2015-07-31, 13:37
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn
Ge mig ett enkelt sätt att grinda mina buds på om man inte har en grinder

Sax
Citera
2015-07-31, 13:57
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Nagelsax. Smidigt och enkelt att förvara.
Citera
2015-08-03, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemak
Jag har inte rökt sedan ungdomens glada dagar, men nu i sommar snubblade jag över en bekant som vet en som säljer och det var ett kärt återseende. Men, som jag minns det brukade jag bli skönt soft och sova väldigt gott. Med det här rökat blir jag förvisso soft, men jag får så jävla bra idéer och det är omöjligt att somna. Måste upp och byta musik, måla en hylla i köket, bläddra igenom en massa gamla sparade bilder och prova ett nytt recept på blåbärspaj och sånt.
För någon dag sen drack jag ett glas vin när ruset började avta, då sov jag gott, men annars liknar det här inte alls hur jag minns det som sagt...
Min bekant är inte insatt i vad hennes kompis säljer. vad är det för nåt jag har fått tag på tror ni? Gillar det här bättre än segrökat för 20 år sen...

En sativadominant strain!
Citera
2015-08-03, 14:43
Medlem
Citat:

Sax och snapsglas fungerar ganska bra.
Citera
2015-08-03, 15:56
Medlem
Om man röker Indica sen efter Sativa,blir man hybridbäng då?
Citera
2015-08-04, 02:30
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
mixer
Citera
2015-08-04, 08:44
Medlem
MauseRRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virre87
En polare käkar Voxra(någon form av antidepressivt tror jag?) och undrar om det kan ha någon dålig effekt på gräset eller tvärs om? Någon som vet?

Käkar han antidepp är cb inget att rekomendera. Stakt psyke är bra om man ska röka
Citera
2015-08-04, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MauseRR
Käkar han antidepp är cb inget att rekomendera. Stakt psyke är bra om man ska röka
Jag tycker att indica är en skitbra medicin mot depression och ångest.
Citera
2015-08-06, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MauseRR
Så bara för man äter antidepressiva så har man automatiskt svagt psyke? Vad är ett " starkt psyke "?
Snacka om att tänka i svart o vitt, låg IQ
Citera
2015-08-06, 23:11
Medlem
errikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemak
Jag har inte rökt sedan ungdomens glada dagar, men nu i sommar snubblade jag över en bekant som vet en som säljer och det var ett kärt återseende. Men, som jag minns det brukade jag bli skönt soft och sova väldigt gott. Med det här rökat blir jag förvisso soft, men jag får så jävla bra idéer och det är omöjligt att somna. Måste upp och byta musik, måla en hylla i köket, bläddra igenom en massa gamla sparade bilder och prova ett nytt recept på blåbärspaj och sånt.
För någon dag sen drack jag ett glas vin när ruset började avta, då sov jag gott, men annars liknar det här inte alls hur jag minns det som sagt...
Min bekant är inte insatt i vad hennes kompis säljer. vad är det för nåt jag har fått tag på tror ni? Gillar det här bättre än segrökat för 20 år sen...

Här är en youtube video från leafly som förklarar skillnader på weed och weed
Citera
2015-08-07, 00:00
Medlem
TeslaTeslas avatar
Ska köpa 3 gram. Hur mycket borde det till synes vara? Kan någon visa en bild? Jag brukar inte röka rätt så ofta. Känns rätt så konstigt att ta med sig en våg liksom.. Haha
Citera
2015-08-07, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeslaTesla
Ska köpa 3 gram. Hur mycket borde det till synes vara? Kan någon visa en bild? Jag brukar inte röka rätt så ofta. Känns rätt så konstigt att ta med sig en våg liksom.. Haha

Det går inte se. En trea av ett kompakt hasch kan vara hälften så stor som en trea torrt poröst hasch och samma gäller för gräs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in