2014-06-04, 09:13
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arnejohnsson
Läste på AB att Kakan Hermansson (vem det nu är) rasar mot P1's "Sommar" för att det fanns för få "rasifierade" personer på the set list och att det var helt sjukt hur "svenskt" allting var vid presentationen med svensk musik och kransar i håret.
Själv upprördes jag snarast av att det var så många från vänstergardet som ska tala i programmet.
Hur kan man få uttala sig så urbota töntigt i media och är det inte konstigt att det inte är fler "svenskar" med i programmet med tanke på vilka som lyssnar på P1?

länk
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18997525.ab
Självklart måste den dubbeldäckade fetknoppen kakan säga ngt negg, det är ju dennes signum. Kanske borde denne koncentrera sig på bantning o diet istället med tanke på utseende o form.
Citera
2014-06-04, 09:24
Medlem
pelle49s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen
Vad fan är det med er svenska killar som måste tilltala tjejer i kränkande ordalag? Vilka små kräk ni är. Vad är felet att hon har en åsikt om sommar i P1?

Du har rätt i att man inte ska kränka någon bara för att dom är tjocka och fula. Nu är ju inte så få av FB-debattörerna lite väl raka i kommunikationen. I Kakans fall så räcker det ju att man kommenterar hennes egendomliga åsikter. Det är egentligen inte bara "en åsikt om Sommar i P1" som upprör känslorna, det är hennes negativa syn på landet hon bor i som engagerar.
"För mycket svenskt med blomsterkransar i håret" har stora utsikter att bli ett citat som lever länge.

Edit tillägg:
glömde fråga dig Bullen; är du släkt med Kakan?
Senast redigerad av pelle49 2014-06-04 kl. 09:27.
Citera
2014-06-04, 09:29
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle49
Du har rätt i att man inte ska kränka någon bara för att dom är tjocka och fula. Nu är ju inte så få av FB-debattörerna lite väl raka i kommunikationen. I Kakans fall så räcker det ju att man kommenterar hennes egendomliga åsikter. Det är egentligen inte bara "en åsikt om Sommar i P1" som upprör känslorna, det är hennes negativa syn på landet hon bor i som engagerar.
"För mycket svenskt med blomsterkransar i håret" har stora utsikter att bli ett citat som lever länge.

Edit tillägg:
glömde fråga dig Bullen; är du släkt med Kakan?
Klart de är släkt. Riktig bullfika börjar med bulle och följs sedan av sju rasifierade kakor.
Citera
2014-06-04, 10:07
Bannlyst
Kakan Hermansson är en bitterfitta och hjärntvättad av PK-Sverige.
Citera
2014-06-04, 10:09
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Åh gudars skymning,
jag hade ingen aning om denna "Kakans" existens innan den tråden. Nu ville jag ta reda på va det var för person. Det skulle jag aldrig gjort, min hjärna har inte plats för mer dumheter
Citera
2014-06-04, 10:12
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen
Vad är felet att hon har en åsikt om sommar i P1?

Att hennes åsikt är sinnessjuk förstås. Är det något mer du inte begriper?
Citera
2014-06-04, 10:14
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svizzera
När ska Jimmie få prata?

Det dröjer nog... i förrgår så räknade nån programledare? upp vilka han hatade det var två personer varav Jimmie var den ena...
Citera
2014-06-04, 10:20
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Att hennes åsikt är sinnessjuk förstås. Är det något mer du inte begriper?

Håller helt med, dels så verkar inte alla säkringar vara hela hos henne. Sen så är det märkligt att man kommer med sånna uttalanden och sen gladerligen ställer upp. Ska hon vara konsekvent så kan hon gott ställa sin plats till förfogande, så dom kan ta in en annan istället som passar in på hennes beskrivning. Men antar att hon helt enkelt är uppmärksamhetskåt och förmodligen tjänar en hacka på att vara med.
Citera
2014-06-04, 10:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Producenten Bibi Rödöö verkar i alla fall ha lite ryggrad, hon ska ha heder för att hon vågar såga Kakan:

Citat:
Att inramningen på presskonferensen skulle varit nationalistisk avfärdar hon bestämt.
– Ursäkta, men det var nog det dummaste jag har hört. Det här är en sommartradition, det är allsång, midsommar och krans i håret. Så har Sommar alltid sett ut.

http://www.svt.se/kultur/kakan-1

Tack! Kakan, du föder nya nationalister. Det är ju uppenbart att ni vill provocera allt som har med Sverige att göra, men vad vill ni åstadkomma? Mer Kärlek? Mer Hat? Det sista? Ok, men varför?

"Dummaste jag hört" hm, vad sägs om att ställa hennes plats till förfogande? Varför får hon ens prata? Hur kan inkvoterade människor få vara med här?

Kakans "vänner" har förmodligen inga problem med att snacka skit bakom hennes rygg, jag kan tänka mig att hon är påfrestande så inåt helvete att umgås med. Att umgås med henne i grupp är bara att glömma, hon är en vidrig skapelse helt enkelt.

Citera
2014-06-04, 10:38
Medlem
ItsNeverLupuss avatar
Hon är en idiot som hungrar ( ) efter ytterligare publicitet. Är inte helt hundra på vad hon menar med "rasifierade personer" men om jag minns rätt så är sommarens program ganska blandat.

Det roliga med dessa blåögda monster i medialjuset är att de ständigt försöker skuldbelägga svenskar för deras homogena bekantskapskrets. Någonting ännu roligare är att deras egna kompisgäng är mer svenskt än en hemmafest på söder.
Citera
2014-06-04, 10:40
Medlem
SnubbenMedKolls avatar
Helt sjukt, vad är detta för människa. Vi lever ju i Sverige som är uppbyggt av svenskar, klart som fan att majoriteten av sommarpratare är av svensk etnisk tillhörighet, skärp dig Hermansson.
Citera
2014-06-04, 10:43
Medlem
Förvånad och glad att tom twitter verkar gå emot detta utspel av kakmonstret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in