Citat:
Ursprungligen postat av
hockexx
Jag gjorde faktiskt min rift på 3 min i ett public game

Spelade med 3 andra som knappt kunde snacka Engelska! En föreslog att vi skulle prova speedrunna för just den "utmaningen" och vi klarade det på första försöket :P
Somliga har flyt

Klarade den faktiskt igår trots att vi bara var två stycken. Med lite bättre gear och ruskigt tur med rift gick det bra, väldigt bra faktiskt. Vi spawnade riftbossen på 1.58 så hade inte kartan (oasis) haft en lång "korridor" utan mobs innan man kom ut i det öppna hade vi kanske klarat 2-min conquesten
Men väldigt bra rift. Fick både power och conduit, öppen bana full med eliter. Det enda som sög lite var ju att det självfallet i just den riften var tvunget att droppa typ 6-7 legendaries man inte hann plocka upp
Ska bara levla min sista gem till 50 nu för en tredje conquest så är jag färdig med journey, känns gött
Citat:
Ursprungligen postat av
Tony_Tedeschi
Ni som spelar GR50+ hoppar ni över elites?
När jag gjorde 60 med min monk tyckte jag att jag hade problem med elites då skadan var lite ojämn och det var svårt att hålla bra density så jag sket i dem tillslut, funkade mycket bättre.
Tror det beror lite på vilken klass och spec du är, gör du väldigt bra single target damage så är eliterna bättre.