Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
1/ Ja, du tycker det är bättre. Och?
2/ Varför det? Jag lovar att du kanske kommer att vänja dig.
3/ Det visste jag redan.
1) Men är det inte så objektivt? Efter 40 kommer ingen man att vilja sätta på en average kvinna. Så det bästa är att passa på medan man är fuckable.
3) Då är det inte så farligt med våldtäkt right?
Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
1/ För att de inte kan bestämma vad som händer, det kan de i fantasin. Och många fantaserar om saker de aldrig gör, eller ens vill göra.
2/ Har du källa på att INGEN ifrågasätter det? Och kvinnor får också ha sex med teens och DILFS.
1) Men kvinnor vill inte bestämma. Du ser inte så många kvinnor som raggar på män till exempel. Kvinnor är sexuellt passiva och män är sexuellt aktiva.
2) Det är common knowledge. Om du säger:
a) "män som runkar till teens vill knulla teens IRL" kommer ingen att reagera. Men om du säger
b) "kvinnor som runkar till våldtäkter vill bli våldtagna IRL" då flippar alla trots att det är samma sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krystalwhite
Varken du eller dina idiotvänner förstår vad det innebär att bli våldtagen eller ens vad en våldtäkt innebär. Och att tre andra psykfall likt dig själv sitter och nickar betyder inte, och jag upprepar - INTE att ALLA kvinnor tänder på det. Inte ens en minoritet. Bdsm osv är något annat. DÄR kan du välja att din partner inte ska vara babbe som du påpekade så fint.
Men en våldtäkt har du ingen kontroll över. Om du blir mördad och styckad i efterhand har du ingen kontroll över det. Tvi fan för dig, ditt störda vider. Att du kan sitta och häva ur dig sånt här utan någon som helst respekt för verkliga offer får mig verkligen att se rött. Och jag är inte direkt en vänlig person i verkligheten heller.
1) Jag har läst en massa våldtäkts-domar så jag har en ganska bra bild.
2) Alla kvinnor har nån gång velat bli våldtagna. Det är en del av att växa upp sexuellt som kvinna.
3) Jag har inget problem med att inte ha kontroll. För de flesta kvinnor är det väldigt upphetsande.
4) Det finns inga "offer" för sex. Hur skulle det se ut om vi låtsades att män som blev våldtagna av kvinnor var offer?
Citat:
Ursprungligen postat av
Krystalwhite
Jag har fantasier rätt frekvent om att mörda folk. Det är nog rätt vanligt. Men än har jag inte gjort det. För att det är just det; FANTASIER.
Men när det handlar om sex vill man göra det som man tänder på. Ingen vill tända på en sak och sen göra annat som man
inte tänder på.