2014-06-12, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

Men det är inte det kvinnor vill ha de vill ha en man som bara tar för sig. Det är extremt avtändande med en man som frågar om lov. Här är flera exempel, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp?

Ja men att ta för sig i är inte samma sak som att inte respektera när någon säger ifrån, sexuellt initiativ från sin partner uppskattas ju annars både av män och kvinnor.

Sen vad du och din karl har för rollspel för er i sängkammaren lägger jag mig inte i, men du får nog ta och försöka börja skilja på fantasi och verklighet.
Citera
2014-06-12, 13:04
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
1) Om du hävdar att du har blivit våldtagen är det rimligt att du länkar till domen.

2) Det är det som är poängen du kan inte acceptera att ha sex på mannens vilkor.

3) Källa är att kvinnor evolutionärt inte har fått välja vilken man de skulle ha sex med eller hur sexet skulle gå till. Därför har kvinnor anpassat sig till det genom att bli sexuellt upphetsade av att ha sex på mannens vilkor. Belägg för det är att porr för kvinnor bara handlar om att kvinnan blir sexuellt dominerad av mannen, medan porr för män primärt handlar om män som dominerar kvinnor sexuellt. Om folk skulle gilla sex på lika vilkor skulle porr för både män och kvinnor handla om sex på lika vilkor. Det visar att det normala är att mannen dominerar kvinnan sexuellt. Kvinnor som inte klarar av att underkasta sig mannen sexuellt är inte normala.

4) Om du älskade kuk skulle du inte ha något emot att bli våldtagen.

5) Jag la till svaret på ditt andra inlägg i min förra post, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Så sex på mannens villkor är enbart våldtäkt?
Citera
2014-06-12, 13:08
Medlem
Inget nytt. Tycker själv fenomenet är fruktansvärt intressant. Har tagit upp det i mindre lämpade sammanhang och ja, man kan lugnt säga att kvinnorna inte brukar vara bekväma med det.. lite osmidigt från min sida hehe.

Men, iaf. Det man tror är väl att detta är biologiskt "programmerat". Sex back in the days var antagligen inte som dagens, långt förspel, slick hit o dit. Nej det var nog mer pang på röbettan, lite mer "rape"-style. Därav varför tjejer kommer av det.

Samma som att många kvinnor har vad man kallar "rape"-fantasys. Det betyder inte att dom vill bli våldtagna, men snarare tanken på att "tappa kontrollen", mer i stil med fast i handbojer, inte bokstavligt utan mer bildligt. "Våldförd" av en het man som vet vad han gör typ. Så uppfattar jag det iaf.

Också något man upptäckte ju äldre man blev. Att kvinnor gillar att bli lite smått förnedrade och gillar hårt sex, stryptag mm. Även jag upptäckte att jag gillar att dominera en vacker dag, först vid 19 års ålder typ, trots porrtittande i typ 6år (det som sägs vara så "kvinnoförnedrande" osv.. herregud). Men nej, jag insåg först det "fina" i dominans då det kom naturligt IRL. Antar det är lite samma för kvinnor.

Intressant ämne oavsett. Inte minst eftersom det är väldigt icke-PK, sånt som svenskar alltid får panik av. Kan tänka mig det går en jävla löpeld i den här tråden iom den är placerad i feminism o jämställdhet. Men ja, trådstarten var något provokativ men det var nog meningen, semi-troll eller liknande.
Citera
2014-06-12, 13:14
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
För kvinnor finns inget icke samtycke till sex, alla kvinnor är alltid villiga. Men om man ska förklara det för män är det lättare om man förklarar det som att a) i början vill kvinnan inte ha sex b) efter ett tag börjar kvinnan att tycka om sexet och vill att det ska fortsätta.

Citat:
Men det är inte det kvinnor vill ha de vill ha en man som bara tar för sig. Det är extremt avtändande med en man som frågar om lov. Här är flera exempel, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp?

Från ovanstående drar jag slutsatsen att du är heeeeelt OK med det här....

Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Jag vill köra upp en glödgad metallbit i röven på dig och slå dig i ansiktet med knytnävarna. Blir du kåt nu?

Och det här...

Citat:
Ok, jag skiter i dina puckade länkar. Kör upp dem i röven.

En av mina fantasier är att droga en tjej, ta med henne hem och låsa in henne i min källare. Där skulle hon sitta fastkedjad så hon kunde vara min knullslav. Jag skulle slå ut tänderna på henne så hon inte kunde göra motstånd när jag knullade henne ner i halsen och sen skulle jag använda henne som jag ville i månadevis, hon skulle få det i alla hål flera gånger om dagen. När jag tröttnar på henne slår jag ihjäl henne, pissar på liket och gräver ner hennes döda, lemlästade kropp i skogen.

Blir du kåt?

Och att nedanstående bara är något du säger för att verka svårfångad.

Citat:
Nej jag tycker att du låter töntig. Sorry.

För du har sagt det själv i citaten längst upp! Alla kvinnor är alltid villiga, och de gillar män som tar för sig. Man kan ju knappast ta för sig mer än att låsa in dig i källaren, slå tänderna ur käften på dig och våldta dig månadevis i sträck, eller hur?

Och försök för guds skull inte komma med några ursäkter om att du tycker det låter töntigt eller whatever. Antingen gillar du att jag kontrollerar dig totalt, sexuellt, i liv och död. Eller också kan du erkänna att du bara fjantar en massa så vi kan få din CP-trollanvändare bannad.
Citera
2014-06-12, 13:16
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Och det här...

För du har sagt det själv i citaten längst upp! Alla kvinnor är alltid villiga, och de gillar män som tar för sig. Man kan ju knappast ta för sig mer än att låsa in dig i källaren, slå tänderna ur käften på dig och våldta dig månadevis i sträck, eller hur?

Låter hett, jag är på.
Citera
2014-06-12, 13:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Så sex på mannens villkor är enbart våldtäkt?

Nej man kan bara gå med på det. Eller så hon vara uppmuntrande och ha sex på mannens vilkor. Våldtäkt är för kvinnor som har en spärr för att hon har inte blivit dominerad och kan inte bara just do it typ be mannen att sätta på henne hårt analt. Hon skäms, hon är för investerad i att vara feminist, hon tycker att det är icke PK. Det är som den här kvinnan skriver,

Citat:
Another big favour he’s doing her is he’s giving her guilt-free sex. The girl was probably a totally depraved fucking slut anyway or at least secretly wanted to be. Thanks to the bloke who raped her she can get fucked as hard as a professional whore or the village bike that everyone’s rode and yet not have to take the blame for being a total fucking slut so she doesn’t have to feel ashamed or guilty about getting fucked! Once again, the rapist has done the girl a big favour by raping her!

(FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Citat:

Och det här...

Och försök för guds skull inte komma med några ursäkter om att du tycker det låter töntigt eller whatever. Antingen gillar du att jag kontrollerar dig totalt, sexuellt, i liv och död. Eller också kan du erkänna att du bara fjantar en massa så vi kan få din CP-trollanvändare bannad.

Du är bara butthurt för att du inte kan tillfredsställa en kvinna. Du är den sortens man som talks smack on the Internet men när det kommer till kritan inte kommer att ha sex med mig. Jag har varit med om det många gånger förr.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-12 kl. 13:35.
Citera
2014-06-12, 13:43
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Du är bara butthurt för att du inte kan tillfredsställa en kvinna. Du är den sortens man som talks smack on the Internet men när det kommer till kritan inte kommer att ha sex med mig. Jag har varit med om det många gånger förr.

Jo men jag är seriös, jag skulle låsa in dig i min källare. Blir du inte kåt av sånt? Komplett dominans? Det måste du ju, annars förstår jag inte vad det är du sitter och argumenterar för.
Citera
2014-06-12, 13:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jo men jag är seriös, jag skulle låsa in dig i min källare. Blir du inte kåt av sånt? Komplett dominans? Det måste du ju, annars förstår jag inte vad det är du sitter och argumenterar för.

Varför tror att en kvinna känner sig dominerad av att vara inlåst i en källare? Jag argumenterar för det här, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna! fast på riktigt då. Det blir jag kåt av.

Jag nästan garantera att alla kvinnor skulle gilla den sortens våldtäkt.
Citera
2014-06-12, 14:02
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Varför tror att en kvinna känner sig dominerad av att vara inlåst i en källare? Jag argumenterar för det här, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna! fast på riktigt då. Det blir jag kåt av.

Jag nästan garantera att alla kvinnor skulle gilla den sortens våldtäkt.

Men det är ju det som är grejen med våldtäkt, du får inte välja hur du vill ha det. Om du inte är OK med det konceptet så är du inte OK med våldtäkt.

Puss, hej.
Citera
2014-06-12, 14:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Men det är ju det som är grejen med våldtäkt, du får inte välja hur du vill ha det. Om du inte är OK med det konceptet så är du inte OK med våldtäkt.

Puss, hej.

Men det känns tråkigt att bli våldtagen av 1 man i jämförelse. Du kan ju inte tråka ut kvinnan när du våldtar henne. Det går emot hela poängen med våldtäkt.

Det här är anledningen till att så många kvinnor anmäler när de blivit våldtagna att mannen var dålig i sängen.
Citera
2014-06-12, 15:20
Medlem
Eklund1989s avatar
Citat:

3) Källa är att kvinnor evolutionärt inte har fått välja vilken man de skulle ha sex med eller hur sexet skulle gå till. Därför har kvinnor anpassat sig till det genom att bli sexuellt upphetsade av att ha sex på mannens vilkor. Belägg för det är att porr för kvinnor bara handlar om att kvinnan blir sexuellt dominerad av mannen, medan porr för män primärt handlar om män som dominerar kvinnor sexuellt. Om folk skulle gilla sex på lika vilkor skulle porr för både män och kvinnor handla om sex på lika vilkor. Det visar att det normala är att mannen dominerar kvinnan sexuellt. Kvinnor som inte klarar av att underkasta sig mannen sexuellt är inte normala.

Detta stämmer inte. I alla mänskliga kulturer och underarter så konkurrerar män om att få sexuell tillgång till kvinnor. Det är kvinnan som väljer vilken man hon låter sig paras med. I alla mänskliga kulturer och underarter så finns det ett socialt system som hindrar kvinnor från att bli våldtagna och så långt bak det finns tillgänglig historia så vet man att det funnits hårda straff i stora som små samhällen mot våldtäktsmän. Kvinnor har massa psykologiska evolutionära beteenden som hindrar dem från att hamna i sådana situationer som ökar risken för dem att bli våldtagna.

Sen så är det fortfarande oklart hur den evolutionspsykologiska förklaringen till våldtäkt ligger till. Det är svårt att säkerställa ifall det är evolutionärt fördelaktigt att våldta för att föra sina gener vidare då det alltid har funnits sociala och evolutionära skyddsnät för kvinnor. Hela ämnet är ganska komplicerat.

Jag tror inte kvinnor direkt njuter av att bli våldtagna men jag vet att många kvinnor har våldtäktsfantasier och liknande. Jag har inte läst något om en eventuell evolutionspsykologisk förklaring till detta beteende. En vild gissning skulle vara att det är någon form av psykologiskt skydd för kvinnor för att kunna hantera en våldtäkt bättre.

De kvinnor som är våra förfäder som blev våldtagna och fick avkomma utan att ta livet av sig eller bli så psykiskt skadad av våldtäkten att de inte kunde föra sina gener vidare är de kvinnor som finns i dag. De andra dog och kunde inte föra sina gener vidare. Detta är som sagt en vild gissning från min sida.

Våldtäkt drabbar oftast fertila kvinnor som kan bli utsatta för våldtäkt utan sociala konsekvenser. Exempelvis om kvinnan befinner sig i ett krigsområde eller är ensam.

Den som tycker det är intressant med evolution, evolutionspsykologi och biologi kopplat till våldtäkt så föreslår jag boken: "A Natural History of Rape: Biological bases of sexual coercion".
En mycket bra bok som förklarar väldigt mycket och ingående hur det ligger till.
Senast redigerad av Eklund1989 2014-06-12 kl. 15:26.
Citera
2014-06-12, 15:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eklund1989
Detta stämmer inte. I alla mänskliga kulturer och underarter så konkurrerar män om att få sexuell tillgång till kvinnor. Det är kvinnan som väljer vilken man hon låter sig paras med. I alla mänskliga kulturer och underarter så finns det ett socialt system som hindrar kvinnor från att bli våldtagna och så långt bak det finns tillgänglig historia så vet man att det funnits hårda lagar i stora som små samhällen mot våldtäktsmän. Kvinnor har massa psykologiska evolutionära beteenden som hindrar dem från att hamna i sådana situationer som ökar risken för dem att bli våldtagna.

a) Nej därför att mannen är det socialt dominanta könet. Till exempel, en grupp män gör en räd mot en annan grupp män och tar deras kvinnor. Vad har kvinnorna för val i den situationen? Inget de kan bara anpassa sig.

b) Förklara varför våldtäkt, våld, grupp-våldtäkt är vanligt i primitiva kulturer, (FB) Tjejer njuter av att bli våldtagna , (FB) Tjejer njuter av att bli våldtagna , (FB) Tjejer njuter av att bli våldtagna

Citat:
Sen så är det fortfarande oklart hur den evolutionspsykologiska förklaringen till våldtäkt ligger till. Det är svårt att säkerställa ifall det är evolutionärt fördelaktigt att våldta för att föra sina gener vidare då det alltid har funnits sociala och evolutionära skyddsnät för kvinnor. Hela ämnet är ganska komplicerat.

Nej det har aldrig funnits skyddsnät för kvinnor mot att bli våldtagna då hade män inte våldtagit idag. Tvärtom har våldtäkt aldrig varit någon big deal. Bevis för det är att våldtäkt förr i tiden ansågs vara ett brott mot kvinnans man inte mot kvinnan.

Citat:
Jag tror inte kvinnor direkt njuter av att bli våldtagna men jag vet att många kvinnor har våldtäktsfantasier och liknande. Jag har inte läst något om en eventuell evolutionspsykologisk förklaring till detta beteende. En vild gissning skulle vara att det är någon form av psykologiskt skydd för kvinnor för att kunna hantera en våldtäkt bättre.

c) Hur vet du att kvinnor inte njuter av våldtäkt?

d) Varför skulle kvinnor inte njuta av våldtäkt?

Citat:
De kvinnor som är våra förfäder som blev våldtagna och fick avkomma utan att ta livet av sig eller bli så psykiskt skadad av våldtäkten att de inte kunde föra sina gener vidare är de kvinnor som finns i dag. De andra dog och kunde inte föra sina gener vidare. Detta är som sagt en vild gissning från min sida.

Ja precis därför kan kvinnor idag klara av våldtäkt utan några problem.

Citat:
Våldtäkt drabbar oftast fertila kvinnor som kan bli utsatta för våldtäkt utan sociala konsekvenser. Exempelvis om kvinnan befinner sig i ett krigsområde eller är ensam.

Eller så är det så att fertila kvinnor är mest intresserad av att bli våldtagna så att de kan få avkomma med en stark man.

Citat:
Den som tycker det är intressant med evolution, evolutionspsykologi och biologi kopplat till våldtäkt så föreslår jag boken: "A Natural History of Rape: Biological bases of sexual coercion".
En mycket bra bok som förklarar väldigt mycket och ingående hur det ligger till.

Nej det är en incel-bok av 2 män som inte vet vad de talar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in