2014-06-04, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmadeusKrieg
Åh gudars skymning,
jag hade ingen aning om denna "Kakans" existens innan den tråden. Nu ville jag ta reda på va det var för person. Det skulle jag aldrig gjort, min hjärna har inte plats för mer dumheter

Gick i precis samma fälla..
Citera
2014-06-04, 10:58
Medlem
nestesaippuas avatar
Jag får känslan av att den här Kakan Hermansson är en redigt ihärdig gnällspik som är på tok för PK-ifierarad. Nu har jag ju bara läst om hennes olika uttalanden i tidningar och på nätet men hon verkar ju ha förlorat en del kontakt med verkligheten.

Sommar i P1 har ju en bra blandning av allt från idrottsprofiler till hiphop-artister, där de flesta har svensk bakgrund. Om det bara hade varit en eller två invandrare med så hade jag förstått allt gnäll men nu är det ju inte så.
Citera
2014-06-04, 10:59
Medlem
Dongelidongs avatar
Media fortsätter att gräva sin egen grav. Perfekt.

Tack "Kakan"!!
Citera
2014-06-04, 11:03
Medlem
Bullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Att hennes åsikt är sinnessjuk förstås. Är det något mer du inte begriper?

Jo det förstår jag att ni tycker. Men med vad ger er rätten att kränka andra människor för deras åsikter? Är det, det som är den svenska manligheten?
Citera
2014-06-04, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnubbenMedKoll
Helt sjukt, vad är detta för människa. Vi lever ju i Sverige som är uppbyggt av svenskar, klart som fan att majoriteten av sommarpratare är av svensk etnisk tillhörighet, skärp dig Hermansson.

Ja, alltså det ÄR ju förhållandevis få blattar jämfört med riket i stort, men nu är det ju bara författare/kulturfjantar/musiker osv som är med i detta program och då faller ju somalierna och MENA-packet bort ganska fort.
Citera
2014-06-04, 11:05
Medlem
Bullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Klart de är släkt. Riktig bullfika börjar med bulle och följs sedan av sju rasifierade kakor.

Grovdoppat först.
Citera
2014-06-04, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen
Jo det förstår jag att ni tycker. Men med vad ger er rätten att kränka andra människor för deras åsikter? Är det, det som är den svenska manligheten?
Vem ger HENNE rätt att kränka andra människor för deras åsikt? SR har uppenbarligen varit av åsikten att listan var bra. Hon spyr galla över den, så vad är problemet om hon får mothugg?
Bor man i SVERIGE och tycker att det är fult att vara svensk så får man vara beredd på att få kritik.
/m
Citera
2014-06-04, 11:09
Medlem
Cameltotems avatar
Fy fan din feta feminist, du kommer dö av hjärtattack

Hoppas du läser det här och flyttar till Afrika så du slipper oss RASISTER(Svenskar) och får en redig dos av KULTUR.
Citera
2014-06-04, 11:28
Medlem
emma80s avatar
Kakmonstret Hermansson tycker att det är fel ras, eller liknande, på de som ska sommarprata. För mycket svenskt i svensk radio i Sverige. Det låter för min del en aning rasistiskt, riktat gentemot svenskarna. Det finns en hel del personer där som inte är 100% svenska, eller hur man nu ska uttrycka det.

Det är ingen som tvingar henne att medverka, men att tacka nej och låta någon annan ta hennes plats lär hon inte göra. Hon vill ha uppmärksamhet, synas och höras. Så känd och betydelsefull är hon inte, i dagens samhälle är alla som får några minuter, gärna knulla och supa då, i radio eller TV stjärnstatus.

Jag hoppas att P1 kickar henne från sommarpratet istället, men då hittar väl Kakan Flatan bara ännu fler anledningar till att få uppmärksamhet. I hennes perfekta värld skulle det väl vara 100% kvinnor, 100% flator, 100% F!-fans, och 50% (minst!) invandrare som skulle få sommarprata. Och gud nåde den som skulle få för sig att klaga på ett sådant upplägg signerat Kakan
(vilket osmickrande och fult smeknamn förresten). Lever hon på kakor?
Senast redigerad av emma80 2014-06-04 kl. 11:31.
Citera
2014-06-04, 11:30
Medlem
Cincinnatis avatar
Till alla som anklagar folk för deras lytesretorik: Det är ju faktiskt inte helt oangeläget att påpeka hennes kroppsliga tillkortakommanden eftersom de förmodligen är källan till mycket av hennes hat och bitterhet gentemot samhället.
Citera
2014-06-04, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidensMan
Jaha. Den där Kakan Hermansson verkar inte klok? Har hon gått på "Frankfurtskolan"?
Hjärntvättad med genus och kulturmarxism på hög nivå kanske?

Den siste idioten här i landet är inte född än.
Det finns en film om henne på YouTube som handlar om hennes ADHD(överraskning?)
Kanalen heter just "jagharadhd". Se filmen här, 2 minuter behövs bara:

https://www.youtube.com/watch?v=xxb0rel5GMI
Hon är mentalt handikappad och har lidit av det hela sitt liv, hon beskriver sig själv och sin mentala hälsa som totalt kaos. Jag tar henne inte på allvar under dom omständigheterna.
Hon hatar sig själv och sin sjukdom och projicerar den hatenergin på svenskar och svensk kultur.
Citera
2014-06-04, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cincinnati
Till alla som anklagar folk för deras lytesretorik: Det är ju faktiskt inte helt oangeläget att påpeka hennes kroppsliga tillkortakommanden eftersom de förmodligen är källan till mycket av hennes hat och bitterhet gentemot samhället.

Ja och hennes manshat. Ingen man vill ju stoppa sin kuk i henne och då blir hon förstås sur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in