Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-23, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hoewayward
Haha klart som fan man ser igenom bitterheten, den lyser ganska starkt nämligen. Du kan ju för fan inte ens hantera att en kille skriver att han har haft en lyckad träff med en tjej.
Och nej, varför skulle en tjej vilja ha en ful kille? Vill du ha en ful tjej? dåså
Ja men grattis. Jag sticker inte under stolen med att jag är bitter, för det var det som var poängen med mitt inlägg. Det är ingen raketforskning att se om en person är bitter på flashback. Det känns bra att skriva av sig bakom anonymitet och det står jag för. Däremot är det inte så att det tar ut på min vardag i den bemärkelsen att jag går runt med sänkt huvud och arg min, något som du tror.

Så hur kan du då dra kopplingen till att man ser att en person är bitter i det verkliga livet bara för att han skrev bittra inlägg på flashback? Är du verkligen så pass dum i huvudet att det rättfärdigar att jag kallar dig för ett kukhuvud igen?

Ja precis, det var det som var poängen med mitt inlägg, att vissa särdrag hos killar går före och att vissa går bort. Lite som att "the winner takes it all". Kvinnor gillar en speciell typ och förkastar en typ. Att det finns en för varje är bullshit och det är därför varannan eller var tredje kille lyckas på tinder medan vissa inte får en enda matchning trots att man inte ser ut som en träsktroll.

Där har du min poäng.
Citera
2017-03-23, 02:20
Medlem
hoewaywards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knugenisthlm
Ja men grattis. Jag sticker inte under stolen med att jag är bitter, för det var det som var poängen med mitt inlägg. Det är ingen raketforskning att se om en person är bitter på flashback. Det känns bra att skriva av sig bakom anonymitet och det står jag för. Däremot är det inte så att det tar ut på min vardag i den bemärkelsen att jag går runt med sänkt huvud och arg min, något som du tror.

Så hur kan du då dra kopplingen till att man ser att en person är bitter i det verkliga livet bara för att han skrev bittra inlägg på flashback? Är du verkligen så pass dum i huvudet att det rättfärdigar att jag kallar dig för ett kukhuvud igen?

Ja precis, det var det som var poängen med mitt inlägg, att vissa särdrag hos killar går före och att vissa går bort. Lite som att "the winner takes it all". Kvinnor gillar en speciell typ och förkastar en typ. Att det finns en för varje är bullshit och det är därför varannan eller var tredje kille lyckas på tinder medan vissa inte får en enda matchning trots att man inte ser ut som en träsktroll.

Där har du min poäng.

Tro mig, man märker ganska omgående genom tinder om någon grabb är en bitter jävel och det platser definitivt på listan på mest avtändande drag. Jag vet inte riktigt vad du vill få ut av att några lyckas på tinder medan andra gör inte...hoppas du inte ansträngde dig allt för mycket för att komma underfund med det? Du menar att kvinnor inte gillar fula typer? Ganska säker på att den saken gäller män också faktiskt.
Citera
2017-03-23, 08:37
Medlem
tallskog4s avatar
Jaha, då var Flamite nerlagt. Synd.

Hatar verkligen att skriva på mobilen!
Citera
2017-03-23, 08:52
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Åker till Italien nästa vecka på weekend. Ska bli jävligt intressant att för första gången se om det verkligen är en stor skillnad på brudarna i Sverige och utlandet vad gäller kräsenhet. Om jag får matchningar utan problem i Italien så ger jag upp hoppet i Sverige och flyttar till utlandet efter avklarad utbildning.

Vet inte hur Italien är. Men besökte England för nyår, var först i London -> Manchester -> Liverpool. Sverige vinner i hästlängder. Fanns ju såklart några guldklimpar i England, men överlag så var det inte mycket att hämta.

Spanien var däremot bättre. Var i Marbella förra året. Mycket utländska där också då, bland annat skandinaver. Men mycket inhemska, kvinnor från Spanien kan vara vackra, definitivt bättre än England. Men jag måste vara ärlig och säga att Sverige leder, om du är i en storstad.
Citera
2017-03-23, 09:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hoewayward
Tro mig, man märker ganska omgående genom tinder om någon grabb är en bitter jävel och det platser definitivt på listan på mest avtändande drag. Jag vet inte riktigt vad du vill få ut av att några lyckas på tinder medan andra gör inte...hoppas du inte ansträngde dig allt för mycket för att komma underfund med det? Du menar att kvinnor inte gillar fula typer? Ganska säker på att den saken gäller män också faktiskt.
Hur märker man det på två tre bilder där man ser glad ut?

Jag säger bara som det är, att en falang av killar har det genomgående lätt medan en annan falang, som inte nödvändigtvis ser ut som träsktroll, ändå knappt ens kan få matchningar. Det finns vissa särdrag som tjejer gillar. Om en kille t.ex får två matchningar på raken så blir det sen en snöbollseffekt och han får mer och mer.

En ful tjej kan få ligga enkelt så länge hon inte är en hårig halvapa. En ful kille kan inte ens få en ful tjej. Påstå inte annat.
Citera
2017-03-23, 09:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
Vet inte hur Italien är. Men besökte England för nyår, var först i London -> Manchester -> Liverpool. Sverige vinner i hästlängder. Fanns ju såklart några guldklimpar i England, men överlag så var det inte mycket att hämta.

Spanien var däremot bättre. Var i Marbella förra året. Mycket utländska där också då, bland annat skandinaver. Men mycket inhemska, kvinnor från Spanien kan vara vackra, definitivt bättre än England. Men jag måste vara ärlig och säga att Sverige leder, om du är i en storstad.
Bor i stockholm och får knappt matchningar. Hört av flera globetrotters tillika mins vänner som sagt att de har enklast överallt men att det av någon anledning är skitsvårt i stockholm.

Brudarna här har så höga krav och är bitchiga.
Citera
2017-03-23, 10:24
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Brudarna här har så höga krav

Nu är ju dock inte dejtingmarknaden någon form av välgörenhetsorganisation där vilka losers och medelmåttor som helst är berättigade till att få knulla och sprida sina pissdåliga gener vidare. Tvärtom är eugenik verkligen någonting att föredra och någonting vi bör främja genom höga krav hos tjejer och att de ska vara jävligt selektiva.

Istället för att gnälla och hålla en ohövlig ton mot folk i tråden borde du känna yttersta tacksamhet därför att det bästa hade faktiskt varit ifall vi som samhälle gick ihop och utförde tvångssterilisering på sådana som dig, för att undvika att sådana fula jävlar som du, med värdelösa gener, fick fortplanta dig. Så knip käft och visa lite uppskattning i fortsättningen, din oförskämda fan.

Stockholm är en lätt Tinderstad. Se det positivt varenda gång som jag eller någon i tråden lyckas och sprutar runt hela sin säd på brudarna som du intensivt vill åt men inte kan få.
Det är ju bättre att ett fåtal alfahanar med bra gener befruktar dessa kvinnor istället för att vi ska fördela ut det hela till massa värdelösa beta-, gamma- och omegahanar. Detta främjar tillväxten av en framtida elitsk ubermensch-ras.

Notera också att tjejer är mer lössläppta än någonsin idag, men samtidigt även de kräsnaste. Varför? Jo, därför att ett fåtal alfahanar får kopiöst med sex och ligger runt med i princip alla brudar idag.
Senast redigerad av andreasmm 2017-03-23 kl. 11:14.
Citera
2017-03-23, 10:53
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Bor i stockholm och får knappt matchningar. Hört av flera globetrotters tillika mins vänner som sagt att de har enklast överallt men att det av någon anledning är skitsvårt i stockholm.

Brudarna här har så höga krav och är bitchiga.

Kan bero på att Tinder visar dig "högre upp" för andra när du kommer till nya ställen. Är du på samma plats ofta så fungerar Tinders algoritm så att du alltså hamnar längre "bak", och exponeras inte lika ofta.
Citera
2017-03-23, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Nu är ju dock inte dejtingmarknaden någon form av välgörenhetsorganisation där vilka losers och medelmåttor som helst är berättigade till att få knulla och sprida sina pissdåliga gener vidare. Tvärtom är eugenik verkligen någonting att föredra och någonting vi bör främja genom höga krav hos tjejer och att de ska vara jävligt selektiva.

Istället för att gnälla och hålla en ohövlig tråd mot folk i tråden borde du känna yttersta tacksamhet därför att det bästa hade faktiskt varit ifall vi som samhälle gick ihop och utförde tvångssterilisering på sådana som dig, för att undvika att sådana fula jävlar som du, med värdelösa gener, fick fortplanta dig. Så knip käft och visa lite uppskattning i fortsättningen, din oförskämda fan.

Stockholm är en lätt Tinderstad. Se det positivt varenda gång som jag eller någon i tråden lyckas och sprutar runt hela sin säd på brudarna som du intensivt vill åt men inte kan få.
Det är ju bättre att ett fåtal alfahanar med bra gener befruktar dessa kvinnor istället för att vi ska fördela ut det hela till massa värdelösa beta-, gamma- och omegahanar. Detta främjar tillväxten av en framtida elitsk ubermensch-ras.

Notera också att tjejer är mer lössläppta än någonsin idag, men samtidigt även de kräsnaste. Varför? Jo, därför att ett fåtal alfahanar får kopiöst med sex och ligger runt med i princip alla brudar idag.
Du beskriver Stockholm bra där. Men när jag "med de pissdåliga generna" använt appen yellow och låtit hela världen se mig så får jag uteslutande matchningar med snygga tjejer från USA, Tyskland, Holland. Sen samma sak för min polare som haft det lätt på tinder överallt men som bara har problem i Stockholm.

Jag påtalar bara att Stockholm är en skitstad om man är average. Här har brudarna höga krav, så är det bara. Detta i kombination med att Stockholm är Sveriges mest sociala reserverade stad för att vara en tätort så är det inte så konstigt att det ser ut så här. Sen är Stockholm även staden där man redan har sin umgängeskrets.

Förresten är det du på din avatar?
Senast redigerad av knugenisthlm 2017-03-23 kl. 10:57.
Citera
2017-03-23, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Carr3y
Kan bero på att Tinder visar dig "högre upp" för andra när du kommer till nya ställen. Är du på samma plats ofta så fungerar Tinders algoritm så att du alltså hamnar längre "bak", och exponeras inte lika ofta.
Har ingenting med det att göra. Jag har startat om och raderat min profil flertalet gånger och då sett snygga tjejer på flödet igen men efter två dagar ser jag bara fula tjejer i flödet. Så jag visas mycket i Stockholm med och blir vänsterswipad.
Citera
2017-03-23, 11:02
Medlem
GoodnightRobiceaus avatar
Citat:
Åker till Italien nästa vecka på weekend. Ska bli jävligt intressant att för första gången se om det verkligen är en stor skillnad på brudarna i Sverige och utlandet vad gäller kräsenhet. Om jag får matchningar utan problem i Italien så ger jag upp hoppet i Sverige och flyttar till utlandet efter avklarad utbildning.
Lycka till och ses om några år när du bott utomlands ett tag. De är stor skillnad på de curlade idiot tjejerna i Sverige och tjejer utomlands.
Citera
2017-03-23, 11:11
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Citat:
Har ingenting med det att göra. Jag har startat om och raderat min profil flertalet gånger och då sett snygga tjejer på flödet igen men efter två dagar ser jag bara fula tjejer i flödet. Så jag visas mycket i Stockholm med och blir vänsterswipad.

Då har vi det annorlunda. Önskar dig lycka till utomlands.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in