2015-12-08, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Ser riktigt nice ut. Tack för tipset.

Inga problem! Vet hur det är när man har brist på spel så ville bara föra vidare!

Citat:
Ursprungligen postat av dollybooster
Sitter redan på förbeställningen som öppnar redan idag. Den kostade dock 20 dollarz.

Yes samma, jag vann faktiskt min early access så jag slapp betala 20 dollar, sjukt skönt haha!

Btw, ni som ska spela. Segarro blir den EU-server där alla kommer spela. Då EU-populationen är mindre än NA-populationen i detta spel så har EU-folk kommit överens om en server tills den är full !

Edit: Jag gör en tråd om detta så slipper vi D3-tråden.
Länk till tråden: (FB) Devilian Online

Sorry för offtopic. Men kan väl tillägga att jag hoppas att Diablo 3 faktiskt får en expansion nästa år, att dom gör något utav det som ändrar exakt allt. Det är vad jag vill, friska fläktar. Det är vad som behövs med spel som dessa.
Senast redigerad av Prixm 2015-12-08 kl. 15:13.
Citera
2015-12-08, 15:45
Medlem
Nemjungs avatar
Hur verkar det med D3 ? Ska man orka plöjja ännu en sässong? man är lite trött på det nu efter dessa 4a sässonger, hade vart kul om det kommer massa nytt man kan grotta in sig i.. Men får se om man orkar med samma race igen..
Citera
2015-12-09, 18:43
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
Hur verkar det med D3 ? Ska man orka plöjja ännu en sässong? man är lite trött på det nu efter dessa 4a sässonger, hade vart kul om det kommer massa nytt man kan grotta in sig i.. Men får se om man orkar med samma race igen..

Jag ska köra nästa säsong tänkte jag

Men iaf, äntligen fick man hela Uliniana's set items.
Citera
2015-12-09, 18:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung

Vad är det för poäng med säsonger 2016 om non-säsong får tillgång till samma items?
Citera
2015-12-09, 20:17
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vad är det för poäng med säsonger 2016 om non-säsong får tillgång till samma items?

Non-season får tillgång först efter att season slutat.
Citera
2015-12-09, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless

Ja men det ska dom ta bort helt efter season 4 dvs nyår? Eller har dom ångrat sig?
Citera
2015-12-10, 10:57
Medlem
Moffins avatar
Citat:

Jo fast det är väl inga season-specific items i nästa säsong vad jag vet?
Man låser ju upp en extra stash-tab i season iaf istället.

För mig spelar det inte så stor roll faktiskt. Gillar season och det ger mig en anledning till att komma tillbaka, dessutom är season journey roligt att pyssla med. Hoppas dock att de tänker om i nästa säsong vad det gäller att ha de jävla speedrunsen som requirements. Verkar som att jag aldrig kommer få klart min guardian den här säsongen då det är omöjligt att göra en rift på 3 minuter i public games. Vi är bara två som spelar med och verkar inte spela någon roll hur vi än gör om vi kör själva, vi behöver vara fler helt enkelt om vi ska klara den tror jag.
Citera
2015-12-11, 03:12
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Jo fast det är väl inga season-specific items i nästa säsong vad jag vet?
Man låser ju upp en extra stash-tab i season iaf istället.

För mig spelar det inte så stor roll faktiskt. Gillar season och det ger mig en anledning till att komma tillbaka, dessutom är season journey roligt att pyssla med. Hoppas dock att de tänker om i nästa säsong vad det gäller att ha de jävla speedrunsen som requirements. Verkar som att jag aldrig kommer få klart min guardian den här säsongen då det är omöjligt att göra en rift på 3 minuter i public games. Vi är bara två som spelar med och verkar inte spela någon roll hur vi än gör om vi kör själva, vi behöver vara fler helt enkelt om vi ska klara den tror jag.

Jag gjorde faktiskt min rift på 3 min i ett public game Spelade med 3 andra som knappt kunde snacka Engelska! En föreslog att vi skulle prova speedrunna för just den "utmaningen" och vi klarade det på första försöket :P

Somliga har flyt
Citera
2015-12-11, 10:13
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Ja men det ska dom ta bort helt efter season 4 dvs nyår? Eller har dom ångrat sig?

Stämmer att alla nya items kommer till både season och non-season i femte säsongen. Just det att nya items bara kom till season väckte bra mycket kritik till de som inte vill "börja om", vilket jag kan förstå. Syftet med season nu antar jag är leaderboards, för de som vill tävla lite mot varandra, samt season journey då såklart för lite rewards som pet, flag, etc.
Citera
2015-12-14, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Stämmer att alla nya items kommer till både season och non-season i femte säsongen. Just det att nya items bara kom till season väckte bra mycket kritik till de som inte vill "börja om", vilket jag kan förstå. Syftet med season nu antar jag är leaderboards, för de som vill tävla lite mot varandra, samt season journey då såklart för lite rewards som pet, flag, etc.

Tack.

Ni som spelar GR50+ hoppar ni över elites?
Citera
2015-12-16, 09:01
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Jag gjorde faktiskt min rift på 3 min i ett public game Spelade med 3 andra som knappt kunde snacka Engelska! En föreslog att vi skulle prova speedrunna för just den "utmaningen" och vi klarade det på första försöket :P

Somliga har flyt

Klarade den faktiskt igår trots att vi bara var två stycken. Med lite bättre gear och ruskigt tur med rift gick det bra, väldigt bra faktiskt. Vi spawnade riftbossen på 1.58 så hade inte kartan (oasis) haft en lång "korridor" utan mobs innan man kom ut i det öppna hade vi kanske klarat 2-min conquesten

Men väldigt bra rift. Fick både power och conduit, öppen bana full med eliter. Det enda som sög lite var ju att det självfallet i just den riften var tvunget att droppa typ 6-7 legendaries man inte hann plocka upp

Ska bara levla min sista gem till 50 nu för en tredje conquest så är jag färdig med journey, känns gött

Citat:
Ni som spelar GR50+ hoppar ni över elites?
När jag gjorde 60 med min monk tyckte jag att jag hade problem med elites då skadan var lite ojämn och det var svårt att hålla bra density så jag sket i dem tillslut, funkade mycket bättre.

Tror det beror lite på vilken klass och spec du är, gör du väldigt bra single target damage så är eliterna bättre.
Senast redigerad av Moffin 2015-12-16 kl. 09:03.
Citera
2015-12-16, 09:16
Bannlyst
Jag har inte loggat in på typ 2 månader men har nya patchen kommit än?
den patchen där de gör om alla gamla sets ex: crusaders thorns build?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in