2009-07-23, 22:56
Medlem
overstegeneral1s avatar
shit sån måste ja köpa på en gång
Citera
2009-07-23, 23:30
Medlem
Ultras10s avatar
Tror ingen kommer bli besvinken som köper, i alla fall inte den varianten jag hade. Men kom ihåg att ni betalar 200kr för någonting ni kan använda en gång.
Citera
2009-07-23, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultras10
Tror ingen kommer bli besvinken som köper, i alla fall inte den varianten jag hade. Men kom ihåg att ni betalar 200kr för någonting ni kan använda en gång.

vilken hade du då..?
Citera
2009-07-23, 23:41
Medlem
JimGooses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultras10
Men kom ihåg att ni betalar 200kr för någonting ni kan använda en gång.
Peta loss ringen som håller fast insatsen eller använd kondom.
Citera
2009-07-24, 11:26
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlfHamrin
Så manne, jag kommer alltså få uppleva den ultimata kuk feeling känslan om jag köper den här manicken?

I Hamrins långa framgångsrika liv har han upplevt många ultimata känslor, men aldrig en ultimat kuk feeling känsla. Får lov att erkänna att jag blir lockad utav att få uppleva en kuk feeling också. Nu när jag skrev det lät det annorlunda än hur jag tänkte det. Vill jag egentligen känna en kuk feeling?
Åh fy faen..

Jag är blivit rätt luttrad genom åren och är inte så lättroad av något som jag läser på nätet men det här gav mig en garvattack.
Tack..

Så smakar vi på meningen igen...:
Så manne, jag kommer alltså få uppleva den ultimata kuk feeling känslan om jag köper den här manicken?
Citera
2009-07-24, 11:56
Medlem
Ultras10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manne
vilken hade du då..?

Jag hade den vita som hetet Deep Throat Soft eller något åt der hållet
Citera
2009-07-24, 14:22
Medlem
UlfHamrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Åh fy faen..

Jag är blivit rätt luttrad genom åren och är inte så lättroad av något som jag läser på nätet men det här gav mig en garvattack.
Tack..

Så smakar vi på meningen igen...:

Alltid skönt att man kan underhålla någon. Dock får jag nog ändå ge mest utav äran till manne som själv myntade uttrycket efter att han själv testat sin Tenga Cup. Det var mer eller mindre öppet mål.
Citera
2009-07-24, 14:31
Medlem
Denna kan man visst använda åter:

http://www.tenga-ne.com/se/products.html?page=shop.product_details&flypage=fl ypage.tpl&product_id=17&category_id=9

Kan inte någon som inte får ligga köpa en och skriva en recension. Jag hade mycket väl kunnat köpa en som komplement när man inte har en kvinna bredvid sig.
Citera
2009-07-24, 19:24
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlfHamrin
Alltid skönt att man kan underhålla någon. Dock får jag nog ändå ge mest utav äran till manne som själv myntade uttrycket efter att han själv testat sin Tenga Cup. Det var mer eller mindre öppet mål.
Jodå, det vet jag.
Manne verkar vara en skön kille, kanske en smula ...hmm naiv...

No offence, Manne !
Citera
2009-07-24, 20:19
Medlem
du hade väl åtminstone kondom när du körde den
Citera
2009-07-24, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 747
Sitter här nytömd i en FleshLight som jag lånade av en polare. Måste säga att känslan var grym, känns nästan exakt som den riktiga varan. För er som inte vet vad en Flesh Light är kan kolla på deras hemsida.

Efter en noga rengöring bestämde jag mig för att stoppa kuken i den, man fick lirka lite för att få in den men sen funkade det bra. Känslan var sjuk, kändes nästan exakt som en riktig. Polaren köpte den på skoj och har testat två gånger, efter det har den gått laget runt och alla som har testat verkar tycka samma sak. Kan tänka mig att om 10 år kommer grabbar som nyss torskat oskulden säga "Fan, det kändes ju som en äkta FleshLight".

Vet inte riktigt vad grejen kostar, och jag vetefan om det är värt det men det var iaf coolt att testa. Det jag kan tycka är dock att om jag vill runka så vill jag göra det på normalt sätt annars foredrar jag nog att knulla på riktigt, men för er som inte har någon house-pussy och har svårt att få till det på krogen kan jag nästan rekommendera den. En sak som en polare berätta var att man kunde sätta den emellan soffkuddarna och knulla "doggy-style"

vilken av dem köpte du då ..var det den dära du knullade eller

http://www.fleshlight.se/fleshlight_se/product_info.php?cPath=21&products_id=48

679SEK

http://www.getprice.com.au/images/uploadimg/495/350__1_product_804.jpg

Pink Butt Fleshlight vilken av dem är bäst då mest äkta kännsla.?
var det som en äkta röv eller fitta då, realistiskt ..
Senast redigerad av manne 2009-07-24 kl. 21:44.
Citera
2009-07-24, 21:34
Medlem
varför köpa i från en massa utländska internationella skit siter för..

Är det inte bättre med standard och orginal varianten och den allra äkta.

Man vill ju inte köpa en låg budget variant eller en fake ju..

här är i alla fall orginalen..

http://www.fleshlight.se/

fan ska också köpa en sådan är nog tusen gg bättre än tenga dock ju.

och om man sedan kan använda den flera gånger också ju

denna hära så får det bli då. för min del..

http://www.fleshlight.se/fleshlight_se/product_info.php?cPath=21&products_id=39
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in