2016-02-28, 20:46
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men det är inte PK för kvinnor att säga det. Det är PK för män att säga att de vill bli våldtagna av en kvinna.

2) Svara på mitt argument, tror du att någon kvinna känner sig i underläge när hon blir våldtagen?
Tror du de indiska tjejerna som utsattes för gruppvåldtäkt kände sig i överläge? Den ena pliktade med livet. Förjänade denna läkarstudent som varit på kvällsbio att dö?

Förtjänade min kvinnliga skolkamrat att under 10 års tid bli våldtagen av sin styvfarsa?

Förtjänade min manliga kamrat att som tonåring bli våldtagen av en vuxen man?

Förtjänade min fantastiska kollega att bli våldtagen som barn? Jag menar, det är ju sex och hon måste ju lära sig någon gång i livet. Börjas det för sent så kanske hon blir frigid?

Förtjänade min andra manliga kamrat att bli våldtagen av en vuxen kvinna när han var barn? Sex med en vuxen kvinna är ju alla småpojkars dröm enligt dig.

Förtjänade mina kvinnliga klasskamrater att bli tafsade på av manliga lärare?

Du kan aldrig försvara övergrepp. Du kan tycka vad du vill men du kan inte med logik försvara sexuella övergrepp, kvinno eller barnmisshandel. Dessutom är det respektlöst att säga "alla vill bli våldtagna, men inte jag, ska jag bli våldtagen ska det vara på en romantisk strand" när våldtäkter inte är någonting romantiskt överhuvudtaget. Det är vidriga övergrepp det handlar om och i stort sett alla offer, alla läkare, alla poliser, sjukvårdspersonal mm som kommer i direkt kontakt med offren kan vittna om samma sak.
Senast redigerad av Cineasten 2016-02-28 kl. 20:50.
Citera
2016-02-28, 20:47
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Det är PK för män att säga det men det är inte PK för kvinnor att säga att de vill bli våldtagna av en man.

1) Varför skulle kvinnan känna sig i underläge? Det är mannen som måste prestera sexuellt så pressen ligger på honom.

2) Uh-huh och de flesta kvinnor som blir "våldtagna" avvärjer inte det de låter det hända för att de gillar det.
Ett barn förstår att en kvinna sällan kan avvärja ett övergrepp från en man därför att hon är svagare fysiskt. Du trollar bara ditt jävla elände.
Senast redigerad av Cineasten 2016-02-28 kl. 20:50.
Citera
2016-02-28, 20:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1) Våldtäkt går inte ut på att prestera...

1) I alla sexuella situationer är det mannen som måste prestera.

2) Till exempel om mannen ska våldta för första gången då kanske han inte får upp den hur pinsamt är inte det? En kvinna har inte det problemet hon kan bara lay back and enjoy the ride.

3) Så all press i situationen hamnar på mannen. Det gör att kvinnan har det psykologiska övertaget.

4) Det gör att våldtäkt är mer "få se vad den här killen kan prestera".

Citat:
2) Finns många offer som inte håller med

1) Män kan inte våldta kvinnor 1 on 1 om kvinnan gör motstånd så för att våldtäkt ska hända måste,

a) mannen slå kvinnan gul och blå först helst med ett tillhyge.

b) kvinnan låta det hända.

2) Så om kvinnan inte har blivit rejält misshandlad betyder det att hon lät mannen sätta på henne alltså hon ville bli våldtagen.
Citera
2016-02-28, 20:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 22312
Varför tror du att våldtäktsmän bryr sig om vad deras offer tycker om deras sexuella prestation?

1) För att mannen vill ha bekräftelsen av att han har knullat kvinnan ordentligt (och kvinnan att hon har blivit knullad).

2) Tänk dig att du försöker våldta en kvinna och sen får du inte upp den, det måse kännas väldigt omanligt för mannen.

3) Eller att en kvinna blir våldtagen och sen är det över på 5 minuter det är inte mycket till våldtäkt.
Citera
2016-02-28, 21:09
Medlem
Citat:
1) För att mannen vill ha bekräftelsen av att han har knullat kvinnan ordentligt (och kvinnan att hon har blivit knullad).

2) Tänk dig att du försöker våldta en kvinna och sen får du inte upp den, det måse kännas väldigt omanligt för mannen.

3) Eller att en kvinna blir våldtagen och sen är det över på 5 minuter det är inte mycket till våldtäkt.

Jag tror definitivt inte att man våldtar en kvinna för att man vill att hon ska bekräfta att man är ett bra ligg. Om man våldtar en kvinna tycker jag att det tyder på att man bryr sig mycket lite om vad hon tycker.
Citera
2016-02-28, 21:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Tror du de indiska tjejerna som utsattes för gruppvåldtäkt kände sig i överläge? Den ena pliktade med livet. Förjänade denna läkarstudent som varit på kvällsbio att dö?

1) Ja självklart annars hade de inte gjort motstånd. Skulle du ta det på allvar om ett gäng indier försökte våldta dig? Det är komiskt.

2) Jag tycker inte att hon förtjänade att dö men hon förtjänade mycket stryk för att hon vägrade att ställa upp. Det finns kvinnor som aldrig får kuk och sen dyker det upp 5 killar på bussen som vill ge hene gratis kuk och hon är otacksam det är extremt fittigt.

3) Tänk om 5 kvinnor hade dykt upp på en buss och försökt att våldta en man och sen hade han vägrat. Jag tror att alla män hade tyckt att han förtjänade stryk.

Citat:
Förtjänade min kvinnliga skolkamrat att under 10 års tid bli våldtagen av sin styvfarsa?

Det är en helt annan sak än det som vi diskuterar.

Citat:
Förtjänade min manliga kamrat att som tonåring bli våldtagen av en vuxen man?

Nej. Men det är en helt annan sak än det som vi diskuterar.

Citat:
Förtjänade min fantastiska kollega att bli våldtagen som barn? Jag menar, det är ju sex och hon måste ju lära sig någon gång i livet. Börjas det för sent så kanske hon blir frigid?

Citat:
Förtjänade min andra manliga kamrat att bli våldtagen av en vuxen kvinna när han var barn? Sex med en vuxen kvinna är ju alla småpojkars dröm enligt dig.

Citat:
Förtjänade mina kvinnliga klasskamrater att bli tafsade på av manliga lärare?

Ja självklart. Man blir inte tafsad på av en lärare om man inte bjuder in till det.

Citat:
Du kan aldrig försvara övergrepp. Du kan tycka vad du vill men du kan inte med logik försvara sexuella övergrepp, kvinno eller barnmisshandel. Dessutom är det respektlöst att säga "alla vill bli våldtagna, men inte jag, ska jag bli våldtagen ska det vara på en romantisk strand" när våldtäkter inte är någonting romantiskt överhuvudtaget. Det är vidriga övergrepp det handlar om och i stort sett alla offer, alla läkare, alla poliser, sjukvårdspersonal mm som kommer i direkt kontakt med offren kan vittna om samma sak.

1) Men det är inget övergrepp det är bullshit och hysteri.

2) Jag har inget problem med att bli våldtagen as such men jag vill inte ligga på ett hårt underlag eller få mina kläder förstörda. Om jag skulle bli våldtagen i en säng skulle jag inte ha något emot det. Dessutom vill jag kunna komma jag vill inte bli kåt och sen tar det slut.

Citat:
Ett barn förstår att en kvinna sällan kan avvärja ett övergrepp från en man därför att hon är svagare fysiskt. Du trollar bara ditt jävla elände.

1) Hur ska du få av kvinnans kläder och samtidigt hålla fast hennes händer?

2) Hur ska du få in kuken om hon vrider och vänder på sig?

3) Kan du få upp kuken om hon biter dig?

4) Det är praktiskt taget omöjligt för en man att våldta en kvinna om kvinnan gör motstånd.
Citera
2016-02-28, 21:23
Medlem
Citat:
1) Ja självklart annars hade de inte gjort motstånd. Skulle du ta det på allvar om ett gäng indier försökte våldta dig? Det är komiskt.

2) Jag tycker inte att hon förtjänade att dö men hon förtjänade mycket stryk för att hon vägrade att ställa upp. Det finns kvinnor som aldrig får kuk och sen dyker det upp 5 killar på bussen som vill ge hene gratis kuk och hon är otacksam det är extremt fittigt.

3) Tänk om 5 kvinnor hade dykt upp på en buss och försökt att våldta en man och sen hade han vägrat. Jag tror att alla män hade tyckt att han förtjänade stryk.

Ja självklart. Man blir inte tafsad på av en lärare om man inte bjuder in till det.

1) Men det är inget övergrepp det är bullshit och hysteri.

2) Jag har inget problem med att bli våldtagen as such men jag vill inte ligga på ett hårt underlag eller få mina kläder förstörda. Om jag skulle bli våldtagen i en säng skulle jag inte ha något emot det. Dessutom vill jag kunna komma jag vill inte bli kåt och sen tar det slut.

1) Hur ska du få av kvinnans kläder och samtidigt hålla fast hennes händer?

2) Hur ska du få in kuken om hon vrider och vänder på sig?

3) Kan du få upp kuken om hon biter dig?

4) Det är praktiskt taget omöjligt för en man att våldta en kvinna om kvinnan gör motstånd.
Om kuk är skönt, spelar det någon roll att det är någon i familjen som våldtar? Det ör ju gratis.
Citera
2016-02-28, 21:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 22312
Jag tror definitivt inte att man våldtar en kvinna för att man vill att hon ska bekräfta att man är ett bra ligg. Om man våldtar en kvinna tycker jag att det tyder på att man bryr sig mycket lite om vad hon tycker.

1) Man mannen måste känna bekräftelsen av att han har bankat på kvinnan. Annars kan han sitta hemma och runka istället.

2) Men tänk på hur mycket som mannen måste anstränga sig för att kunna våldta en kvinna, han måste typ sitta och vänta i en buske under lång tid, planera hur han ska få av kvinnan kläderna, hur han ska komma undan, han måste orka knulla kvinnan medan hon gör motstånd, med mera. Om en kvinna skulle anstränga sig så mycket för att få ligg med en man är det klart att hon skulle bry sig om vad mannen tyckte.

3) Om en kvinna satt i motions-spåret med rep och väntade på att du skulle springa förbi, riskerade fängelse för att kunna ha sex med dig, skulle du inte känna dig smickrad då?

Citat:
Om kuk är skönt, spelar det någon roll att det är någon i familjen som våldtar? Det ör ju gratis.

Nej det är extremt sjukt för att alla mäniskor har en naturlig äckel-känsa inför att ha sex med folk som de är genetiskt släkt med. Om man inte har det då är man psykiskt störd.
Senast redigerad av Babianen 2016-02-28 kl. 21:27.
Citera
2016-02-28, 21:30
Medlem
Citat:
1) Man mannen måste känna bekräftelsen av att han har bankat på kvinnan. Annars kan han sitta hemma och runka istället.

2) Men tänk på hur mycket som mannen måste anstränga sig för att kunna våldta en kvinna, han måste typ sitta och vänta i en buske under lång tid, planera hur han ska få av kvinnan kläderna, hur han ska komma undan, han måste orka knulla kvinnan medan hon gör motstånd, med mera. Om en kvinna skulle anstränga sig så mycket för att få ligg med en man är det klart att hon skulle bry sig om vad mannen tyckte.

3) Om en kvinna satt i motions-spåret med rep och väntade på att du skulle springa förbi, riskerade fängelse för att kunna ha sex med dig, skulle du inte känna dig smickrad då?

Nej det är extremt sjukt för att alla mäniskor har en naturlig äckel-känsa inför att ha sex med folk som de är genetiskt släkt med. Om man inte har det då är man psykiskt störd.
Så en styvpappa är helt ok, alltså. Bra att veta.....
Varför är det äckligt att bli våldtagen av en släkting? Det är ju gratis kuk, och det gillar ju alla kvinnor enligt dig. Det är ju alltid skönt att bli penetrerad, eller hur? Varför gör du helt plötsligt skillnad på våldtäkt och våldtäkt?
Och alla har inte äckelkänsla, eftersom det sker.
Citera
2016-02-28, 21:37
Medlem
PKJuristens avatar
Citat:
1) Men kvinnor blir inte skräckslagna av män. Vi har alla sett (och runkat till) 5 män på roids med stora kukar knulla sönder 1 liten kvinna. Så när Kalle Svensson "amatör-våldtäktsman" dyker med en average kuk och byxorna runt fötterna då känns det inte särskilt skrämmande det är mer komiskt.

2) Jag har fött barn det är som att bli slagen i magen i flera timmar och sen få en melon uppkörd i analen. Tror du att lite stryk kommer att imponera?

3) Att det är skönt är en automatisk reaktion man kan inte stoppa det även om man försöker. Det är därför som många kvinnor får orgasm när de blir våldtagna.

4) Nope. Studier visar att kvinnor som utsatts för mer våld när de blev våldtagna mådde bättre efteråt.

http://www.svt.se/nyheter/utrikes/indiska-valdtaktsmannen-hade-hon-legat-still-hade-hon-inte-kommit-till-skada

-Men kolla då! Kom och kolla va sjukt!

Kommer ihåg när tjejen kollade på den här dokumentären.
Jag ville inte se just då.
Sen kom advokaten och en intervju med honom och jag var tvungen till att kolla.

Jag såg fasen inte en uns av kärlek eller samvete kvar i honom..
Evolution kanske? Där vi lär oss sånt här?
Där vi tränar oss till att inte känna eller att ha samvete?

Du har haft ditt roliga nu Babianen..
Kom igen nu
Tråden finns ju kvar för dig och våra barn i säkert ett par hundra år till i alla fall.
Du har vunnit!

Grattis!!

"och den yngre killen stack in sin hand i henne och drog ut någonting"

När de insåg att det var inälvorna:
-Då släpade vi henne till fören på bussen och kastade ut henne, säger Singh.

"Den 23-åriga studenten Jyoti Singh var på väg hem från en biodejt med en kompis den 16 december 2012, när hon överfölls och våldtogs på en buss".

"Våldtäkten i den indiska huvudstaden Delhi var brutal – de sex männen på bussen turades om att våldta och våldföra sig på kvinnan med ett järnrör
"

Förut kunde en man våldta och sedan säga ’lämna henne, hon kommer inte berätta det för någon’. Nu kommer de inte lämna kvinnan när de är klara, som vi gjorde. De kommer att döda henne, säger Mukesh Singh.

Fattar du Babianen??
De penetrerade sönder hennes underliv så hårt, att de kunde dra ur hennes inälvor!
Och detta är inte bara en psykopat som i singular attackerar någon!!

– Hon borde inte kämpat emot under våldtäkten. Hon borde bara ha varit tyst och låta den ske. Då skulle de inte ha kastat ut henne när de var klara, säger den dömde våldtäktsmannen.
Citera
2016-02-28, 21:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Så en styvpappa är helt ok, alltså. Bra att veta.....

Nej men du måste se the big picture i de fallen. Det är mamman som pimpar ut dottern till mannen för att få honom att vara med henne. Så medan det inte är OK för en vuxen man att ge sig på en ung tonåring ligger den största skulden hos mamman.

Citat:
Varför är det äckligt att bli våldtagen av en släkting? Det är ju gratis kuk, och det gillar ju alla kvinnor enligt dig. Det är ju alltid skönt att bli penetrerad, eller hur? Varför gör du helt plötsligt skillnad på våldtäkt och våldtäkt?
Och alla har inte äckelkänsla, eftersom det sker.

1) Därför att folk har en genetiskt aversion mot sånt av uppenbara skäl.

2) Det sker säkert hos folk som är mycket störda men mycket av det är påhittat av galna femnister också. Det finns helt enkelt inte så många störda människor.
Citera
2016-02-28, 21:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKJuristen
http://www.svt.se/nyheter/utrikes/indiska-valdtaktsmannen-hade-hon-legat-still-hade-hon-inte-kommit-till-skada

-Men kolla då! Kom och kolla va sjukt!

Kommer ihåg när tjejen kollade på den här dokumentären.
Jag ville inte se just då.
Sen kom advokaten och en intervju med honom och jag var tvungen till att kolla.

Jag såg fasen inte en uns av kärlek eller samvete kvar i honom..
Evolution kanske? Där vi lär oss sånt här?
Där vi tränar oss till att inte känna eller att ha samvete?

Du har haft ditt roliga nu Babianen..
Kom igen nu
Tråden finns ju kvar för dig och våra barn i säkert ett par hundra år till i alla fall.
Du har vunnit!

Grattis!!

"och den yngre killen stack in sin hand i henne och drog ut någonting"

När de insåg att det var inälvorna:
-Då släpade vi henne till fören på bussen och kastade ut henne, säger Singh.

"Den 23-åriga studenten Jyoti Singh var på väg hem från en biodejt med en kompis den 16 december 2012, när hon överfölls och våldtogs på en buss".

"Våldtäkten i den indiska huvudstaden Delhi var brutal – de sex männen på bussen turades om att våldta och våldföra sig på kvinnan med ett järnrör
"

Förut kunde en man våldta och sedan säga ’lämna henne, hon kommer inte berätta det för någon’. Nu kommer de inte lämna kvinnan när de är klara, som vi gjorde. De kommer att döda henne, säger Mukesh Singh.

Fattar du Babianen??
De penetrerade sönder hennes underliv så hårt, att de kunde dra ur hennes inälvor!
Och detta är inte bara en psykopat som i singular attackerar någon!!

– Hon borde inte kämpat emot under våldtäkten. Hon borde bara ha varit tyst och låta den ske. Då skulle de inte ha kastat ut henne när de var klara, säger den dömde våldtäktsmannen.

Ja exakt om hon inte hade gjort motstånd och istället sett det som lite spännande sex hade hon inte blivit skadad. Alla hade gått hem glada och nöjda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in