2017-07-24, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swemat169
Matchade med en tjej och medans hon fortfarande fanns i inkorgen för matchningar så dök hon upp två gånger där man kan svepa så jag har svept höger på samma person 3ggr.
Har du frågat henne hur många profiler hon har? Kan vara fel i appen. Verkar ju finnas en del...

Lycka till med tjejen förresten
Citera
2017-07-24, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaragatan
Har du frågat henne hur många profiler hon har? Kan vara fel i appen. Verkar ju finnas en del...

Lycka till med tjejen förresten
Har aldrig pratat med henne så jag vet inte men fel finns det gott om i appen.
Tack!
Citera
2017-07-24, 23:01
Medlem
Det är nog viktigt att man kopplar sin instagram till sin profil, eller åtminstone länkar sitt konto i profilen. De som inte har instagram är antingen weirdos (i tjejers ögon) eller någon defekt oskuld ifrån flashback som catfishar tjejer då det är hans enda chans att få kontakt med dom. Jag har hört om killar som till och med använder fakekonton och bestämmer träff med tjejer ifrån tinder. Bloggerskan Kissie råkade tydligen ut för det.

Det finns givetvis undantag men majoriteten av de populäraste killarna på tinder har instagram länkad/kopplad till sin profil och ser givetvis bra ut.
Senast redigerad av xeezer 2017-07-24 kl. 23:04.
Citera
2017-07-25, 00:17
Medlem
Neptun0s avatar
Match 1: KK i cirka 1½ månad
Match 2: Överstolt av sitt resting bitchface.
Match 3: Ville ta mig i pruttan med strap-on.

Resten har antingen inte svarat eller skyller på att de aldrig är inne på tinder men uppdaterar profilen dagligen

Visserligen så är de jag matchar med snygga så det är väl iaf positivt fast jag har lagt ytlighets appen på hyllan tills vidare.

Hur har det gått för er i den här mänskliga "Pokémon" appen? har ni lyckats fånga alla?
Hur har ni lyckats få svar från folket? Känns som ett mission impossible då alla floodar varenda tjejs inbox haha!
Citera
2017-07-25, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domina-trix
Nice, har du haft appen tidigare? Har hört att om man tar bort sitt konto och sedan skapar ett nytt upprepade gånger så tröttnar tinder och slutar visa en i flödet. Har en kompis som också fick hundratals matchningar förut men som nu inte får nåt. Han brukar göra ett nytt konto en gång i månaden.

Haha yepp kan instämma. Använde tinder för ett år sedan och skaffade tinder plus med mycket sämre bilder/text än vad jag har nu och fick 60 matchingar på ett dygn efter jag swipat höger på kanske 200 stycken. Senaste månaden har jag installerat/avinstallerat den från FB och telefonen/tinder kanske 8 gånger och nu efter 3 dagar har jag enbart 3 matchningar med 50 KM radius. Det är helt sjukt, appen är buggad. Det enda som fungerar är att skaffa ett fresh facebook konto antar jag?
Senast redigerad av testingxrat3d 2017-07-25 kl. 00:41.
Citera
2017-07-25, 01:10
Medlem
Tänkte fråga om tips här,
får massa matches men har varit "ur gamet" på väldigt länge och har svårt att veta vad man ska snacka om? Hur ska man Föra vidare efter match till tinderdejt?
Citera
2017-07-25, 01:23
Medlem
Tjejer, vad får er att omedelbart bli sugna på att ligga med en kille ENBART pga hans bild(er)?

För oss (lr mig iaf) när det gäller det motsatta, så är det fin kropp gärna en liten glimt av rumpa och inbjudande ögon.
Citera
2017-07-25, 15:46
Medlem
Bodickers avatar
Är det inte sjukt. Jag har skaffat tinder igen. Sist jag hade det så hade jag ca 100 matchningar. Nu har jag ca 10. Vad fan har hänt? Har jag passerat en viss ålder och finns inte bland sökande?
Citera
2017-07-25, 18:17
Medlem
Jag blir avis på er 20+. Ni får knulla mkt via Tinder, för er ålder är knullålder tydligen för kvinnor.
För alla kvinnor över 30 som jag stött på av alla matchningar man får, "vill ha seriösa relationer enbart".
På Reddit har man samma uppfattning:
Citat:
I have to say I'm always in shock at how easy it goes for folks in their early 20s and let me give you some bad news for when you are 40 - you don't get nearly this kind of response.

I'm 40, pretty good looking by all accounts and being pretty honest, a solid 7-8. I have my shit together, make bank, dress well, confident, socially skilled, fit, former semi pro soccer player, hip pad in the trendy part of a major city, cool job with a marquee name company that everyone knows. I'll set an age range for 25 to 40.

And this shit I see on here never happens to me. Other than the occasional wayward 20-something that reaches out to me every now and then, women in their 30s and up aren't nearly so down for the quick hookup as what I see on here for girls in their 20s. Most girls after 35 are not interested in a quick hookup and almost always are looking for a relationship. I get lots of matches but all for a relationship long term and age 35+.

Anyone else have any opinions on tinder use past your 30s?

Eller så kanske detta är problemet:
Citat:

Most girls after 35 are not interested in a quick hookup

Sure they are. They just prefer younger guys for that
Citera
2017-07-25, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Jag blir avis på er 20+. Ni får knulla mkt via Tinder, för er ålder är knullålder tydligen för kvinnor.
För alla kvinnor över 30 som jag stött på av alla matchningar man får, "vill ha seriösa relationer enbart".

Håller inte med.

15-25 knullar de nästan enbart med killar som de har något förhållande med (seriöst eller KK) och/eller killar som de dejtar.
25-uppåt har redan de seriösa stagat sig, så de som är singlar knullar bara runt.

Frågan är om det går och matcha med yngre tjejer efter 28?
Citera
2017-07-25, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge

Jag har skrivit med flera på 40+ som har berättat att de har träffat flera villiga runt 30-39. Bara för att någon har skrivit att denna söker seriöst betyder inte det att man inte kan ställa frågan om något tillfälligt (såklart chattar man en del innan man ställer frågan).
Citera
2017-07-26, 11:23
Medlem
Kroppkakors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Haha yepp kan instämma. Använde tinder för ett år sedan och skaffade tinder plus med mycket sämre bilder/text än vad jag har nu och fick 60 matchingar på ett dygn efter jag swipat höger på kanske 200 stycken. Senaste månaden har jag installerat/avinstallerat den från FB och telefonen/tinder kanske 8 gånger och nu efter 3 dagar har jag enbart 3 matchningar med 50 KM radius. Det är helt sjukt, appen är buggad. Det enda som fungerar är att skaffa ett fresh facebook konto antar jag?

Det där låter ju sjukt. Jag kan swipa höger på runt 1000 tjejer och få kanske 1-2 matches och oftast är tjejerna av de lägre kalibern i "snyggskalan".
Du måste se bra ut som lyckas få så många matches med så lite swipes!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in