Citat:
Ursprungligen postat av
Eraser2014
Jag är ingen kurd jag är en irakier men jag måste säga att du verkar vara helt hjärntvättad som försvarar erdogan. Du vet om att erdogans parti är en del av muslimska brödraskapet va? Det är erdogan som tränat isis och tillsammans med Israel och Qatar m.m har han get dom vapen. Erdogan tror att han kommer skapa ett nytt ottomanskt imperium och han ser sig själv som en jävla sultan. Som irakier så tycker jag att kurderna ska ha ett eget land och Irak ska inte ge dom olje och gas pengar då dom har eget oljefält men dom säljer oljan till Israel och Turkiet. Men ärligt talat så tycker jag att det är Turkiet som är en nation med många apor och mongoler. Eran president gav upp hoppet om att tillhöra eu och vände blicken istället mot mellan östern men det märks att han inte förstår sig på detta område då han på fullaste allvar tror att han kommer kunna gå ihop med ett arabiskt land för att gå mot ett annat men det han inte förstår är att araber har alltid haft gräll sinsemellan men alltid löst det tillslut och när saker och ting löst sig så kommer man vända blicken mot honom och då kommer han inte ha någonstans att ta vägen för han har ju gett upp eu och eu vill inte ha honom. Och USA kommer aldrig hjälpa honom mot arabiska länderna för USA behöver araberna mycket mer än vad dom behöver Turkiet tro mig med alla tillgångar araberna har så kommer USA aldrig vända ryggen för länder som saudi Arabien och Qatar tillexempel. Så erdogans dagar är räknade kan jag säga dig lilla pöjk!
Det gläder mig att jag vet var araben befinner sig. Luta dig mot kurden.
Svar på ditt påstående, Erdogan är verkligen inte en av muslimska brödraskapet. Jag orkar inte ta om det och slösa min energi på dig, det jag vill säga att jag vet nu vart vi har er! En arab som kallar turkar för mongol, är du en horunge, finns inte på kartan att en arab skulle säga så, är du en PIC som är barn till en kurd?
JA, usa behöver araberna nu, typ 30 år fram då har oljan sinat hos er, ni har inget kvar då. Vem är er beskyddare? Sen så är det inte så att alla araber är viktiga, är du som arab viktig för SA eller Qatar? Dom beställer din mor till morgonknull.Säg mig vart ni är om 30? Arab!
Turkiet kommer alltid vara en viktig strategiskt område, vet du inte det så titta på kartan igen snälla arab.
Det finns en stor makt här i världen och det är judarna, zionisterna, neka det inte för dem har knullat er sen er uppenbarelsebok inträffade av en jude nämligen som ville förkasta er allt annat. Den juden har lyckats som omformade er.
Ni är dömda till misslyckande så länge oljan är i flöde, anklaga vem fan ni vill men det är öde sen 1500 år
Erdogan är inte ute efter någon Sultan tron som ni tror, en kurd började med den som vanligt hänger araber efter det. Herregud, vad är ni för något?
Jag kan inte längre skilja på er och djur. Djuren skulle ta åt sig. Jag borde kanske kalla er för ANIMAR
animal araber låter bättre så jag inte förolämpar djuren.