Citat:
Ursprungligen postat av
JP
Hur var det nu igen med kollektivt skuldbeläggande? Jag har aldrig påstått att jag inte önskar en granskning av UF och feminismens roll mot bakgrund av det som skett. Men samtidigt respekterar jag Lucas som person. Försök att hålla isär människa och åsikt. Människan Lucas har jag en självklar respekt för och tycker det som skett är otroligt tråkigt, men jag håller inte med om allt som han någonsin tyckt och har inte för avsikt att agera på exakt de sätt som han någonsin har önskat.
Antifeministerna i denna trad kan knappast kallas for ett kollektiv. Men det ar ju ingen hemlighet att bade jag & Micro har kallat erat engagemang i denna trad for hyckleri, for det ar precis vad det.
Du kan svammla vidare om dina granskningar bast du vill. Du vill att folk "skall fa se hur dalig feminismen ar" - i en trad dar den avlidne var starkt feministisk, somi sitt sista twitter stodde feminisen, dar en van till Lucas gatt in och sagt samma samma sak, och du har mage att komma med "skall fa se hur dalig feminismen ar" ?
Jo, det
ar respektlost och det ar ett hyckleri av stora matt. Spy er galla mot feminister och feminism i alla andra tradar, det har ju aldrig hindrat er hitills.