2014-06-03, 21:27
Medlem
brianmolkos avatar
Är ni sura för det är få politiker ?
Citera
2014-06-03, 21:27
Medlem
Svizzeras avatar
När ska Jimmie få prata?
Citera
2014-06-03, 21:32
Medlem
tcfmogs avatar
Den där artikeln är något av det sjukaste jag har läst faktiskt.
Citera
2014-06-03, 21:34
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svizzera
När ska Jimmie få prata?

Inte så länge "TYSTA RASISTERNA!" prioriteras före underhållning.
Det handlar inte längre om vad lyssnaren vill höra, utan vilket budskap som är rätt.
Citera
2014-06-03, 21:37
Medlem
durruttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Det där jäkla uttrycket; "rasifierade". Vad fan, får inte jag som är svensk vara med där? Är inte min "ras" lika rasig som andra? Är andra raser rasigare?
Samtidigt påstår de som påstår sådant att det bara finns en ras.

Jag tycker du är hemskt våldsbejakande och använder härskartekniker i din attack på tramsifierade postmodernistiska raspersoner och strukturerade särartspatriarkaler

Akta så jag inte tar fram maktkönet och stoppar upp i ditt poststrukturalistiska genus.
Citera
2014-06-03, 21:37
Medlem
Man kan skratta åt detta och vifta bort det som rena galenskaper, men betänk att denna Kakan står för likadana politiska åsikter som MP, V, Fi och som i viss mån också sossarna representerar, vilka i sin tur med största sannolikhet kommer att styra landet efter nästa val. Visst är det svenska samhället redan djupt infekterat och mår inte särskilt bra p.g.a vänsterextremismen, nyliberalismen och kulturmarxismen som polariserar och håller på att slita itu landet. Men, när de rödgröna tar makten så kommer allt detta att intensifieras när svenska traditioner och annat som kan tänkas vara typiskt svenskt skall bort. Det måste alltså ersättas till varje pris med hjälp av massinvandring, hbtq, radikalfeminism, mångkultur, och förmåner för invandrare på svenskars bekostnad. Jag hoppas ni alla är medvetna om detta och att ni inte blir förvånade när förändringarna sker på riktigt.
Senast redigerad av Pazzamo 2014-06-03 kl. 21:44.
Citera
2014-06-03, 21:39
Medlem
meganegerdases avatar
Själv blev jag helt otroligt förbannad att de låter Timbuktu ta premiärprogrammet där han kommer prata om hans erfarenheter av rasism. Under hela året finns det ingen motpol som talar om sina negativa erfarenheter av omfattande invandring.

jag förstår att man inte vill ha några politiker då det är valår men man kanske skulle kunna ha någon person som är uppväxt i ett mångkulturellt område som kan kasta lite dynga på det.

satan vad arg jag blir
Citera
2014-06-03, 21:40
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svizzera
När ska Jimmie få prata?
Har han aldrig pratat i sommaravsnitten? Han leder ett parti som tog sig in i riksdagen och som kommer att få ungefär var tionde riksdagsröst i höst. Han borde få vara med för att representera Sverige, som kakan sa. Antar att hon inte har några problem med att han inte får vara med.

Sen hade kakan inte haft några problem om alla som pratade i radioprogrammet var icke-vita, även om detta inte representerar Sverige. Hon är antivit och det är där problemet ligger för henne.
Citera
2014-06-03, 21:40
Medlem
Jodkulas avatar
Jag gillade Kakan förut men hon börjar verkligen bli en parodi på sig själv. Det hon egentligen säger är; "blommor i håret är rasistiskt!". Spara på de stora orden tills dom behövs, Kakan. Du gör dig löjlig.
Citera
2014-06-03, 21:46
Medlem
Cincinnatis avatar
Dags att hon skaffar sig lite livserfarenhet från utlandet så att hon kan lära sig tänka utanför bubblan som omger Sverige. Det blir bara patetiskt när hon sitter och orerar om en massa oväsentligheter i Sverige när många andra länder har ett de facto dåligt samhällsklimat.
Citera
2014-06-03, 21:47
Medlem
Svizzeras avatar
Vem är denna "kakan"? Aldrig hört talas om människan förut. Kanske kan bli årets svensk?
Citera
2014-06-03, 21:51
Medlem
snart ska inte någonting få bli svenskt alltså? Förbjud blommor i håret! Det är rasistiskt!

Vill inte veta hur sverige ser ut om 30 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in