Citat:
Ursprungligen postat av
LadyMystica
Det ar besvarat. Det var du som tog upp radialfeminister och jag gav dig ratt i det. Bara for att du inte far det svaret du vill innebar det inte jag inte svarar. Vilket en del av er tycks tro.
Om du svarar på andra frågor som inte ställs så är det ett högst osakligt svar, det måste t o m du inse.
Citat:
Nej, du har varit forvanansvard "sansad" i dina senaste inlagg
Jag är på bra humör.
Och hur hör det hit, det var din oförmåga/ovilja att ta till dig argument som nämndes.
Citat:
Men vi lar inte komma langre i den har fragan utan att om och om alta vad som redan blivit sagt ett flertal ganger.
Nej, det är verkligen inte besvarat!
Du undviker flera frågeställningar och försöker flytta fokus.
Du dravlar om helt ovidkommande saker för att försöka förvirra och kasta rök.
Varför tar du upp att du blev kallad SD-are av en annan användare, i en annan tråd, som inte ens deltar här?
Varför drar du upp att det kanske kan se ut så här i andra grupper och att Reinfeldt kanske skakar på huvudet åt vissa?
Varför proklamerar du att du tycker mobbing är förkastligt, jag tror de flesta kan hålla med om det och är redan medvetna om att du tycker det?
Ser du inte problematiken i att de feminister som hörs och syns mest är de som beter sig illa, hatar och förtrycker?
Vilka tycker du är ansvariga att belysa det här problemet, ett problem som du själv erkänner existerar?
De seriösa feministerna som står för rättvisa, tolerans, kärlek och jämlikhet kanske?
Men eftersom de uppenbarligen inte gör det, utan mörkar och sopar under mattan, samt låter dem hållas, då får väl vi andra göra det?
Den som tiger samtycker heter det ju.
Och den som försvarar, möjliggör och främjar bör ju då samtycka än mer, eller hur?