2018-11-19, 15:51
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Är det värt att köpa nya Diablo på ps4? Isåfall köper jag den idag. Vill gärna veta mer om det av folk som lirar på ps4. Snabba svar uppskattas!

Vadå nya?
Citera
2018-11-19, 19:19
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Vadå nya?

Nya expansionen
Citera
2018-11-19, 20:52
Medlem
Citat:
Nya expansionen

Reaper of Souls är den enda expansionen till D3 och den är nästan fem år gammal. Om du menar den så är det absolut värt det, tror nästan att det är ett krav för att kunna spela också.
Citera
2018-11-20, 10:56
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Reaper of Souls är den enda expansionen till D3 och den är nästan fem år gammal. Om du menar den så är det absolut värt det, tror nästan att det är ett krav för att kunna spela också.

Rise of the necromancer är det jag menar =)
Citera
2018-11-20, 11:06
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Även den är ju 1.5 år gammal..

Necron är dock en skoj klass ska sägas.
Citera
2018-11-20, 11:34
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Även den är ju 1.5 år gammal..

Necron är dock en skoj klass ska sägas.

Haha okey då vet jag det.
Tack för infon min vän.
Citera
2018-11-20, 12:10
Medlem
Citat:

Aha, det räknas som DLC och inte en expansion, men det borde jag kanske listat ut att du menade. Den är egentligen bara värd det om du vill spela just den klassen, så om du inte redan har köpt det så kan du läsa på eller se videos om hur den verkar.
Citera
2018-11-20, 14:28
Medlem
who-s avatar
Citat:
Aha, det räknas som DLC och inte en expansion, men det borde jag kanske listat ut att du menade. Den är egentligen bara värd det om du vill spela just den klassen, så om du inte redan har köpt det så kan du läsa på eller se videos om hur den verkar.

Tänkte avakta lite till tills jsg har kolla upp den ordentligt.

Innehåller Diablo 3 the eternal Collection på Playstation Store allt som behövs för att börja spela? Eller måste jag köpa allt separat?
Citera
2018-11-20, 14:39
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Innehåller Diablo 3 the eternal Collection på Playstation Store allt som behövs för att börja spela? Eller måste jag köpa allt separat?

Vad står det att det innehåller?

Om du får Reaper of souls (tror inte ens Diablo 3 säljs utan RoS nu) och Rise of the necromancer så får du allt som släppts.
Citera
2018-11-20, 14:41
Medlem
Citat:

Det verkar så.

"This Eternal Collection features Diablo III, the Reaper of Souls expansion set and the Rise of the Necromancer pack—all together in one definitive volume."

https://store.playstation.com/en-se/product/EP0002-CUSA00433_00-D3ETERNALCOLL000
Citera
2018-11-20, 16:05
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Vad står det att det innehåller?

Om du får Reaper of souls (tror inte ens Diablo 3 säljs utan RoS nu) och Rise of the necromancer så får du allt som släppts.

Citat:
Det verkar så.

"This Eternal Collection features Diablo III, the Reaper of Souls expansion set and the Rise of the Necromancer pack—all together in one definitive volume."

https://store.playstation.com/en-se/product/EP0002-CUSA00433_00-D3ETERNALCOLL000

Härligt ! Tusen tack.för att du kolla upp det =)
Ska köpa det ikväll hehe
Citera
2018-11-20, 17:42
Medlem
Fotbollscognacs avatar
Citat:
Inga problem, glad att jag kunde hjälpa till =)
Ska bli härligt att lira efter några års uppehåll.
Skriv gärna hur det är på online läget. Alltså om det är bra eller dåligt. Första gången jag ska köra på Playstation, har annars bara lirat på PC. Ska köpa det nya D3 nu i helgen eller på måndag senast.

Sorry för sent svar har varit lite fast i diablo 3, hehe.

Jag har bara kört solo och med en polare, tyckte det var jättekul. längesedan jag spelade ett spel som var så roligt. Är lvl 70 necromancer på normal sensational kör T2 som svårighetsgrad.

Funderar på att pröva en character i sensational HC, någon som har erfaranhet och som vet en lätt klass att spela i HC mode?

Är allt online på PS4? eller kan jag spela HC utan att tänka på DCs? För har inte det stadigaste nätet..

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in