Citat:
Ursprungligen postat av
chaos2000
Men dom minsta delarna som alltså är mest hackade, dom åker väl igenom vid sidan om stenen/kulan?
Och galler borde väl vara svårt att få att passa utan att det lägger sig på tvären?
En annan fråga till er experter:
måste man elda på med tänkaren hela tiden samtidigt som man suger för att det inte bara ska bli kanterna som används utan faktiskt allt man lägger i?
Nä, hade så mycket tjära/skit på min kula att allt fastnade, så hade jag en THC-bombad kula när allt annat var slut, smakade bränt och vidrigt men gick iväg som "svart afghan" för 700/5.
I och med att du bongar spelar det inte nämnvärt med roll om du eldar på eller inte. Men ja, utan tobak behöver jag elda på om jag inte har choke-stora bitar i, då brinner det av sig självt. Köp tändstickor istället så kan du mysa med dem istället för att bränna dig på stålet..
Men du, kan du inte bli förebild för framtidens stoners (som inte är över 15 än) och inte röka det, utan äta all din cannabis istället? Kokosolja tordes fungera att göra en cb-kräm av, effekten är markant längre men tydligen något svagare rus.
Citat:
Ursprungligen postat av
drFish
Eller i värsta fall lite aluminiumfolie som du sticker några hål i med en tandpetare. Funkar i nödfall.
En huff in i bongen och allt flyger åt tjossan...