men jag är något av en eremit numera.
Citera
2017-07-23, 18:24
Medlem
Sensings avatar
Citat:
En tjej som var en klockren 9:a i ansiktet, dyrkad av alla, rik pappas flicka, ansåg att jag var snygg.

Så en 8a i ansiktet anser jag vara en bra estimering. Tjejer har raggat på mig ute men jag är något av en eremit numera.

Haha okej. Skulle nog inte hänga på Tinder om du får okej resultat IRL. Tinder gör dig bara mera oattraktiv och självförtroendet tar sig en törn som du kanske har noterat. Att betala för något premium kommer troligen inte att hjälpa.
Citera
2017-07-23, 18:29
Bannlyst
Citat:
. Att betala för något premium kommer troligen inte att hjälpa.

Om någon kan bekräfta eller dementera att synligheten förbättras markant och att det påverkar matchningarna med åtråvärda tjejer så gör jag det.
Citera
2017-07-23, 18:29
Medlem
Problemet är att det sållar ut via ren hypergami- jobb/skola/manlig käklinje- ingen chans för killar som skriver mycket eller bra medelanden, eller har något gemensamt med tjejen- zilch.
Citera
2017-07-23, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GRAA
Problemet är att det sållar ut via ren hypergami- jobb/skola/manlig käklinje- ingen chans för killar som skriver mycket eller bra medelanden, eller har något gemensamt med tjejen- zilch.

Jag har manlig käklinje...
Citera
2017-07-23, 18:41
Medlem
Sensings avatar
Citat:
Jag har manlig käklinje...

Hur gammal är du och vad har du för erfarenhet med Tinder? Menar bara att jag inte tror du fattar hur det går till riktigt.

En hunk som är en 10a kan ju sluka upp hur mycket brudar som helst. Kolla i tråden efter linnros24, tex. En 8a lär ju sig snabbt då att hon kan få 10or och därför nöjer hon sig inte med något annat. Då är bara typ 6or kvar som inte kan få 10orna som bara swipear höger på allt eftersom de är desperata. True story.
Citera
2017-07-23, 18:54
Bannlyst
Citat:
Hur gammal är du och vad har du för erfarenhet med Tinder? Menar bara att jag inte tror du fattar hur det går till riktigt.

En hunk som är en 10a kan ju sluka upp hur mycket brudar som helst. Kolla i tråden efter linnros24, tex. En 8a lär ju sig snabbt då att hon kan få 10or och därför nöjer hon sig inte med något annat. Då är bara typ 6or kvar som inte kan få 10orna som bara swipear höger på allt eftersom de är desperata. True story.

Linnros var/är premiumanvändare....
Citera
2017-07-23, 19:05
Medlem
Kan man ångra matchningar på något sätt? Ibland försvinner de innan de har blivit fastställda eller vad man ska säga
Senast redigerad av Swemat169 2017-07-23 kl. 19:10.
Citera
2017-07-23, 19:53
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swemat169
Kan man ångra matchningar på något sätt? Ibland försvinner de innan de har blivit fastställda eller vad man ska säga

Givetvis, är du dum? Bara att gå in och ta bort en person.
Citera
2017-07-23, 19:58
Medlem
Bodickers avatar
Tinder är meningslöst. Om inte männen måste sänka kraven så enormt mycket mer än vad man t.o.m. har på krogen.. de flesta konversationer blir inte mer än "hej" - "hej" och de övriga rinner ut i sanden. Fick ett par superlikes, men inte ens då skriver brudarna. Skrev med en fin brud jag fick superlike av men hon slutade skriva även efter hon avslutade sista konversationen med en fråga och följde mig på instagram. Helt sjukt.

Sen vet vi ju hur killar är, snygga eller inte så beter de sig som hundar. Spammar alla brudar.

Gått på ett par tinderdejter. En varav jag föll för som var psycho och en som trodde vi var ihop efter en promenad och lite hångel hemma hos mig. Nej, nu är det bara tidsfördriv om ens det för blir mst depp av det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in