2015-06-26, 21:56
Medlem
AnguishNbudwires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xodiac
Hur många mg får man plats i en sån här? (den lilla varianten 1 1/4") om man vill göra en som inte är så jättestark samtidigt som man inte vill blanda med tobak

Kanske fylla en halv sån liten?

http://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFgxMDAw/z/LGcAAOSwabhUXkay/$_57.JPG
Fyll hela eller rulla egna.. , färdigrullade är ett skämt om du inte är under 15 år.
Citera
2015-06-27, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnguishNbudwire
Fyll hela eller rulla egna.. , färdigrullade är ett skämt om du inte är under 15 år.

haha jag är nästan 30, varför är dom ett skämt dock? är det pga hipsterkulturen att det är coolare att rulla egna?

det måste väl vara ett bra mycket större skämt och större risk att man är yngre än 15 om man klagar på färdigrullade sådär när dom fyller exakt samma funktion? förutom coolhets-faktorn dock
Senast redigerad av Xodiac 2015-06-27 kl. 01:51.
Citera
2015-06-27, 02:19
Medlem
Citat:
haha jag är nästan 30, varför är dom ett skämt dock? är det pga hipsterkulturen att det är coolare att rulla egna?

det måste väl vara ett bra mycket större skämt och större risk att man är yngre än 15 om man klagar på färdigrullade sådär när dom fyller exakt samma funktion? förutom coolhets-faktorn dock

Rulla är ju en del av "the experience" vill du inte rulla och kicka tillbaka så är det mycket mer sparsamt och smart o röka ur en pipa/bong
Citera
2015-06-27, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reigns
Rulla är ju en del av "the experience" vill du inte rulla och kicka tillbaka så är det mycket mer sparsamt och smart o röka ur en pipa/bong

Inte alla som kan ha en stor bong hemma om man t.ex. har sambo, dessutom så bryr sig kanske inte alla knarkare om förberedelser utan endast om själva effekten, ungefär som alla kanske inte bryr sig om hur fint vinet är utan endast vill bli flula.
Citera
2015-06-27, 02:57
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Hur många mg får man plats i en sån här? (den lilla varianten 1 1/4") om man vill göra en som inte är så jättestark samtidigt som man inte vill blanda med tobak

Kanske fylla en halv sån liten?

http://i.ebayimg.com/00/s/MTAwMFgxMDAw/z/LGcAAOSwabhUXkay/$_57.JPG

Färdiga cones är aldrig fel!
Röker du rent så går det ju ner en gubbe av bra kvalitet iaf.
Citera
2015-06-27, 04:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frostflakes
Färdiga cones är aldrig fel!
Röker du rent så går det ju ner en gubbe av bra kvalitet iaf.

Jo är bara rädd att det blir för mycket om jag fyller och puffa i mig en hel sån ren själv då jag kommer få grönt av extremt bra kvalité, för jag inte är en van rökare
Citera
2015-06-27, 17:59
Medlem
snabb fråga.

brukar grinda hasch i en grinder då jag är för lat för att smula skiten.

Nu är mitt hash slut och min langare verkar vara upptagen och inte svarar.

Har skrapat bort haschet som fanns i grindern med en vass kniv och fått med fina flisor av aluminium.

Hur farligt är det att att röka det?

Smält aluminium kan väl inte vara bra att andas in?
Citera
2015-06-27, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muhahaha94
snabb fråga.

Har skrapat bort haschet som fanns i grindern med en vass kniv och fått med fina flisor av aluminium.

Hade inte rökt det, men försök pilla bort aluminiumet så gott det går - det som inte syns finns inte kan man säga
Citera
2015-06-27, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reigns
Hade inte rökt det, men försök pilla bort aluminiumet så gott det går - det som inte syns finns inte kan man säga

Slutade med att jag slängde det, vågade inte röka det.

Kunde inte få bort allt. Det fanns otroligt små flisor som glänste när jag lyste med en lampa.
Citera
2015-06-28, 01:48
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Jo är bara rädd att det blir för mycket om jag fyller och puffa i mig en hel sån ren själv då jag kommer få grönt av extremt bra kvalité, för jag inte är en van rökare

Ingen som tvingar dig att röka HELA?

Citat:
snabb fråga.

Hade inte rökt det, om du nu inte kan få ut skiten ur de tunna flagnen. ^^
Rökt bong/pip skrapet ist?
Citera
2015-06-28, 16:35
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Slutade med att jag slängde det, vågade inte röka det.

Kunde inte få bort allt. Det fanns otroligt små flisor som glänste när jag lyste med en lampa.
Det va ju synd att jag inte kom med min briljans innan... Men det hade kanske funkat att dra en magnet över.
Citera
2015-06-28, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frostflakes
Ingen som tvingar dig att röka HELA?

haha, men jag är en sån som inte orkar spara på en halv joppe lixom, men tänker mer på att jag vill försöka få en perfekt lagom mängd i en färdigrullad sån joppe och kunna dra i mig hela utan att jag blir för bäng. Tänker mig kanske att fylla en halv sån med väldigt starkt/potent gräs om man inte är van rökare ? 5-6 stora bloss typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in