2015-02-24, 00:45
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalrepus
Kan bensodiazepiner avbryta ett cannabisrus? Säg, om man inte gillar det eller exempelvis blir paranoid?

Mvh
Enligt vänner som brukar både och är det snarare tvärt om, benzo+röka=extra beng. Däremot lär paranojja och liknande försvinna om man brukar upplelva det.
Citera
2015-02-24, 10:39
Medlem
Är något av en newbie trotts att jag rökt på innan, dock var det många år sedan.

Har aldrig fått hallicar av att röka marijuan och undrar om det är vanligt eller kan hända?
Vilket gräs är det som ger bäst rus? Jag är endast ute efter ett skönt lugn och att bli lite gladare och även bli av med en del fysisk smärta..

Tänker mig att jag ligger på en strand i ett solig land och vill röka på för den sköna känslan. Vad ska jag gå på? Vad ska jag köpa och hur blandar man den bästa jointen? Med tobak?

Har blandat med tobak innan men som sagt de va ett tag sedan jag rökte på, närmare bestämt 10år sedan!!
Citera
2015-02-24, 14:00
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Enligt vänner som brukar både och är det snarare tvärt om, benzo+röka=extra beng. Däremot lär paranojja och liknande försvinna om man brukar upplelva det.

Så man blir alltså extra bäng men blir av med eventuell paranoia?
Citera
2015-02-24, 14:01
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Tycker du inte om ruset så peta inte i dig annat
Utan låt det sjunka undan bara

Okej tack för tipset!
Citera
2015-02-24, 18:19
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Hur ser 1g ut ungefär?

Fixade av en kompis och han skulle ta en liten bit, så undrar hur 1g ser ungefär så han inte tar skitmycket
Citera
2015-02-24, 18:37
Medlem
hilerals avatar
Hallå!

Jag har en fråga, jag pissade positivt på ett prov för thc. Sedan när analysen kom stod det att pisset var rent från thc.. Hur är det möjligt att det först blev positivt och sedan negativt?
Citera
2015-02-24, 18:55
Medlem
mSrks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hileral
Hallå!

Jag har en fråga, jag pissade positivt på ett prov för thc. Sedan när analysen kom stod det att pisset var rent från thc.. Hur är det möjligt att det först blev positivt och sedan negativt?

Hur mycket och hur nära inpå provet hade du rökt?
Citera
2015-02-24, 19:32
Medlem
min kompis o Ja rökte. o hon spydde o började svamla. och hon typ sover o svamlar skit mycket. vad händer? började nästan bli nojjig.
Citera
2015-02-24, 19:58
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OncePostNeverBack
Hur ser 1g ut ungefär?

Fixade av en kompis och han skulle ta en liten bit, så undrar hur 1g ser ungefär så han inte tar skitmycket
Varierar mycket beroende på fuktighet och liknande. http://i703.photobucket.com/albums/w...r/HPIM4842.jpg här är 1 gram. http://imgur.com/rMKSvOa och sen kan du jämföra med detta. Dock är det första bilden ungefär vad 1 gram ser ut som i Sverige.
Citera
2015-02-24, 20:17
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillakorven
Är något av en newbie trotts att jag rökt på innan, dock var det många år sedan.

Har aldrig fått hallicar av att röka marijuan och undrar om det är vanligt eller kan hända?
Vilket gräs är det som ger bäst rus? Jag är endast ute efter ett skönt lugn och att bli lite gladare och även bli av med en del fysisk smärta..

Tänker mig att jag ligger på en strand i ett solig land och vill röka på för den sköna känslan. Vad ska jag gå på? Vad ska jag köpa och hur blandar man den bästa jointen? Med tobak?

Har blandat med tobak innan men som sagt de va ett tag sedan jag rökte på, närmare bestämt 10år sedan!!
Tror nog du vill ha indica, dock är 95% av allt som säljs hybrider, oftast så får man inte veta strain namnet på det man köper i Sverige. Joint = endast tobak, spliff = utblandat, de flesta använder tobak men om man ogillar det så kan man köpa knaster istället.
Citera
2015-02-24, 21:16
Medlem
hilerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mSrk
Hur mycket och hur nära inpå provet hade du rökt?

Det hör inte till saken, hur kan det visa är frågan?
Citera
2015-02-24, 22:38
Medlem
Tjenare!

Tänkte besöka en polare i Uppsala över en helg, och vi tänkte schteka lite var tanken. Min polare bor i Flogsta och där hade dom inte filter till pipa, sa han. Så nu undrar jag var ni brukar handla era filter i stan? Eller måste man dra till Stockholm för det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in