2018-09-21, 03:52
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
vilken tid går season 15 live idag?

Brukar vara runt 17-18 tror jag. Googla.
Citera
2018-09-21, 05:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Brukar vara runt 17-18 tror jag. Googla.

såg att det var 17.00

vad ska man köra för build denna season tro? har inte spelat d3 på länge. Är condemn crus fortfarande bra?
Citera
2018-09-21, 05:53
Medlem
Anonymt.konto12s avatar
Kanske skulle testa Diablo 3....Vore kul.
Citera
2018-09-21, 14:38
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
såg att det var 17.00

vad ska man köra för build denna season tro? har inte spelat d3 på länge. Är condemn crus fortfarande bra?

Jag kör nog på WW barb eller nån vettig wiz om det går att köra utan archon... xP
Citera
2018-10-06, 09:09
Bannlyst
Jag spelar mestadels på min Witch Doctor som klarar över Torment VI. Men jag kan överleva på Torment X, men det blir lite för svårt och moståndarna tål väldigt mycket.

Jag är snart uppe med Barbarian just nu på level 70. Det är kul att köra alla klasser.
Vilken klass förerar du?

Witch Doctor är roligast att köra och därefter Wizard. Barbarian får nog gå till den klassen jag uppskattar minst.
Citera
2018-11-04, 13:46
Medlem
Har bara en ps3a tillgänglig. Är det nån idé att köpa den till ps3? Sugen på att lira, var så länge sedan nu.
Citera
2018-11-05, 16:05
Medlem
manfred85s avatar
Vart får man tag på sakerna så att man kan köpa hellfire ringen/ringarna.

Kan man inte tillverka dem hos smeden?
Citera
2018-11-05, 17:22
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfred85
Vart får man tag på sakerna så att man kan köpa hellfire ringen/ringarna.

Kan man inte tillverka dem hos smeden?
Man köpa planerna av handlaren Squirt som håller till i Hidden Camp (Act II). Sen kan smeden tillverka dem om du har materialen som behövs.
Senast redigerad av Banzai-Perkele 2018-11-05 kl. 17:24.
Citera
2018-11-05, 20:32
Medlem
manfred85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banzai-Perkele
Man köpa planerna av handlaren Squirt som håller till i Hidden Camp (Act II). Sen kan smeden tillverka dem om du har materialen som behövs.

Planen har jag redan köpt , men för att crafta själva ringen så krävs det vissa föremål som jag inte har.
Citera
2018-11-05, 23:12
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfred85
Planen har jag redan köpt , men för att crafta själva ringen så krävs det vissa föremål som jag inte har.

Det är juveleraren som tillverkar ringar och amuletter. För att få material som måste man först döda "key wardens" (eller vad de heter). Sen ta med sig det han droppar till New Tristram och slå sönder dörren bakom helaren där. Inne i det rummet kan man aktivera itemsen man får från "key gubbarna". Det finns en "key gubbe" i varje akt från 1 till 4. De är markerade med en nyckel på kartan och är slumpmässigt utplacerade på kartan. Man får upp en lila pil man kan följa.
Citera
2018-11-06, 01:04
Medlem
manfred85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Det är juveleraren som tillverkar ringar och amuletter. För att få material som måste man först döda "key wardens" (eller vad de heter). Sen ta med sig det han droppar till New Tristram och slå sönder dörren bakom helaren där. Inne i det rummet kan man aktivera itemsen man får från "key gubbarna". Det finns en "key gubbe" i varje akt från 1 till 4. De är markerade med en nyckel på kartan och är slumpmässigt utplacerade på kartan. Man får upp en lila pil man kan följa.

Okej så det är i heretics abode du menar antar jag som man aktiverar items.

Inga problem det ska jag väl fixa , tackar för hjälpen.
Citera
2018-11-06, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymt.konto12
Kanske skulle testa Diablo 3....Vore kul.

Man fastnar lätt i spelet. Gillar diablo mycket faktiskt
Vilken konsol ska du lira på? Eller kör du dator?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in