2018-11-06, 15:36
Medlem
Darwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag spelar mestadels på min Witch Doctor som klarar över Torment VI. Men jag kan överleva på Torment X, men det blir lite för svårt och moståndarna tål väldigt mycket.

Jag är snart uppe med Barbarian just nu på level 70. Det är kul att köra alla klasser.
Vilken klass förerar du?

Witch Doctor är roligast att köra och därefter Wizard. Barbarian får nog gå till den klassen jag uppskattar minst.

Jag brukar alltid köra med melee karaktärer. Men stör mig på att det i princip bara är barbaren som faktiskt använder vapnen man plockar upp.

Munken till exempel, som kan kånka runt på en stor yxa, men istället börjar barfotasparka demonerna på smalbenen när det blir slagsmål...
Citera
2018-11-06, 17:34
Medlem
270215s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darwin
J
Munken till exempel, som kan kånka runt på en stor yxa, men istället börjar barfotasparka demonerna på smalbenen när det blir slagsmål...

det där verkar vara nån Blizzard standard det är ju samma sak med munkar i WoW, drar runt med en stor bambu pinne på ryggen men blir det fight viftar den med tassarna istället för det mesta.

Det är väl en föreställning hos företaget att det är så stridsmunkar funkar =)
Citera
2018-11-13, 14:25
Medlem
who-s avatar
Hola! Lirar folk mest på pc eller ps4a? Funderar att köpa detta till ps4a för jag spelade mycket på pc förr men är faktiskt en konsol person nu mera !

Bless
Citera
2018-11-15, 18:11
Medlem
who-s avatar
Nästa vecka blir det att köpa diablo och nya expansioner till ps4a. Ska bli roligt att lira Diablo igen och försöka få tag i nya feta items.
Citera
2018-11-15, 18:44
Medlem
Fotbollscognacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Nästa vecka blir det att köpa diablo och nya expansioner till ps4a. Ska bli roligt att lira Diablo igen och försöka få tag i nya feta items.

Tror du det kommer släppas på Black Friday? är själv sugen på Diablo men tycker 600kr är lite för saftigt.
Citera
2018-11-15, 18:56
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollscognac
Tror du det kommer släppas på Black Friday? är själv sugen på Diablo men tycker 600kr är lite för saftigt.

Jag hoppas ju på det ! Håller med dig att 600kr är saftigt.
Citera
2018-11-16, 04:23
Medlem
N!xxos avatar
Citat:

Nu har inte jag spelat D3 sedan säsong 2-3(?).. men ska du skaffa dig d3 på PS4 så håll dig borta från online. När jag körde kryllade det av moddade items online. Folk sprang runt med items med 9999999dmg etc förstörde upplevelsen totalt. Dom hade vapen + all gear med 3 sockets osv osv. Vet inte om blizzard gjort någon åtgärd på detta nu, men när jag körde strunta dom i det totalt. Bara en heads up
Citera
2018-11-16, 13:59
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Nu har inte jag spelat D3 sedan säsong 2-3(?).. men ska du skaffa dig d3 på PS4 så håll dig borta från online. När jag körde kryllade det av moddade items online. Folk sprang runt med items med 9999999dmg etc förstörde upplevelsen totalt. Dom hade vapen + all gear med 3 sockets osv osv. Vet inte om blizzard gjort någon åtgärd på detta nu, men när jag körde strunta dom i det totalt. Bara en heads up

Hur länge sedan var det ? Dom måste ju ha gjort något åt det där problemet nu. Just därför jag vill köpa D3 så att jag ska kunna lira online på ps4a.
Tack för upplysningen iaf.
Senast redigerad av who- 2018-11-16 kl. 14:28.
Citera
2018-11-16, 14:16
Medlem
who-s avatar
Citat:

Enligt ps store så kommer det att kosta 179 kr bara =)
Kommer garanterat köpa den.

Härliga tider min vän.

Bless
Senast redigerad av who- 2018-11-16 kl. 14:27.
Citera
2018-11-16, 15:52
Medlem
Fotbollscognacs avatar
Citat:
Jag hoppas ju på det ! Håller med dig att 600kr är saftigt.

Citat:
Enligt ps store så kommer det att kosta 179 kr bara =)
Kommer garanterat köpa den.

Härliga tider min vän.

Bless

Satt och tummade (X) knappen i köpläget igår, men var för snål så jag avvaktade. Vilket jag är väldigt glad för idag. Köpte det på PS4 store nyss. Gäller att ha is i magen min vän!

Tack för att du har sparat mig 400kr ish.
Citera
2018-11-16, 18:14
Medlem
who-s avatar
Citat:
Satt och tummade (X) knappen i köpläget igår, men var för snål så jag avvaktade. Vilket jag är väldigt glad för idag. Köpte det på PS4 store nyss. Gäller att ha is i magen min vän!

Tack för att du har sparat mig 400kr ish.

Inga problem, glad att jag kunde hjälpa till =)
Ska bli härligt att lira efter några års uppehåll.
Skriv gärna hur det är på online läget. Alltså om det är bra eller dåligt. Första gången jag ska köra på Playstation, har annars bara lirat på PC. Ska köpa det nya D3 nu i helgen eller på måndag senast.
Citera
2018-11-19, 14:13
Medlem
who-s avatar
Är det värt att köpa nya Diablo på ps4? Isåfall köper jag den idag. Vill gärna veta mer om det av folk som lirar på ps4. Snabba svar uppskattas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in