2014-09-27, 00:05
Medlem
ex69-dtrs avatar
Vänta nu... Du säger att du ska röka för andra gången och sen gå hem? Dessutom 1 gram cannabis. Det är väldigt mycket och får dom mest inrökta rävarna snurriga!

Låter som en dålig idé enligt mig. Cannabis ska avnjutas i lugn och ro och det kommer det garanterat inte vara om du kommer hem (till dina föräldrar) stinker gräs, och har rökt 1 gram...

Edit : Kom på att detta ska skrivas i nybörjartråden.
Citera
2014-09-27, 00:09
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Vänta nu... Du säger att du ska röka för andra gången och sen gå hem? Dessutom 1 gram cannabis. Det är väldigt mycket och får dom mest inrökta rävarna snurriga!

Låter som en dålig idé enligt mig. Cannabis ska avnjutas i lugn och ro och det kommer det garanterat inte vara om du kommer hem (till dina föräldrar) stinker gräs, och har rökt 1 gram...

Edit : Kom på att detta ska skrivas i nybörjartråden.

My bad! Ska dela med en av mina vänner

Ska inte hem direkt kanske en 30 minuter efter
Citera
2014-09-27, 00:10
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OncePostNeverBack
My bad! Ska dela med en av mina vänner

Ska inte hem direkt kanske en 30 minuter efter
Enkel lösning: Sov över hos din vän.
Citera
2014-09-27, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Enkel lösning: Sov över hos din vän.

Vill ha ett svar på detta bara

Kommer det märkas om jag pratar eller svarar kort? Kommer spendera ruset med cola,chips och lite film i min säng så undrar bara hur det är när jag ska prata?

(inte så insatt)

(flyttad)
Senast redigerad av OncePostNeverBack 2014-09-27 kl. 00:17. Anledning: bump
Citera
2014-09-27, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OncePostNeverBack
Vill ha ett svar på detta bara

Kommer det märkas om jag pratar eller svarar kort? Kommer spendera ruset med cola,chips och lite film i min säng så undrar bara hur det är när jag ska prata?

(inte så insatt)

(flyttad)
Kom hem diskret, gå in på ditt rum och avnjut ruset diskret i din ensamhet om du inte vill torska för dina föräldrar.
Citera
2014-09-28, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Kom hem diskret, gå in på ditt rum och avnjut ruset diskret i din ensamhet om du inte vill torska för dina föräldrar.

Rökte idag istället kom hem verkade vara väldigt misstänksamma undra om dom fatta anyway soft kväll
Citera
2014-09-28, 16:33
Medlem
Hur blir man mest bäng när man röker?

Tjena.

Jag har ingen erfarenhet av vanlig rökning och har bara rökt grönt i ca 3 månader. Det jag undrar är hur man röker bäst, för att bli mest bäng?

Tänker då i banor som t ex om det är bättre att dra ett hårt bloss än två lätta? Är det bra att hålla inne röken så länge som möjligt eller kan man blåsa ut direkt? Jag brukar hålla in röken tills jag inte kan andas, det kanske är onödigt?

En annan grej jag brukar göra att efter bongen är fylld med rök så brukar jag dra ett "näsbloss" ur bongen, funkar detta ens? Resonserar att "snorta" andra droger brukar ju slå hårdare än att röka dem, men vet givetvis att detta resonemanget med största sannolikhet inte är samma på cannabis rök .

Vad har ni för tips att ge för att det ska slå hårdare/snabbare när man röker?

Tack på förhand.
Citera
2014-09-28, 16:39
Medlem
Obelix2s avatar
Ta dina två tummar och sett dom mot varandra, så du har naglarna mot dig så att säga. Du lägger jollen emellan där och samtidigt kupar du dina händer, så att så lite luft som möjligt ska komma igenom. Öppna käften och sätt läpparna mot dina tummar ocg sug in ordentligt.

Förstår du?
Citera
2014-09-28, 16:39
Medlem
BottleBenders avatar
Mopedhjälm med nedfällbart visir. Ta några bloss, håll inne, fäll ner visiret.
Nu hotboxar du som bara fan.
Citera
2014-09-28, 17:30
Medlem
padddans avatar
Det är marginellt om mängden är densamma, en vaporizer är ett av dom mest effektiva sätten att administrera cannabisen på och ger även mindre waste än när du förbränner rökat.

Vill du bli så stenad att du ligger fastklistrad i soffan som en efterbliven grönsak, gör ett cannabissmör och baka något gott. Krävs dock att du ökar mängden du vanligtvis röker. Ett par gubbar bra röka per person är en bra limmadisoffandos.
Citera
2014-09-28, 17:47
Medlem
Rök bong eller rök mer
Citera
2014-09-28, 18:14
Medlem
Du tar en riktigt bra bit med bho eller shatter och röker det med en Sublimator. Då kan jag lova dig att du mår riktigt bra efter det och du kommer aldrig ha varit så bäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in