Citat:
Ursprungligen postat av
snorhalka
Jag är färsking på nätet och har inga irl kontakter. Jag vill heller inte ha Tor. Hur vet man vilka som är gröna. Kan man lita på drogshopstrådarna. Vad jag förstått hnadlas det ju med gröningar?!? Jag har inte råd att bli lurad. Finns det något annat forum än FB som inte är låst (bortsett familjeliv då=) eller ska jag chansa på blåsning?
Har du inte råd att bli blåst på 150 kr så bör du kanske inte röka?
Handlar du inrikes & använder vpn samt anonym email, så är de lugnt.
Om du inte bor typ hemma eller på något hem. Gör du det, kan du använda målvakt också.
(Målvakt = en kompis eller någon annans brevlåda)
Visst sparar den du handlar av din adress, då kan du få besök.
Men det känns otippat & liten chans att det händer.
Finns bättre utbud på darknet, men vill du slippa de så kör på drogshopstrådarna.
Citat:
Ursprungligen postat av Fagerhult
Nu har jag rökt kanske 6 gånger totalt och tänkte göra det ikväll också i brist på annat. Trodde man skulle bli mer borta än vad jag blivit. Blir väldigt trött och hungrig men igår så fick jag en del skrattanfall när jag kollade på youtube. Tycker jag röker ganska mycket när jag väl röker under en kväll. Går åt en hyfsat stor bit. 1.5g kanske
Känns som kassapose skrev att det inte är något kvalitets röka. Testa att byt langare eller säg till din befintliga att du vill ha bättre röka. Själv som daglig rökare går det inte åt så mycket som du använder. Så antingen skitdåligt röka eller så är inte cannabis din drog alternativt att du trodde det skulle kännas mer overkligt än vad det egentligen är.