2018-01-31, 21:11
Medlem
Buffymyloves avatar
Jag har fortfarande sviter och extrem ångest kring övergrepp jag blivit utsatt för- Jag undrar liksom om, ni som sitter och gör det till en hobby att till varje pris ursäkta och dra saker ur arslet för att det roar er, hur ni egentligen tänker. Om ni i slutet av dagen tycker att det är värt det, att jajamensan, nu har jag dragit mitt strå till stacken för yttrandefriheten. Människor påverkas, människor som redan saknar gränser får ännu mer kulor i hölstret. Ni fattar verkligen inte vad det är att bli utsatt för det här, ni som påstår det vet inte vad det innebär.
Citera
2018-01-31, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Jag har fortfarande sviter och extrem ångest kring övergrepp jag blivit utsatt för- Jag undrar liksom om, ni som sitter och gör det till en hobby att till varje pris ursäkta och dra saker ur arslet för att det roar er, hur ni egentligen tänker. Om ni i slutet av dagen tycker att det är värt det, att jajamensan, nu har jag dragit mitt strå till stacken för yttrandefriheten. Människor påverkas, människor som redan saknar gränser får ännu mer kulor i hölstret. Ni fattar verkligen inte vad det är att bli utsatt för det här, ni som påstår det vet inte vad det innebär.
De tänker inte. Deras argument bygger på porrlänkar, sexfantasier och liknande. De har alltså inget konkret att komma med.
Citera
2018-01-31, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove

Ta inte åt dig av vad dessa beskänkta jävla idioter häver ur sig. Dom är inte friska i huvudet för fem öre.

Jag förstår din smärta och jag är verkligen ledsen att du behöver läsa sån här skit.
Citera
2018-01-31, 21:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Ja, du tycker det är bättre. Och?
2/ Varför det? Jag lovar att du kanske kommer att vänja dig.
3/ Det visste jag redan.

1) Men är det inte så objektivt? Efter 40 kommer ingen man att vilja sätta på en average kvinna. Så det bästa är att passa på medan man är fuckable.

3) Då är det inte så farligt med våldtäkt right?

Citat:
1/ För att de inte kan bestämma vad som händer, det kan de i fantasin. Och många fantaserar om saker de aldrig gör, eller ens vill göra.
2/ Har du källa på att INGEN ifrågasätter det? Och kvinnor får också ha sex med teens och DILFS.

1) Men kvinnor vill inte bestämma. Du ser inte så många kvinnor som raggar på män till exempel. Kvinnor är sexuellt passiva och män är sexuellt aktiva.

2) Det är common knowledge. Om du säger:

a) "män som runkar till teens vill knulla teens IRL" kommer ingen att reagera. Men om du säger

b) "kvinnor som runkar till våldtäkter vill bli våldtagna IRL" då flippar alla trots att det är samma sak.

Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Varken du eller dina idiotvänner förstår vad det innebär att bli våldtagen eller ens vad en våldtäkt innebär. Och att tre andra psykfall likt dig själv sitter och nickar betyder inte, och jag upprepar - INTE att ALLA kvinnor tänder på det. Inte ens en minoritet. Bdsm osv är något annat. DÄR kan du välja att din partner inte ska vara babbe som du påpekade så fint.

Men en våldtäkt har du ingen kontroll över. Om du blir mördad och styckad i efterhand har du ingen kontroll över det. Tvi fan för dig, ditt störda vider. Att du kan sitta och häva ur dig sånt här utan någon som helst respekt för verkliga offer får mig verkligen att se rött. Och jag är inte direkt en vänlig person i verkligheten heller.

1) Jag har läst en massa våldtäkts-domar så jag har en ganska bra bild.

2) Alla kvinnor har nån gång velat bli våldtagna. Det är en del av att växa upp sexuellt som kvinna.

3) Jag har inget problem med att inte ha kontroll. För de flesta kvinnor är det väldigt upphetsande.

4) Det finns inga "offer" för sex. Hur skulle det se ut om vi låtsades att män som blev våldtagna av kvinnor var offer?

Citat:
Jag har fantasier rätt frekvent om att mörda folk. Det är nog rätt vanligt. Men än har jag inte gjort det. För att det är just det; FANTASIER.

Men när det handlar om sex vill man göra det som man tänder på. Ingen vill tända på en sak och sen göra annat som man inte tänder på.
Citera
2018-01-31, 21:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
De tänker inte. Deras argument bygger på porrlänkar, sexfantasier och liknande. De har alltså inget konkret att komma med.

Läs TS det visar att kvinnor som blir våldtagna får orgasm. Hur mycket tydligare kan det bli att de gillar det?
Citera
2018-01-31, 21:22
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ta inte åt dig av vad dessa beskänkta jävla idioter häver ur sig. Dom är inte friska i huvudet för fem öre.

Jag förstår din smärta och jag är verkligen ledsen att du behöver läsa sån här skit.
Hur vet du om hon har blivit övergripen? Där finns alternativet att hon kan ljuga.
Citera
2018-01-31, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Läs TS det visar att kvinnor som blir våldtagna får orgasm. Hur mycket tydligare kan det bli att de gillar det?
Vad har det med saken att göra? Man har rätt att säga nej till sköna saker också.
Citera
2018-01-31, 21:23
Medlem
Citat:
1) Men är det inte så objektivt? Efter 40 kommer ingen man att vilja sätta på en average kvinna. Så det bästa är att passa på medan man är fuckable.

1) Men kvinnor vill inte bestämma. Du ser inte så många kvinnor som raggar på män till exempel. Kvinnor är sexuellt passiva och män är sexuellt aktiva.

a) "män som runkar till teens vill knulla teens IRL" kommer ingen att reagera. Men om du säger

b) "kvinnor som runkar till våldtäkter vill bli våldtagna IRL" då flippar alla trots att det är samma sak.

2) Alla kvinnor har nån gång velat bli våldtagna. Det är en del av att växa upp sexuellt som kvinna.

3) Jag har inget problem med att inte ha kontroll. För de flesta kvinnor är det väldigt upphetsande.

4) Det finns inga "offer" för sex. Hur skulle det se ut om vi låtsades att män som blev våldtagna av kvinnor var offer?

Men när det handlar om sex vill man göra det som man tänder på. Ingen vill tända på en sak och sen göra annat som man inte tänder på.

Män blir våldtagna av män. Och våldtagna män reagerar i princip på samma sätt känslomässigt som kvinnor. Om du säger emot det här så är du en större idiot än vad du redan framstår som.

Du är en porrskadad individ som lider av nån intern störning.

Har du en dotter?
Citera
2018-01-31, 21:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vad har det med saken att göra? Man har rätt att säga nej till sköna saker också.

1) Om man får orgasm då tycker man om det.

2) Så tjejen har inte sagt nej i det fallet. Hon har sagt ja och sen ljugit i efterhand.
Citera
2018-01-31, 21:26
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forsaken-boy
Varför får kvinnor så mycket sympati för att dom har blivit våldtagna? Dom har ju haft det störtskönt! Kvinnor njuter så mycket av att bli våldtagna att dom får multipla orgasmer!

http://www.popsci.com/science/article/2013-05/science-arousal-during-rape

http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/193e3x/iama_sexual_assault_therapist_discussing_when
Nej det gör vi inte du får helt enkelt tro på det .
Jag har blivit det och det var fan det värsta jag varit med om.
Citera
2018-01-31, 21:27
Medlem
Citat:

1/ Finns många som har frivillig sex efter 40. Konstigt att du inte visste det.
Vem som raggar på vem är oväsentligt.
Fantasier om våldtäkt är oväsentligt, då fantasier ofta är styrd. Och det är svårt att veta om kvinnan som blir påhoppad verkligen vill bli våldtagen.
Män som blir våldtagna är offer.
Citera
2018-01-31, 21:28
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Styrka dina påståenden. För annars är det bara en dåres sanning.
Det fanns redan en massa länkar, men du var för lat eller ignorant och missade dem:
https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201001/womens-rape-fantasies-how-common-what-do-they-mean
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in