Citat:
Ursprungligen postat av
LadyMystica
Du ar inte ute efter en kritisk granskning.
Nu får du fan skärpa dig!
JP skriver ju rakt upp och ner att han/hon vill ha en kritisk granskning, och du hävdar att det inte är så!
Då är det ju ingen större idé att du hänger på ett diskussionsforum om du inte är förmögen att förstå vad folk skriver.
Citat:
Du ar enbart ute for att visa "hur dalig feminismen" ar.
"Enbart", really!?
12 punkter och önskningar och den enda du är kapabel att snappa upp är att JP vill att fler ska inse hur feminismen till stora delar är dålig!?
Citat:
Ser du skillnaden ? Om du inte kan se hur patetiskt det blir att gora de yttranden som du och manga andra gjort i denna trad ar bara sa fel pa sa manga satt.
Att ni hävdar att ni är här för att ni respekterar Lucas är det som är patetiskt, inget annat.
Micro bryr sig inte ett skit om någon annan än sig själv, och jag börjar tro att du är lika illa ute...
Citat:
Ursprungligen postat av
JP
Trams.
Jag är emot den största delen av feminismen.
Jag tycker att det är tråkigt att Lucas kände sig hatad och tog livet av sig.
Jag tycker att det finns mer saker att ta hänsyn till än bara Lucas önskningar, såsom att vi ska ha en fungerande och granskande journalistkår och att vi behöver stävja mobbing.
Jag vill ha en rättvis granskning.
Jag vill göra vad jag tycker är rätt.
Jag vill att de som har betett sig illa ska få reda på det.
Jag tycker att "hatet inom feminismen" är ett ämne som är värt att titta närmare på.
Jag vill att fler ska inse att feminism till stora delar är en dålig idé.
Jag hoppas att Lucas föräldrar och närstående klarar av att hantera sorgen på bästa sätt.
Jag tycker att UF ska rensa i leden.
Jag tycker att diskussionen om mobbing och hat ska nyanseras så att det framgår att individer från alla grupper kan drabbas och individer från alla grupper kan vara förövare.
SÅ VISA LITE RESPEKT OCH PÅSTÅ INTE SAKER OM MÄNNISKOR SOM DU INTE HAR EN ANING OM
Sorry JP, för att jag använde ditt inlägg som exempel på de här hycklarnas ohederliga debattstil....