2012-09-18, 16:35
Medlem
GrafvityRidees avatar
De var riktigt bra saker de här de kändes exakt på riktigt, jäklar dem duktiga på sakpa saker Amaerikarna
Citera
2012-09-22, 21:24
Medlem
Idag har jag beställt:

FleshLight Blade:
http://www.fleshlight-international.eu/blade/

FleshJack Sword:
http://www.fleshjack-international.eu/sword/
Citera
2012-09-24, 09:02
Medlem
Pasiphaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrafvityRidee
De var riktigt bra saker de här de kändes exakt på riktigt, jäklar dem duktiga på sakpa saker Amaerikarna

Köp de japanska istället. Tusen gånger bättre än Amerikanarnas.
Citera
2012-09-25, 01:55
Medlem
Herr Norrlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pasiphae
Köp de japanska istället. Tusen gånger bättre än Amerikanarnas.

Har du nån bra länk till japanska lösfittor?
Citera
2012-09-25, 17:24
Medlem
vivalarevolucions avatar
Tror inte jag vågar alltså...
vuxen.se är de pålitliga? Hur är det med den personliga informationen osv?
Citera
2012-09-25, 18:28
Medlem
Idag fick jag Blade och Sword!

Jag beställde på lördag, paketet skickades på måndag och idag fick jag det. Det var snabbt!
Citera
2012-09-25, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalarevolucion
Tror inte jag vågar alltså...
vuxen.se är de pålitliga? Hur är det med den personliga informationen osv?
Alla som säljer sexleksaker skickar i diskreta paket. Man kan inte se på paketet vad det innehåller, det står inte heller på paketet vad det innehåller. Så du kan lugnt beställa.

Jag har själv beställt flera gånger från vuxen.se och det har funkat hur bra som helst!
Citera
2012-09-26, 23:19
Medlem
vivalarevolucions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glimmer2
Alla som säljer sexleksaker skickar i diskreta paket. Man kan inte se på paketet vad det innehåller, det står inte heller på paketet vad det innehåller. Så du kan lugnt beställa.

Jag har själv beställt flera gånger från vuxen.se och det har funkat hur bra som helst!
Jag undar lite hur beställningsprocessen går till.
Får man avit via mejlen eller...? Inte handlat över nätet så många ggr tidigare.
Citera
2012-09-26, 23:36
Medlem
Citat:
Jag undar lite hur beställningsprocessen går till.
Får man avit via mejlen eller...? Inte handlat över nätet så många ggr tidigare.
Antingen så får man en avi i brevlådan, eller så får man ett SMS när paketet finns att hämta ut.
Citera
2012-09-26, 23:58
Medlem
vivalarevolucions avatar
Citat:
Antingen så får man en avi i brevlådan, eller så får man ett SMS när paketet finns att hämta ut.
Du verkar ha handlat på vuxen.se - föredrar du att man skapar ett konto? Paranojjan träder fram... kontot är väl "dolt" som på andra sidor, eller ser alla i världen att vivalarevolucion har köpt sig det ena med det andra? Tänkte nämligen storhandla för att stilla mitt extrema begär efter fitta med en fitta, fast en lös sådan förstås!
Citera
2012-09-27, 00:09
Medlem
Citat:
Du verkar ha handlat på vuxen.se - föredrar du att man skapar ett konto? Paranojjan träder fram... kontot är väl "dolt" som på andra sidor, eller ser alla i världen att vivalarevolucion har köpt sig det ena med det andra? Tänkte nämligen storhandla för att stilla mitt extrema begär efter fitta med en fitta, fast en lös sådan förstås!
Jag har ett konto på vuxen.se
När man ska logga in på kontot, så gör man det med sin e-post adress och ett lösenord. Det är ingen annan som kan se vad du har beställt, det är bara du som kan logga in på ditt konto.
Citera
2012-09-27, 00:17
Medlem
vivalarevolucions avatar
Citat:
Jag har ett konto på vuxen.se
När man ska logga in på kontot, så gör man det med sin e-post adress och ett lösenord. Det är ingen annan som kan se vad du har beställt, det är bara du som kan logga in på ditt konto.
Eftersom ett konto tydligen inte är obligatoriskt för att kunna handla där, då kan man väl bara skriva in random namn etc. fast rätt epostadress. Om kundkontot inte är anonymt dvs (tvivlar starkt till 99% att det är så, men jag vill vara hundra på att så är fallet - det handlar ju trots allt om något syndigt!)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in