Citat:
Ursprungligen postat av
Chestbrah
Hur får ni era spliffar att brinna "rakt" och att inte slockna med jämna mellanrum? Jag stöter på det problemet allt för ofta. Har det att göra med hur bra man är på att rulla, hur packad spliffen är, hur finfördelat innehållet är eller hur man tänder den?
Jag kanske måste lära mig rulla bättre
*EDIT* Skitsamma, såg en video på youtube nyss och inser nu att jag rullar helt fel. Och ändå har jag rökt ett bra tag nu, och rullat många spliffar. Haha fyfan vad dålig jag är

Alla mina spliffar slocknar efter ett tag, men brinner alltid rakt, fint, och 15 min om du är själv. Finfördelad hasch med cigaretter som legat på bordet några timmar så dom är lätta att smula ur tobaken, 0.2 gram per joint och en halv cigarett, ett stort rullpapper, mindre filter än dom flesta, packar ganska bra och det glöder fint under en bra period.
Sen är det dumt att röka för hårt, har en polare som aldrig fattat trots att han rökt hur länge som helst, han har riktigt stora bloss och röker upp en joint på någon minut, den brinner snett och han bränner sig om läpparna, klagar sen på att det är dåligt röka.
Sug med måtta liksom.