2016-02-28, 16:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1) Japp, sex är en del (för tusende gången). Vad har det med saken att göra? Man bestämmer själv när man vill ha sex. Det spelar ingen roll om du säger att det är skönt.

Om det är skönt då gör det ingenting om man blir tvingad.

Citat:
2) Japp, det visar att vissa tycker så. Och??

Det är samma sak för kvinnor som blir tvingade till sex. Det är en positiv grej.

Citat:
3) Kvinnor vill inte alltid ha kuk. Vissa vill inte ha kuk alls. Svårare är det inte.

Även om de inte vill är det ingen big deal om de blir tvingade.
Citera
2016-02-28, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Om det är skönt då gör det ingenting om man blir tvingad.

Det är samma sak för kvinnor som blir tvingade till sex. Det är en positiv grej.

Även om de inte vill är det ingen big deal om de blir tvingade.
Om du är skräckslagen, så spelar det ingen roll hur skönt sex är i normala fall. Likaså om du blir misshandlad under våldtäkten. Det är hjärnan som säger hur skönt det är, inte könet.

Dom flesta kvinnor håller inte med dig. Ju mera tvång/våld, ju mindre skönt.
Citera
2016-02-28, 18:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Om du är skräckslagen, så spelar det ingen roll hur skönt sex är i normala fall. Likaså om du blir misshandlad under våldtäkten. Det är hjärnan som säger hur skönt det är, inte könet.

Dom flesta kvinnor håller inte med dig. Ju mera tvång/våld, ju mindre skönt.

1) Men kvinnor blir inte skräckslagna av män. Vi har alla sett (och runkat till) 5 män på roids med stora kukar knulla sönder 1 liten kvinna. Så när Kalle Svensson "amatör-våldtäktsman" dyker med en average kuk och byxorna runt fötterna då känns det inte särskilt skrämmande det är mer komiskt.

2) Jag har fött barn det är som att bli slagen i magen i flera timmar och sen få en melon uppkörd i analen. Tror du att lite stryk kommer att imponera?

3) Att det är skönt är en automatisk reaktion man kan inte stoppa det även om man försöker. Det är därför som många kvinnor får orgasm när de blir våldtagna.

4) Nope. Studier visar att kvinnor som utsatts för mer våld när de blev våldtagna mådde bättre efteråt.
Citera
2016-02-28, 18:47
Medlem
Citat:
1) Men kvinnor blir inte skräckslagna av män. Vi har alla sett (och runkat till) 5 män på roids med stora kukar knulla sönder 1 liten kvinna. Så när Kalle Svensson "amatör-våldtäktsman" dyker med en average kuk och byxorna runt fötterna då känns det inte särskilt skrämmande det är mer komiskt.

2) Jag har fött barn det är som att bli slagen i magen i flera timmar och sen få en melon uppkörd i analen. Tror du att lite stryk kommer att imponera?

3) Att det är skönt är en automatisk reaktion man kan inte stoppa det även om man försöker. Det är därför som många kvinnor får orgasm när de blir våldtagna.

4) Nope. Studier visar att kvinnor som utsatts för mer våld när de blev våldtagna mådde bättre efteråt.
Du har fött barn och runkat till 5 män med stora kukar. Kul för dig.
Jag har frågat 4 kvinnor idag, om dom skulle vilja bli våldtagen av någon. Alla svarade "nej". "Men om du blir riktigt misshandlad samtidigt då?" Fortfarande "nej". Inte mycket till statistik, men jag kanske fortsätter min lilla undersökning.
Citera
2016-02-28, 18:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du har fött barn och runkat till 5 män med stora kukar. Kul för dig.
Jag har frågat 4 kvinnor idag, om dom skulle vilja bli våldtagen av någon. Alla svarade "nej". "Men om du blir riktigt misshandlad samtidigt då?" Fortfarande "nej". Inte mycket till statistik, men jag kanske fortsätter min lilla undersökning.

1) Men det är inte PK för kvinnor att säga det. Det är PK för män att säga att de vill bli våldtagna av en kvinna.

2) Svara på mitt argument, tror du att någon kvinna känner sig i underläge när hon blir våldtagen?
Citera
2016-02-28, 19:23
Medlem
Citat:
1) Men det är inte PK för kvinnor att säga det. Det är PK för män att säga att de vill bli våldtagna av en kvinna.

2) Svara på mitt argument, tror du att någon kvinna känner sig i underläge när hon blir våldtagen?
Jag vill inte bli våldtagen av en kvinna.

Jag tror de flesta kvinnor känner sig i underläge när hon blir våldtagen. Annars skulle hon troligtvis avvärja våldtäkten.
Citera
2016-02-28, 19:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag vill inte bli våldtagen av en kvinna.

Det är PK för män att säga det men det är inte PK för kvinnor att säga att de vill bli våldtagna av en man.

Citat:
Jag tror de flesta kvinnor känner sig i underläge när hon blir våldtagen. Annars skulle hon troligtvis avvärja våldtäkten.

1) Varför skulle kvinnan känna sig i underläge? Det är mannen som måste prestera sexuellt så pressen ligger på honom.

2) Uh-huh och de flesta kvinnor som blir "våldtagna" avvärjer inte det de låter det hända för att de gillar det.
Citera
2016-02-28, 20:20
Medlem
Citat:
Det är PK för män att säga det men det är inte PK för kvinnor att säga att de vill bli våldtagna av en man.

1) Varför skulle kvinnan känna sig i underläge? Det är mannen som måste prestera sexuellt så pressen ligger på honom.

2) Uh-huh och de flesta kvinnor som blir "våldtagna" avvärjer inte det de låter det hända för att de gillar det.
1) Våldtäkt går inte ut på att prestera...

2) Finns många offer som inte håller med
Citera
2016-02-28, 20:29
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Det är en legit jämförelse sluta slingra dig. Om män inte blir traumatiserade av våldtäkt finns det ingen anledning till att kvinnor ska bli det.
Skärp dig.
Citera
2016-02-28, 20:31
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Menar du att de inte tyckte om det? Hur många män här på fb skulle vara villiga att byta pats med de här männen?

1) Lol @ "vissa" och "vaginala spasmer" alla blir våta och kommer om mannen håller på tillräckligt länge.

2) Nej det är klart att kvinnor inte kan styra det betyder inte att de inte gillar det.

Nej det är samma sak. Man är våt hela tiden men när man blir knullad blir man ännu mer våt. Så när en kvinna blir våldtagen blir hon automatiskt våt och fysiskt upphetsad.

1) Man kan inte bli "ofrivilligt" sexuellt upphetsad. När man blir fysiskt upphetsad blir man också mentalt upphetsad. Man kan inte vara fysiskt upphetsad men inte gilla det mentalt.

2) Det är inte "vaginala spasmer" det är att hon får orgasm.

3) Hon får kuk, hon kommer, det är en upphetsande situation varför skulle hon inte gilla det?

1) Varför skulle kvinnor inte vilja bli våldtagna? Det är en rolig sexuell upplevelse.

2) Jo det är automatiskt skönt att bli penetrerad. Ja det är skönt att bli penetrerad av svettiga och stinkande gubbar med hängbukar och efter ett tag kommer man att börja tända på det mentalt också.

3) Menar du det där fallen med tjejen som hade sex med 3 killar och de använde en flaska? Det var väl hennes idé? Om kvinnan gillar det beror helt på situationen.

Du är bara butthurt för att jag säger sanningen.
Intressant att du kan mer om människokroppen och det mänskliga psyket än världens alla läkare, vetenskapsmän, biologilärare, sexologer, psykiatriker, terapeuter, sjuksköterskor etc.
Senast redigerad av Cineasten 2016-02-28 kl. 20:47.
Citera
2016-02-28, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av forsaken-boy
Varför får kvinnor så mycket sympati för att dom har blivit våldtagna? Dom har ju haft det störtskönt! Kvinnor njuter så mycket av att bli våldtagna att dom får multipla orgasmer!

http://www.popsci.com/science/article/2013-05/science-arousal-during-rape

http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/193e3x/iama_sexual_assault_therapist_discussing_when

Skulle du trådstarter njuta av, att få den i ***** ?? Utan smöjemeddel.. ??
Om det finns kvinnor som gillar att bli våldtagna, då måste dom vara mycket störda..
Citera
2016-02-28, 20:43
Medlem
Citat:

Varför tror du att våldtäktsmän bryr sig om vad deras offer tycker om deras sexuella prestation?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in